全日在街


September 29,2012 (Saturday)


以前, 好發癲, 周末會喜歡出街!!  完全無休息!!


但這幾年, 就喜歡坐在家!!


周末有事要出外, 都令願, 寫定個list. 晨咁早起身, 一早出街, 搞掂晒!! 諗住下晝可以拆返家!!


時常都準備就緒, 諗住一切都會好完美!! 


但到頭來, 在街上,竟然可以頻撲了一天!!


簡單到, 去銀行搞點東西!! 辦一點事,都未能完成, 要我遲幾日再去!!!


做兼職, 又遇到啲, 不負責的人, 搞到我延長工作時間...(現在, 班年青人, 機會比盡他們, 仍然一點交帶都沒有, 真是好難頂!).


但今日, 就是全日在街上, 所以, 有機會食咗一餐, 好滿足嘅台式午餐. 享受一杯, 自己近期,最喜愛嘅蜂蜜綠茶+涼粉. 好清爽. 飲完感覺好潤. 嘻嘻.


↓一朝起身, 嘆返個早餐先, 我們去了food court 食, 而家food court 啲凳, 好有design. 都好型!!


↓food court 有部分地方封咗, 原來夜晚有美術展!!! 好多人用膠袋造的人型藝術品呀!!趁晨早無咩人, 同啲藝術品影張相先!!


↓午餐去了吃台式食物. (有我近期, 最愛的蜂蜜綠茶+涼粉) 我吃了肉碎湯麵, Brian 吃了三杯雞飯


↓Brian的台式飲品, 蘋果熱茶 (幾好飲)


現在秋風起, 很想吃點辣的東西, 晚餐, 吃了韓式晚餐盒!!

韓式飯盒, 內裡啲燒肉, 好夠辣, 又有炭香. 而且, 韓式食物, 好興配塔很多不同的配菜. 由其是---Kimchi, 真是好好送飯呀.



↓晚餐--韓式燒肉飯, .......................都好大盒, 好多肉, 我全盒食得晒.

12 comments:

  1. 台式茶品....真是好似什麼生果都可以加入去綠茶 / 紅茶中 !
    而又幾好飲啊..!!
    [版主回覆10/20/2012 03:19:21]冬日Winter:
    ~我初頭飲台式飲品, 頭一個感覺,都覺奇怪, 咩生果都mix 得. 究竟會唔會有怪味!! 但飲開之後, 又感覺特別, 又有特式, 所以, 簡唔中都會飲下!!

    ReplyDelete
  2. Vicky , food court 啲凳好得意好靚 , 好少膠凳整成咁樣 , 我諗幾啱體形坐得好舒服 .
    [版主回覆10/20/2012 03:19:18]ak:
    ~其實,這個food court 仲有唔同種類嘅凳架!! 但我覺依張最特別.
    ~係food court 都唔食得耐. 張凳都ok好坐. 因為都係坐得一陣就趕住走啦!!哈哈~

    ReplyDelete
  3. 我以為香港的年青人冇責任心,原來外國都一樣?
    好奇想問下,妳平時同Brain溝通講咩話的?
    [Oli回覆10/20/2012 12:55:26]情話...哈哈
    [版主回覆10/20/2012 03:20:43]Mike:
    ~你真係識講笑. 情話都唔講得多. 物以罕為貴呀!! 哈哈~~
    [版主回覆10/20/2012 03:20:19]Mrs. Wu:
    ~好同意你講法. 都唔知現今啲新勢力. 有咩想法. 真係好無代帶,得好利鋪!!
    [版主回覆10/20/2012 03:19:13]Oli:
    ~都係處處烏訝一樣黑啦!! 而家都唔知係咪懶係科技昌明, 啲人越來越懶溝通!! 真係阿爹阿娘, 都不及互聯網親. 哈哈~~
    ~我同Brian 仍然去到邊都係用廣東話交談, 我哋住係加拿大都20年. 仍然都是說廣東話. 但係加拿大啲其他香港人, 就算另一半都係香港人, 懂得廣東話. 都是用英語交談架!! 所以, 我和Brian 比較另類. 反而, 我返Brian's 屋企個邊. 多說英語. 哈哈~
    [Mike回覆10/18/2012 18:02:01]Oli,Vicky 同Brain 溝通,梗係講『情話』啦,傻瓜!

    [Mrs. Wu回覆10/18/2012 00:31:13]Oli: 而家D後生既,個個都係一樣,無責任心架!D鬼無責任心之餘又懶,真係雙重慘!

    ReplyDelete
  4. 我都係一出街整下呢様整下個樣,又無左半日!
    [版主回覆10/20/2012 03:21:00]mabel:
    啲時間好唔見洗!! 做少少野, 無咗全日!!!

    ReplyDelete
  5. 星期一至五返工, 邊有時間做其他嘢。 留返哂啲買嘢出街食去銀行 weekend 做。
    韓式燒肉飯一個人食哂定同 Brian share?
    [版主回覆10/20/2012 03:22:28]Angela:
    ~我以前中午or 放工時間, 都會鼠去銀行. 但依幾年唔知咩事,都唔知係咪人口增長,條街多人到不得了. 就算星期六啲銀行, 而家都肯開門. 但都等到人都癲!! 攪到weekend啲時間, 越來越唔見洗!!
    ~個韓式燒肉飯, 係我一個食架!! 一盒韓式燒肉飯要share, 對我哋兩個嘅食量, 係會唔夠分架!! Brian 自己有另一盒飯!!

    ReplyDelete
  6. 你係toronto食野真係好方便,可能你住係city入面所以特別方便?
    [版主回覆10/20/2012 03:36:20]Mrs. Wu:
    ~係呀!! 我住正city 入面. 所以, 食野和交通工具會方便啲.
    ~都係果句啦!! 如果唔係住在city入面, 我一早頂唔順依度, 走返香港啦!!

    ReplyDelete
  7. 我都好鍾意台式飲品!
    [版主回覆10/20/2012 03:36:21]ccKitty:
    我都係呀!! 太耐無飲, 會掛住架!! 哈哈

    ReplyDelete
  8. 餐餐都好豐富呀! 美式, 台式, 韓式, 一日內餐餐新款呀!
    [版主回覆10/20/2012 03:36:23]小咪咪:
    依日, 都無諗住餐餐出街食, 但做了幾野正經事, 咩時間都無得剩. 好忙, 好攰!!所以, 食特別啲, 等自己都開心下!!哈哈

    ReplyDelete
  9. 張椅好有藝術FEEL呀~~~!
    [版主回覆10/20/2012 04:12:33]素會員,
    -我都係喺food court 食嘢,見到food court彩用依款凳,好特別,所以影低,嘻

    ReplyDelete
  10. 妳嗰度真係好多嘢食喎!我呢度⋯食風!莫講korean,sushi都得2間!
    [版主回覆10/20/2012 03:36:26]六月:
    -可能我選擇市中心居住, 所以,食物選擇會比較多種類.
    -我以前都係市郊地方居住過, 食物選擇真係好少, 去邊都要有架車!! 好疲倦呀!! 不過,我近排比較忙碌, 因此, 用特別少少食物令自己可以享受下!!

    ReplyDelete
  11. 好型嘅food court凳, 令人眼前一亮!
    [版主回覆10/20/2012 09:08:46]Zaza
    依個food court 新裝修完,就用依d凳,攪到個food court 富有新鮮感

    ReplyDelete
  12. 年輕真好 可以盡情玩足一日
    俾著我就真係唔掂喇 實會攰到CC吓
    [版主回覆10/20/2012 09:13:19]Jo姐姐,
    -其實,我都攰到不得了呢!依家真係令願留係家休息. 出足一日街,要休息再多d 先補得返.

    ReplyDelete