多倫多電影節


September 11,2012 (Tuesday)


每一年的九月初, 多倫多都會舉辦電影節,有很多電影的演員, 導演........都會親臨多倫多, 作推廣和介紹.


有些電影, 還未在公眾公開過. 所以, 每一年的多倫多電影節,都具有很大意義性.   因此, 吸引一大班世界電影傳媒和電影發燒友, 以及一聚明星fans. 來臨多倫多, 欣賞電影和沾電影明星嘅風采.


其實, 早在八月尾時, 我已經看見一條條人龍, 在多倫多電影節的購票處排隊和紮營.  排隊的人, 目的都是想看一看自己心愛的電影和明星!! (估不到電影發燒友, 如此瘋狂!)


我是一個不太懂欣賞藝術的人. 但旁人對我推介的電視節目或是電影. 我有機會都會看一看. 但自己就很少會主動睇


今年, 有幸, Brian工作上的客顧, 送了兩張有多倫多電影節戲票給他. 所以, 我們便有機會, 看一齣電影首禮.


電影開場前, 所有電影成員都在電影院的台上亮相,由監製和導演, 作一個簡短介紹.  之後, 燈光越來越暗, 營慕開啟. 之後, 所有目光都進入電影裡.


其實, 我事前, 完全不知這齣戲的故事大崗. 但全齣戲, 都能吸引住, 我的觸角. 令我由頭到尾追下去!! Good.



↓就是在,這一所Hall, 欣賞多倫多國際電影節的其中一齣電影, ......入場前, 都很多人排隊入場.




↓電影戲票 (文藝片).................影院裡面 (電影未開正前, 播着較早前的電影明星訪問片段)



↓在影院內, 一人影張相.



↓依個影院的燈光好特別. 感覺好舒服



↓電影開場前, 所以, 有份參與電影的人員, 企晒上台



↓電影完結, 影院嘅Spot light 投射電影演員的位置. (他們全都在現場)........散場, 永遠都係好多人



散場過後, 同Brian步行回家, 諗住步行, 當做下運動.  但路途中經過, 熟食街邊檔. 便幫襯一客肉汁芝士薯片. 雖然, 係步行返家.  但都係消耗唔到幾多energy!! 因為我哋兩個太愛吃了!!! 哈哈~~


↓街邊檔,買了肉汁薯片



↓回程回家, 突然間, 在最繁忙街道, 見到咁草地,好驚訝, 即時影抵張相 (其實, 係假架!! 係因為街頭節, 先佈置成咁)

3 comments:

  1. 有冇Jame's Bond 的首影看呀.....??
    [版主回覆10/13/2012 13:42:06]冬日Winter:
    我又唔太清楚呀!!! 我都係票送, 我先會去!! 都係個句, 我無咩藝術細胞.

    ReplyDelete
  2. Vicky , 肉汁薯片好新奇喎 , 我大鄉里從未見過 , 請問是否等同用肉汁炆薯仔呢 ?
    [版主回覆10/13/2012 13:42:33]ak:
    ~肉汁=gravy
    ~其實, 係將普通嘅炸薯條, 加上芝士和肉汁. 令到炸薯條更美味!!
    ~香港, 有一間名為"New York fries"嘅快餐店. 都係專食依啲肉汁薯條.

    ReplyDelete
  3. 我喺香港電影節會為咗睇戲請假, 嚟到就無LU。
    我無乜文化,有時揀錯過份藝術嘅戲真係睇到想割凳。
    [版主回覆10/13/2012 13:42:07]Angela:
    ~NY 嘅電影節, 都幾有代表性. 不過, 幾有代表性, 對我都無咩用. 因為我真係好少留意電影架!! 真係一啲藝術細胞都無!! 好彩, 今次我睇套movie 都唔係太悶, 個故事都幾吸引!!
    ~其實, 我見你, 有時寫blog 都會話係電腦煲電視節目和電影. 我仲以為你會好追貼電影潮流添!!
    ~你係香港,真係幾活力, 又鐘意約朋友出街, 又會請假去睇戲. 好好玩呀!! 哈哈

    ReplyDelete