奶皇月餅


September 26,2012 (Wednesday)


中秋是Brian 至愛.


因他喜歡吃「月餅」. 咩類形嘅月餅都說「好吃!!」


Brian 可以不用刀切開一個傳統蓮蓉月餅, 他只是.... 用手就咁打開月餅包裝, 之後,成個月餅就咁咬住吃. 我覺得這行為, 對我黎講, 真係好嘆為觀止. 因為我覺得,食月餅四分一個月餅,都開始有啲濟!! 他還要全個咬.... 我望到他吃月餅的行徑, 都濟到上心口!!


不過, 我自幼都不喜歡吃傳統蓮蓉月餅, 真是切到八分一個大嘅月餅, 我都唔係好想吃. 但自冰皮月餅面世之後, 我才對月餅有改觀.


 
↓買了冰皮月餅和傳統蓮蓉月餅




每年中秋, Brian父母都會空運月餅給我們應節.   而我們從網絡上得知, 溫哥華有一間飲食集團, 自家出產了「奶皇月餅」.  我和Brian 都從來未試過奶皇月餅. 所以, 我們今年中秋, 便特別要求, Brian的父母, 郵寄奶皇月餅給我們!! 哈


試了一口, 奶皇月餅之後, 我又對月餅有點改觀. 因為奶皇月餅, 真是好香,好味道!! 怪不得,香港的奶皇月餅,會即日沽清啦!!


↓今年, 中秋郵包, 收到溫哥華自家產製的「奶皇月餅」




↓奶皇月餅, 真是好香, 好好食.

15 comments:

  1. Vicky , 咁多個節日我最鍾意係中秋節 , 因為我都係鍾意食月餅
    你們買的奶皇月餅皮薄饀超多 , 妳把它形容真是好香, 好好食 , 看得我好想食
    [ak回覆10/17/2012 12:04:59]現在食月餅冇以前咁狂熱了 , 因為怕肥
    今年食咗兩個咋 , 我最鍾意食入面的蛋黃
    明年中秋我都想買奶皇月餅試下 .
    [版主回覆10/17/2012 11:39:37]ak,
    -咁你今年食咗幾多月餅呀?我無咩思鄉情意結,端午節可以唔洗食棕,中秋可以唔洗買月餅都得. 但同咗Brian 一齊之後,先會食返少少應節食品.
    -個㚫皇月餅,配撘幾夾,所以都幾特別.

    ReplyDelete
  2. 嘩,Brian真係勁,妳咁好既,唔話佢
    如果我老公咁食發,我一定話佢

    [Oli回覆10/17/2012 11:49:08]一次食晒一個好唔健康喎
    [版主回覆10/17/2012 11:42:04]Oli,
    -點解要話佢?我尤得他食!又冇傷害到我. 一年先一次中秋節,咪比佢癲下囉!

    ReplyDelete
  3. Brian 父母真係好細心呀! 我無月餅癮, 無食好多年囉!
    [版主回覆10/17/2012 11:47:19]小咪咪,
    -其實得我自己一個,我未必會買月餅,因我對月餅冇咩興趣. 係跟咗Brian ,中秋先會接觸月餅. 不過,brian父母好有後生心,無論中式or 西式節日,都會好投入.

    ReplyDelete
  4. 係呀,奶王月餅都幾好食!宜家d雪糕月餅同冰皮月餅反而俾唔倒我過節的感覺⋯5年沒吃月餅了,都有d懷念!
    [版主回覆10/17/2012 11:52:06]六月,
    -我覺香港人諗頭,將啲月餅整咗咁多唔同口味出黎.
    -其實,我對月餅興趣唔算大,但我都明,太耐冇食,實會掛住. 有冇叫香港家人留啲月餅比你返hk先食?而家啲月餅放係冰格,都可以擺好耐.

    ReplyDelete
  5. BRIAN同我嫲嫲一樣, 食月餅好似食漢堡包咁。 嫲嫲仲試過一年食40個月餅!
    奶黃月餅好似好好味呀!
    [版主回覆10/17/2012 11:55:16]Angela,
    -你形容得好好,食月餅有如食漢堡包咁. 不過,你嫲嫲勁d, 可以食足40個咁多!
    -其實,㚫黃月餅有d似㚫皇包,不過,係個皮,用咗月餅個皮. 但兩者合拼埋,味道幾夾.

    ReplyDelete
  6. 自家製! 嗰份心意, 無與倫比!
    [版主回覆10/17/2012 12:00:44]zaza,
    -係溫哥華啲飲食集團,自行製造㚫皇月餅,而我係多倫多住,但多倫多冇奶皇月,所以住係溫哥華的長輩,寄盒奶皇月餅黎多倫多,因此,今年先有機會食到奶黃月餅.
    -奶皇月餅個皮同奶皇好夾,所以味道不錯

    ReplyDelete
  7. 傳統月餅真的每年越食越少.....!!
    四分一都已覺滯
    [版主回覆10/17/2012 12:01:45]冬日Winter,
    -我覺傳統月餅太甜,食少少都好濟.

    ReplyDelete
  8. 奶王月餅,lovely!
    [版主回覆10/17/2012 12:04:30]Mike,
    -奶皇月餅個酥皮和奶皇. 兩者配埋,真係好夾. 味道真係好lovely. 我諗你係hk食唔少,好多唔同種類嘅月餅,right?

    ReplyDelete
  9. 我喜歡切成八份,不過每次食下食下,都食幾件,其實不知不覺都食了半個啊!
    好似印像中上年Brian仲買得多月餅過今年喎!
    [版主回覆10/17/2012 12:10:08]ccKitty,
    -嘩!一下過都唔覺唔覺,食咗半個月餅,你對月餅情意結,都幾濃厚. 我對傳統月餅冇感情. 可能感覺太甜,真係食啲啲都夠.
    -今年比較忙,所以冇時間騰上華人超級市場地方買,所以只係"係咁二"係華人商場啲攤位買,就算. 因此,今年買少過舊年.
    -你好留意我啲blog. 你好nice.

    ReplyDelete
  10. 我又想試下奶黃月餅!
    不過,我對月餅無咩興趣,就算係冰皮都吾中意
    [版主回覆10/18/2012 03:13:20]Mrs. Wu:
    ~都係食個綽頭啦!! 其實, 換下口味, 多啲銷路. 我都趁有機會試下!!
    ~我唔知點解,對中式節日, 例如,中秋, 端午, 我都無咩特別feel. 可能真係住外國太耐啦!!

    ReplyDelete
  11. 去咗旅行, 過咗中秋至食月餅, 仲要係公司D同事唔想再食, 留下的, 不過照刹.
    [版主回覆10/18/2012 03:13:18]靚芒:
    ~哈哈, 你啲同事, 可能比較細食, 過咗中秋仲有月餅剩!!

    ReplyDelete
  12. I LOVE mookcakes!
    [版主回覆10/18/2012 03:13:20]HM:
    ~我馬馬哋mooncake!! 係跟Brian 我先會去買!! 以前唔會掂

    ReplyDelete
  13. 成個月餅就咁咬住吃!!!!?!我細佬細個時又係咁呀~!果時我都好驚嚇@0@~估唔到有人同佢一樣XD~~!
    奶皇月餅好吸引呀~講起來今年中秋冇食過奶皇月食餅...只好下年食..!
    [版主回覆10/22/2012 10:58:58]素會員,
    -原來有人會同我男朋友一樣,會當月餅係漢堡包咁食,哈哈,我覺咁食月餅法,真係好濟!
    -奶皇月餅,個配撘真係好夾,我下年有機會都會食.

    ReplyDelete
  14. Vicky,

    WING WAH trad. moon cake is always the best. Rank#1 in HK. Many moon cake fans agree WANG WAH is #1
    [版主回覆10/22/2012 11:01:56]TaTa Source,
    -咁你真係好鐘意食月餅喎!你咁講,應該試過好多月餅. 哈

    ReplyDelete
  15. 我都係不愛吃傳統月餅,一開十二件我才免為其難食少少!
    [版主回覆10/23/2012 10:53:41]mabel,
    -me 2,都唔知點解,我對傳統月餅,真係冇咩好感.

    ReplyDelete