仍是在渡假屋

September 8, 2012 (Saturday)


經玩啤牌和飲酒, 盡情發癲的一夜.



來到第二日, 好驚訝!! 啲妹可以起到身. 仲入到廚房, 煮到早餐. 哈哈~~  唔通飲過酒, 真係會容易肚餓啲?嘻



早餐, 五妹還舉手說, 要由她操力. 但她煮食的行為, 不夠迅速. 最後, 都是我們幾姐妹入廚房一齊整. 全班女仔在廚房, 爭鑊鏟, 揾剪刀, 爭位企及互相笑大家.  這些情況, 我們幾姐妹一齊, 屬常見.  唔識我們啲人,會覺我哋唔多啱.  而且, 有點混亂.  


但我們另一半, 已經接受我們幾姐妹的行為模式.  這個時候, 我們的另一半, 會自成一角, 等待我們在廚房嘈呀嘈, 去完成一餐---早餐.





↓這間便是我們租住的渡假屋, ...........渡假屋的後園是連接大湖




↓其實,早餐好豐富, 有薯餅,蛋, pan cake和唔同種類香腸. 但太肚餓, 通通都無咩點影. 但最唔好食, 係蝶pancake~



去得渡假屋, 當然玩一點水上運動!!! 



渡假屋後花園, 是連接大湖的. 我們一大堆人, 吃過早餐, 便去玩水上踩單車.



一邊踩, 一邊感受湖上嘅舒服. 也望望大湖旁的大屋.



外籍人士, 真是好肯花心機, 去建立一間屋, 維修保養, 花園設計, 甚至一個涼亭. 都是自己買木材, 一手一腳自己建築而成. 因此, 我感覺外國人, 真係獨立好多.


↓搬水上單車...........一齊踩水上單車



↓踩水上單車時, 大湖沿岸的大屋, 有些屋有水上工具停泊!!



↓在大湖上, 看到啲外國人,好花時間幫間屋粉飾



↓大湖有很多橋, 條條橋都是不同花款




此終, 都是九月時份, 秋風起, 天陰陰時間比較多. 我哋踩踩下水上單車, 都落起毛毛雨. 我哋都係安全為上. 快快手踩返上岸.



無得玩,水上單車, 我哋一班人, 轉為步行. 行下啲天橋. 望下湖景.

但由於唔太熟路, 步行都迷路. 好彩, Brian攜帶平版電腦出外, 馬上看電子地圖找路返回渡假屋.



↓由於落雨, 轉為步行, 行下啲橋, 望下湖景. 同埋我哋平時, 阿妹住嘅城市, 通常渣車出入, 很少膽傘步行咁耐...所以, 落雨膽傘,行街...她們覺好好玩!! 哈哈~ 但行行下迷路, Brian 要開GPS.....揾路返渡假屋




↓但原來Brian今日的衣著, 有點像 "蔡瀾" ...哈哈~~



↓終於,揾到條路,返渡假屋





中午, 還去了渡假屋附近的咖啡店!! 渡假屋四處環境都是比較優靜. 去一間咖啡店, 都渣了半小時車程. 


↓去咖啡店, 買飲品



雖然, 我哋去玩, 無咩特別去留意天氣會點點點.....但當然,天氣好, 會玩得方便啲.



不過, 今次我哋去渡假屋, 要玩咩, 天氣都配合到. 真係好感恩  
 

黃昏時, 我們打算燒野食, 天氣就陽光普照, 認真開心.........我們連忙捧着一大堆食物, 去渡假屋個後園燒野食. 



雖則,是陽光普照, 但由於位置在北部地方, 氣溫偏低, 只有5-6℃, 我們還帶不夠衫, 戶外燒烤時, 差唔多將所有帶去渡假屋啲衫褲, 都着晒上身. 但就係凍到震, 大家圍埋火爐燒野食. 有食物就搶住食, 真係好好玩!!



↓黃昏時, 燒野食.....初頭個個着得好單薄




↓但隔無陣.....凍到咩衫都着上身....因為得5-6℃.



↓男士,都馬上着返長袖衫......還越燒越多野食...




↓我哋女士......只是付責攞住支蜜糖......不過, 今次燒野食, 真係好凍呀!!!

 





↓有少少食物熟咗, 即時爭食.....




↓最後, 食剩蝶雞翼(但後尾, 宵夜時, 用黎送酒)......燒野食甜品, 棉花糖朱古力夾餅



講真, 在渡假屋, 大家都係睡不着, 入夜, 通常都係玩啤牌, 傾下計, 飲下酒....., 嘻嘻哈哈, 玩到癲癲哋. 玩到係梳化瞓着都得架!!


↓開始入夜, 又黎玩啤牌時!!!




↓不段飲.....飲到面都紅晒



↓最後,有個妹係梳化瞓埋!!

11 comments:

  1. 你地一家人好開心, 尤其是大家都差不多年紀, 打成一片, 好好玩呀!
    [版主回覆10/12/2012 10:51:24]Mrs.Wu,
    -哈哈,我哋太鐘意玩,所以我哋好簡單一件事,已經玩到癲咗.

    ReplyDelete
  2. 渡假屋範圍好大.....靚地方有草地, 有湖景, 又可嘆咖啡.....真的好好享受呀 !!

    [版主回覆10/12/2012 10:59:56]冬日Winter,
    -依邊啲渡假屋,同啲西式大屋差唔多. 但人口密度就低d.
    -但大多渡假屋都近湖,所以可以玩水上活動.

    ReplyDelete
  3. 妳地玩美女廚房丫
    妳地幾姊妹都好似樣喎
    Brain呢排煮嘢咁叻,點解佢唔入廚呀、?
    [版主回覆10/12/2012 11:12:11]Oli,
    -哈哈,搞亂廚房就差唔多. 其實我哋唔熟廚房啲位置和火喉,所以煮餐早餐都好像打仗咁囉!
    -好多blog友都話我哋幾姊妹似樣,但我哋啲親威,or親眼見過我哋嘅人,又話我哋唔太似樣. 我都唔知呀!我都冇咩介意似邊個. 唔係太ugly就得. 哈
    -我哋當時幾姊妹係廚房都已經好混亂,佢都唔知點幫手好. 哈. 所以佢坐埋一邊等. 哈

    ReplyDelete
  4. VICKY呀...你同在梳化瞓那個妹妹最似樣呀?? 5-6度!?! 咁你地真係著得好少衫喇....我實勁打冷震呀.....間渡假屋好靚呢...環境又好舒服....但講真我唔鍾意住HOUSE...要打理實在太花心機同機間同時!!
    [版主回覆10/12/2012 11:24:53]儍瓜•菲,
    -係咩,同梳化瞓個妹似樣. 都係依幾年身邊啲人先咁講.
    -我哋都估唔到北部d天氣凍得咁快,所以去渡假屋都帶唔夠衫. 真係咩衫都著上身都唔夠. 但凍住燒野食又有另一派風味. 哈.
    -你住過house, 一定知住house 啲難處,我都住過house,我都唔鐘意house,太多嘢要自己私自管理. 搞完一樣又有另一樣,真係打理到咩精神都冇. 所以,我打後都住apartment 啦!我令願比管理費. 自己空閒時都舒服d.

    ReplyDelete
  5. 5-6℃ BBQ,刺激!
    [版主回覆10/12/2012 11:27:38]Mike,
    -我哋估唔到北部地區啲天氣會凍得咁快.
    -但凍住咁燒野食法,又有另一種好玩氣氛,哈

    ReplyDelete
  6. What a nice family get together! The place is just right for all of you!! Enjoy!
    [版主回覆10/12/2012 11:34:39]Big Daddy,
    -我哋至在有一個空間一齊玩下,平時係出面,又要趕住返屋企,又要揸車,玩都唔玩得太癲,係渡假屋,真係玩到攰係流化瞓都得,冇顧慮,玩得更投入. Super enjoy!哈

    ReplyDelete
  7. 姊妹多又加另一半,人多熱鬧自然玩得好開心!
    [版主回覆10/12/2012 11:38:30]Happy girl
    -好彩我哋啲另一半都夾,大家可以一齊玩,仲玩得好投入,而家諗返起當中片段都笑咗出嚟. 哈

    ReplyDelete
  8. 呢間係咪你哋上次去嗰間渡假屋?
    你哋玩得好開心, 一班年輕人。 同家姐去TIMESHARE悶到我發溫。
    哈哈哈哈蔡瀾BRIAN, 簽個名吖?
    [版主回覆10/12/2012 11:49:23]Angela,
    -你真心水清,依間係上年租嗰間渡假屋. 住返同一間,唔洗時間習慣,即刻適應到. 哈. 其實真係咁啱可以租同一間. 本來係第二樹㗎!但展轉咁改時間,又係租返依一間.
    -我哋幾姊妹嘅另一半都夾到,仲玩到好投入,可能係渡假屋啦!玩到癲咗,係梳化瞓都得,又唔洗渣車,冇顧慮. 所以玩得投入. 哈.
    -哈哈.....蔡瀾唔興揸筆簽名. 佢鐘意電子產品. 哈. 比個"like" 你啦!哈

    ReplyDelete
  9. little Aerin and Eunice11 October 2012 at 20:09

    嘩! 間渡假屋好正呀!!
    [版主回覆10/12/2012 11:54:26]所以,我哋趁大家有時間,租間渡假屋、順便玩水上設施
    [版主回覆10/12/2012 11:53:08]Little Aerin and Eunice,
    -我哋依兩年都有租黎住返一個週末. 其實依邊一間屋,同普通北美啲屋差唔多. 但渡假屋大多近大湖,可以玩水上設施. 平時,城市地方邊有水玩吖!

    ReplyDelete
  10. can feel that you guys were really happy at the cottage!
    In France, we have a heater in the backyard (in the shape of a lamp post) and we use it during BBQ time in autumn/winter time.
    [版主回覆10/13/2012 13:20:55]Mrs. TinTin:
    ~我哋一班人玩, 真係玩得開心,而且,仲好難忘.
    ~我知你講邊一隻Heater, 我哋依邊秋天啲Patio cafe 都有依啲Heater架!! 所以, 秋天都有Patio 坐
    ~你係法國好識享受生活, 秋天和冬天都會戶外BBQ!!

    ReplyDelete
  11. Vicky , 好羨慕妳有幾個妹妹 , 咁親密又好感情 , 因為我一個弟妹都冇 , 我屋企從來都未試過咁熱鬧玩得咁開心0既
    [版主回覆10/13/2012 13:20:54]ak:
    ~你羨慕我, 我又羨慕你呢!! 其實, 屋企多人, 會唔覺唔覺被忽略架!! 好嘅時, 就好好. 但唔好時, 就好嘈架!

    ReplyDelete