Sunny day @ Labour day

September 2,2012 (Sunday)


每年九月第一個周末, 都是長周末假期----名為Labour Day. (星期一....是公眾假期)



以前讀書, 這個長周末假期, 便是開學日的指標. 一過完這個假期,  就代表開學日. 真係多麼的痛苦...要Pack 住行李, 入學校宿舍.



而家都離開了學校X咁多年, 而家放Labour Day假期. 就已經放得輕鬆好多.



而且, 我也是和我伴侶同住, 一有假期, 可以隨意去那裡都得. 非常自由.



我這邊, 九月的太陽, 已經是水尾的太陽. 遲下唔會熱架啦!!



趁這個假期, 剛巧天氣和暖, 太陽高高掛, 便和我旁邊個位, 出街嘆一嘆!!


我們隨意地, 選擇多倫多地標附近嘅露天酒吧坐.  其實, 都係貪得意, 貪可以晒太陽之餘, 仲可以飲住啤酒, 食下小食. 望下多倫多地標景色.



簡簡單單便享受一個下午....某程度, 比晒太陽晒一晒, 其實都會感覺幾舒服.  這次晒一晒, 我們的皮膚, 還晒黑了一個tone 添!! 哈哈~~


↓20年前, 多倫多地標CN Tower旁邊, 綠草如茵. 但現在CN Tower 旁邊已經高樓大廈密佈. 酒吧和娛樂設施也多了很多. 非常熱鬧



↓熱日高掛, 啤酒真是好好的飲品, 小食---大大盤Nacho



↓大家一人一張相 (當日真是"好好天")

9 comments:

  1. Molly 公路之星1 October 2012 at 18:01

    香港有中秋國慶長假羨慕死國外的我們, 咁啱這邊英女皇生日假, 撞到一天同HK一樣~~老公話為了依日假期, 支持澳洲繼續做COMMONWEALTH country呢~哈哈~
    [版主回覆10/03/2012 04:47:00]highwaystar 公路之星
    ~我覺有啲外國假期, 香港未必有! 拉上補下,其實大家啲假日數目都差唔多. 原來澳洲會放英女皇生日假!! 你可以同樹熊先生一齊享受快樂假期!!!
    ~加拿大下星期,都有長周末假期(thanksgiving day感恩節),而家好期待呢!! 哈哈

    ReplyDelete
  2. 睇唔到 D photos!
    [Mike回覆10/04/2012 20:20:07]睇到哂!
    [版主回覆10/03/2012 04:47:06]Mike:
    ~你試下refresh 一次, 應該會睇到啲相!!!

    ReplyDelete
  3. 咁好天,去室外晒太陽最正
    香港係呢20年裡,變仲都好大
    [Oli回覆10/03/2012 12:41:55]其實...我係扮nice的
    [版主回覆10/03/2012 11:33:27]Oli,
    -你真係好nice.
    [Oli回覆10/03/2012 07:12:48]icic...haha,更係唔會嚇親,不過我以為妳有什麼唔開心事
    [版主回覆10/03/2012 07:10:50]Oli,
    -opps, 係咪嚇親你?
    -我身邊有好多auntie or 朋友,都睇唔起加拿大,但其實佢哋跟本冇望清楚,咩都自己以為,就等同現實. 所以我先嬲,先有感而發. 希望唔會嚇驚你.
    -但我知你好明白事理,因此先同你講.
    [Oli回覆10/03/2012 07:03:16]突然咁serious ar?
    [版主回覆10/03/2012 04:47:06]Oli:
    ~我覺世界係會不段轉變!! 所以﹐我唔會睇低任何一件事或者任何一個人. 因為時間不段轉! 點都一定會有變化.
    ~我好怕啲人眼界唔夠闊. 成日以為加拿大好靜和好荒蕪

    ReplyDelete
  4. Vicky ....
    無論廿年前的綠草如茵. 或現在高樓大廈 , 酒吧和娛樂設施密佈.
    我也很享受這自悠, 閒逛的日子啊..!!
    [版主回覆10/03/2012 04:47:06]冬日Winter:
    ~其實,好多野都係自己選擇, 想舒服就舒服!!想優閒就優閒,睇下自己點揀

    ReplyDelete
  5. 好優閒呀!真係要趁天氣仲好出多D街,好快冬天就來臨,怕怕
    [版主回覆10/03/2012 04:48:10]Mrs. Wu:
    ~我哋兩個人, 放假的生活可以隨意啲. 見好天,就出下街, 見攰就坐下屋企囉!! 現在無咩話要顧慮啲咩!! 所以, 好多時,放假啲節目都係即興. 哈哈~
    ~而家入夜,都開始涼!! 大家都小心!! 冬天就到!!

    ReplyDelete
  6. 見到個大太陽心情都靚啲。
    我哋下個禮拜一又有得放假喇。 不過一如以往我都唔知乜假。
    [版主回覆10/03/2012 04:47:29]Angela:
    ~而家啲有太陽, 但就唔會熱到頂唔順, 趁有好天, 出下街嘆下!!遲啲凍啲, 我邊樹都唔太想去!! 好怕凍!
    ~我黎緊都放長周末假期呀!! 我哋放Thanksgiving day呀! 你會唔會黎多倫多??!
    ~ 其實,我好多時都好似你咁, 個假期嘅意思, 係一啲都唔知,點解有得放. 但有假放,唔理咩假, 放咗先算!! 哈哈~

    ReplyDelete
  7. 感覺上好似都幾多露天吧、露天茶居~好正呀~!
    [版主回覆10/04/2012 01:56:42]素會員:
    ~可能係我鐘意露天bar, 所以, 心情一好, 想出街,就好想去啦!! 哈

    ReplyDelete
  8. 睇見個太陽都開心呀! 我這邊已經凍啦! 無咩太陽!
    [版主回覆10/05/2012 10:21:16]小咪咪,
    -其實,我寫blog entry 寫得好慢,依篇blog都成個月前發生啦!依家我依邊都凍咗,就算有太陽都要著件褸先出到街,大家都凍,大家都小心啦!

    ReplyDelete
  9. Vicky , 很寫意的假期啊 !
    很羨慕妳曾住過學校宿舍 , 因為睇電影描述學生在學校宿舍的生活好得意 , 雖然係苦但都有樂 , 等到年長之後回望過去 , 相信別有一番滋味在心頭 .
    [版主回覆10/13/2012 03:18:21]ak:
    ~我最難忘,就係住學校宿舍那段時間. 當中的點滴, 真是百般滋味在心頭.
    ~我將來, 如果我有小朋友, 我也會好忍心送他/她入學校宿舍. 因為咁先會長大!

    ReplyDelete