奶茶王 + Hello Kitty 湯殼


September 23,2012 (Sunday)


世界賽事何其多!!


原來有一個世界性嘅奶茶大賽.


多倫多某一間華人所開的茶餐廳老版, 參加奶茶大賽. 並獲了冠軍.  還好像連續兩屆都獲冠.


知道地址之後,當然約埋阿妹,以及她們另一半走去試試這間茶餐廳,獲冠---奶茶的味道!!


雖說是獲冠的是一間茶餐廳, 但自從這間茶餐廳贏了奶茶比賽, 這餐廳就好像咖啡店一樣. 店內有一條長龍, 在排隊買奶茶. 


這間茶餐廳的名字,我以記不起, 但人人都稱附這茶餐廳為「奶茶王」.


我不是奶茶人, 對奶茶不知如何評價. 但排隊時, 聽很多人說, 都是專程來買的. 仲要一日買一杯添!! 


而我個人認為, 杯奶茶多了奶味!!!



↓獲冠奶茶的茶餐廳, 位於這壁畫隔離, 我們分別order了凍和熱奶茶(高杯裝是凍奶茶). 阿妹and 我覺熱奶茶好飲一點.



---------------------------------------------------------------------------------------

而我見經開華人地方, 便去了華人商場行下.


見到一間精品店, 入了點Hello kitty貨品. 忍不到手, 買了幾件.


但唔知係咪買咗假貨. 用了幾次相中的湯殼, 最重要的Hello Kitty 樣貌, 已經甩了色! 現在變了一支普通的粉紅色湯殼!! (不過, 安慰自己, 話自己手汗多, 所以,整到Hello kitty甩色囉!!!)


↓箭咀指着的湯殼, 用了幾次後就甩色....而家變了一支好普通的粉紅色湯殼. .........還買了一set 吃甜品時用的匙羹. (感覺好高雅,哈哈~~)

9 comments:


  1. [版主回覆10/17/2012 05:05:30]Mike:
    ~多謝到訪!!

    ReplyDelete
  2. 哈哈! 套hello kitty 可能係made in china!
    [版主回覆10/17/2012 05:05:31]小咪咪:
    ~支湯殼, 又無印住Made in China, 但我諗而家好多野, 都係made in China!!連最多人用嘅iPhone內裡零件都係China!!!!! 市場競爭大, China人工平, 無辦法!!

    ReplyDelete
  3. if you visit Harrods store in London next time, you can see that the store has some exclusive Hello Kitty + Harrods cross-over products!
    [版主回覆10/17/2012 05:05:33]Mrs. TinTin:
    -係呀係呀!! Harrods都幾多Hello kitty 野!!我係Harrods都買咗啲啲Hello Kitty items返黎!!! 所以, 係Harrods 買野, 會額外開心!!
    -唔知法國多唔多地方有Hello kitty賣呢﹖

    ReplyDelete
  4. 估唔到妳地個邊都有奶茶比賽
    [版主回覆10/17/2012 05:20:28]Oli:
    -個奶茶比賽,好似係世界性!! 好似陳豪探訪啲咖啡比賽咁囉!! 只不過, 唔係咖啡,係奶茶!!
    -其實,我都係聽人講,先知有奶茶比賽.

    ReplyDelete
  5. 甩色....都唔奇 ! 妳或 Brian 是否用了什麼的清潔劑, 漂白水去洗套餐具..??
    [版主回覆10/17/2012 05:20:36]冬日Winter:
    -你諗野好正面呀!!
    -其實邊關清潔濟, 用得太強, 自己對手都頂唔順啦!!!
    -我都係買咗假野!!

    ReplyDelete
  6. 我都唔係奶茶人, 不過飲港式奶茶開心啲。
    [版主回覆10/17/2012 05:20:35]Angela:
    -我都係呀!! 唔係飲奶茶嘅人!!不過, 唔會擴拒奶茶嘅!!!

    ReplyDelete
  7. haha...好熟悉的那幅wall喔, 唔知那間韓式燒烤店係咪仲係樹呢?

    Set 匙羹好靚呀!!!!
    [flo flo回覆10/20/2012 08:44:07]那也是哦, 以我記我呢個mall亦比較細, 好似去market village跟pacific mall多野睇d.
    [版主回覆10/18/2012 09:57:09]floflo,
    -我去到依個mall. 我都係認得幅畫. 仲有間韓燒店
    -兩者真係好長歷史. 但而家,多倫多太多食店開,都少了黎依度.
    [flo flo回覆10/17/2012 08:42:05]Hahaha 呢間韓式燒烤店以前我地都會去,記得有次食食下望見對面幅牆係度上色,覺得畫果個好犀利。印象較為深刻!呢家食店記得那年我初到歩時經已係度,有番甘上下歷史.haha
    [版主回覆10/17/2012 05:21:33]floflo:
    -你好勁呀!!仲記得!!
    -間韓燒店仲係度呀!!隔離開多一間火窩店添!! (大家同一老版)
    -我都覺set 匙羹好美觀!!

    ReplyDelete
  8. 奶茶都有比賽,真係未聽過。 不過我都吾太好奶茶,所以無咩所謂
    [版主回覆10/18/2012 10:14:28]Mrs. Wu,
    -講真,我都係人哋話我知,我先知有奶茶比賽,仲要係世界性賽事. 哈
    -雖然,我係hk長大過,但我都冇奶茶癲. 所以、飲過一次,就算.

    ReplyDelete
  9. 好似年年都有奶茶比賽~不過我都冇乜留意...本身都成日飲奶茶呀XD~好想試下拎到冠軍既奶茶係點呀~~~~~!
    [版主回覆10/22/2012 10:53:04]素會員,
    -原來年年都有奶茶比賽㗎?我同你一樣,我都冇乜留意.
    -杯得獎奶茶,我飲過,我覺馬馬,可能間奶茶店,出咗名,變得多人幫襯,做唔切奶茶. 味道ok.

    ReplyDelete