尋找


October 14,2012 (Sunday)



可以在星期天留在自己家, 沒有額外顧慮. 感覺真是很嘆!! 一邊吃早餐, 一邊在網絡世界巡!! 就在這時, 竟給我看到Hello kitty 化妝品做特價!!!


其實, 自己已經擁有一set 日常所需的化妝品, 無需額外添加, 但看見Hello kitty 的化妝品on special. 當然想錦上添花.


但打從心裡想, 自Hello kitty和某品牌公司聯手合作, 我都沒有太心動. 可能定價偏高, 而且, Hello kitty 化妝品的色調. 未必合我. 買咗 = 無用武之地. 真的不想為"儲" Hello kitty 嘜頭, 而胡亂花.


不過, 有誰抵擋特價呢?? 在旁那位男士, 叫我不要想, 還催我換衫褲和我立即出街買!!


由於, 特價貨.....行了好幾間化妝店, 這set Hello kitty 化妝品都售完. 不會再來貨!!


雖然, 左撲右撲, 都係得個"吉", 但我好佩服, 我旁邊那位男士, 那鼓力氣, 一間無,便撲去第二間看!!  連電話都打埋.


我真是不太需要, 擁有這個Hello kitty  化妝品,  但如果能擁有,當然會開心. "無"也不會抱頭痛哭!!


但看見旁邊個位男士,  那鼓尋找心和堅持. 我反而很感動!!!

好多時, 真是要有經歷某些事情,才會明白更多!!
 


↓找不到這set Hello kitty 化妝品. 但仍然好開心!!





↓早餐(是我旁邊個位男士弄的), 還有街外飲品




↓晚餐, (也是我旁邊個位男士炮製), 有梅菜肉餅和薑蔥爆雞肉!! 還有甜酒

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


原來這天, 有位英勇人士, 打破人類世界記錄, 由太空邊沿跳落地面!!


他尋找了夢想,還有他的堅持,  把夢想現變成真. 由高空跳下, 創下歷史創舉!!




↓在電視看他一舉一動, 都登他驚. 最後都成功!!

4 comments:

  1. Brian真係好,我隔離個件,彩我都傻
    [版主回覆11/04/2012 02:14:34]Oil,
    -可能他對買嘢比較捨得.我成日都好慳,唔捨得買.

    ReplyDelete
  2. 睇完即刻要 show 比 Dondon 睇你篇 blog。 今日呀, 人人都話返工危險叫我留喺 1K, 係呢個 Dondon 猛叫我返, 仲叫我六點出門口, 驚死對多我一日咁, 幾衰吖。
    [版主回覆11/04/2012 02:21:54]Angela,
    -講真,依啲時候就算返到工,都冇咩嘢可以做到. 比我都唔返. Dondon突然咁有責任感㗎!佢緊係想自己一個人快樂無窮地係屋企打機.

    ReplyDelete
  3. Vicky,
    好得意啊 ! 我都想擁有一set.

    我老公一向都好支我買嘢, 可能佢知我有分寸, 買的東西都物有所值. 我個人偏好leopard. 有一些收藏.
    [版主回覆11/07/2012 03:57:23]Alice:
    ~我成日都比人話慳慳埋埋都唔知做乜!!
    ~所以, 我開親口, 話要買, 我隔離位男士, 會好支持!! 同你老公一樣!!
    ~我都開始感覺豹抆嘅野, 越望越覺靚!!哈哈~~

    ReplyDelete
  4. 這set Hello kitty 化妝品, 可惜無得網上訂購......!
    [版主回覆11/15/2012 05:28:20]冬日:
    ~上網都有得訂架! 但shipping仲貴過件貨!!

    ReplyDelete