了解才說

September 18,2012 (Tuesday)


有些人, 不顧他人, 是處於什麼環境, 一出口便說出別人的不是.


打個例子, 有些人看見旁人, 臉上長滿暗倉, 便衝口說人家不整潔.  這樣說法, 有損別人自尊心. 可能人家身體內分泌不好. 而形成暗倉.  試想想, 有誰想這樣??


所以, 說話要避重就輕, 了解才說, 聽者不會被打沈, 說話者也顯得高尚.


因為有責任感的人, 如果給別人誤會. 會更容易傷心的.


好好彩, 在我傷心時, 我旁邊果位會加以關心. 我做女時, 都無這種關懷.

 

↓這幾天, 我上了快餐癮, 晚餐要吃麥當當. 我旁邊個位男士, 即時購買. 


↓不過現在, 一個普通的麥當當餐, 吃完都不夠飽. 有時, 我和旁邊果位, 會叫三個麥當當餐, 但兩個人share 食.


↓旁邊果位男士, 現在放工之後, 也會弄一餐飯. 但他煮開就有感情, 他很喜歡煮腐乳雞煲. 反正味道都ok!! 隔日encore 食, 都無問題.  而我在這一星期內,我只弄一餐, 仲要係炒飯. 哈哈~~
 

5 comments:

  1. 我覺得絕大部份人都係咁, 從自己各度觀點去批評人。 我都唔例外但我會盡量提醒自己。

    Vicky, 我 + Dondon 好應該同你 + Brian 一齊食飯。 我諗你係唯一唔會話我哋食得太多嘅人。
    [版主回覆10/16/2012 02:53:50]Angela,
    -我覺,如果講咗出黎,跟本對成件事,沒有任何幫助,不如唔好講啦!批評人仲令人傷心. 可已說損人不利己嘅說話. 所以,我而家說話都小心,唔希望令人難堪.
    -哈哈,我都覺,如果我哋四個(me,你,donddon and brian)一齊食飯,張餐枱一定壯觀.

    ReplyDelete
  2. Vicky..妳似有感而說....(第一段..)
    我就是那些直腸直肚的人, 有時對別人講了些不合適的真話.....
    無奈...收唔番 !!
    [版主回覆10/16/2012 05:31:46]冬日Winter,
    -講說話都好高學問,如果講咗出黎,跟本對成件事,冇幫助,不如唔好講.

    ReplyDelete
  3. 致以一笑吧!
    [版主回覆10/16/2012 05:32:25]Mike,
    -我的反應就係咁!

    ReplyDelete
  4. Brian真細心! 唔洗煮, 有得食, 真係嘆呀!
    [版主回覆10/16/2012 05:34:06]小咪咪,
    -都係佢近排對廚技有興趣,佢而家越煮越有滿足感.

    ReplyDelete
  5. 我同我老公年紀大, 唔食得咁多, 去食快餐只叫一個餐另加一個包, 汽水同薯條share就夠食. 以前成日叫兩個餐, 但我每次飲汽水飲兩啖就掉好浪費.
    [版主回覆10/17/2012 04:13:45]Ceci:
    ~你先生係外國人黎講, 他比較細食!!
    ~我都馬馬哋汽水!! 我通常都係飲幾啖就掉, 係就係浪費. 但無胃迫身體飲. 飲得多都無益. 如果第時啲快餐店, 加錢有蒸榴水, 我會要支水!!

    ReplyDelete