Pink Rimowa


Oct 4, 2012 (Thursday)


我是十月中生日的.  原先, 打算購買一點東西, 給自己作生日禮物. 一早, 在網上已經訂購了. 信用卡也被括了數, 一切只等待運送.


但在某一天, 收到賣家公司電話,原來我所訂的物件, 已經購完. 無可能運送給我.


當時, 真是有點失望的. 我很少會買禮物送給自己. 今年, 難得肯花費買禮物給自己. 但貨物就沽清.  但我沒有因為貨品, 未能到手, 影響心情. 初頭, 我都諗住算數.  還和自己說, 把原先買禮物的錢儲好吧.


隔了兩天, Brian 放工後call 我, 係要我在, 我們的老地方, 約見面!


原來, 他知道,我在網上訂不到生日禮物.


他便馬上買了一件, 我不捨得買的東西, 送給我,作一個提早的生日禮物.


這個不捨得買嘅東西, 便是----Pink Rimowa (粉紅色行李夾).


我當時, 見到Brian的心思, 我簡直係超級興奮. (但內心, 就感覺他太破費了!) 但好欣賞, Brian 留意到我的喜怒.   提早, 買一份生日禮物給我.   我當然, 興奮到抱住份禮物回家啦. 哈哈~~



↓我的提早生日禮物---粉紅色行李



↓粉紅色Rimowa 行李是限量版. (出到下年, 就停止生產) 而家去旅行,可以用一set rimowa 啦!!


↓我好興奮, 自己托住個粉紅色行李返屋企!!


有時, 我覺好多野, 上天是有安排.

原先, 我是上網訂購, 一個很色彩繽紛的Hello kitty 手提行李給自己的.

但沒有了貨, 估清了. 都沒有法子.

估不到, 倒頭來, 我仍是有手提行李作生日禮物. 還要是比Hello kitty 更高貴的Pink Rimowa 行李夾. 哈~





 

29 comments:

  1. 你地拍了咁耐拖,Brian仲咁有心思,妳好幸福啊
    [版主回覆10/26/2012 04:58:06]Oli:
    未咁講, 都係佢咁岩留意到.其實, 我太容易比人知, 我鐘意咩!! 我見到粉紅色, 已經癲咗!!

    ReplyDelete
  2. Vicky.....幸福,Sweet,開心……!
    [版主回覆10/26/2012 04:58:07]冬日Winter:
    當然開心啦!! 依家就想去旅行, 想快啲用個pink 行李.

    ReplyDelete
  3. little Aerin and Eunice23 October 2012 at 20:44

    我最近都買左個rimowa salsa 不過係灰色呀,因為諗住老公出trip都可以用。不過呢個粉紅真係好靚,但係買左灰色先出
    [版主回覆10/29/2012 07:05:19]Little Aerin and Eunice:
    ~係呀!!我哋大家都有十月之星....我都祝你, 日日開心, 事事順利
    [版主回覆10/29/2012 07:02:55]little Aerin and Eunice:
    ~原來你哋用開Samsonite! 我以前都係, 但用咗Rimowa, 就移情別戀啦!! 因Rimowa, 真係好好用. 夠輕身,放好多野都得.
    ~個紫色都係Rimowa 黎架!! 我用咗幾次啦!! 個紫色比較大, 一定要寄艙.
    ~Rimowa, 唔會爆, 因為佢啲物料, 係好有承托力, 但可能寄艙的運送途中,會minor scratches,但都ok!! 無影響個喼嘅結購!!
    [little Aerin and Eunice回覆10/26/2012 23:56:37]我地果幾個係samsonite黎架。你個紫色係咪air 黎架?怕唔怕寄艙掟爆呢?? BTW, 唔記得你同我地一樣都係october star! happy birthday!!
    [版主回覆10/26/2012 04:58:33]little Aerin and Eunice:
    ~我成日都以為你有Rimowa 架! 因見你去日本啲喼, 有啲似Rimowa!
    ~Yeah, 你都買咗Rimowa. 我覺好好用, 之前我買咗個紫色, 真係裝到好多野!!
    ~睇你個blog, 都見你和爸B 出trip 都幾多, 而且你哋又喜愛旅行. 買個新喼, 你哋去旅行可以更多收獲!! 因為Rimowa 夠輕身.
    ~其實灰色都唔錯!! 岩一家人用.
    ~妹妮幾時都得意妹.....等我有時間, 去你度巡下先!!

    ReplyDelete
  4. nice gift!! Happy Birthday!
    [版主回覆10/26/2012 04:58:48]Mrs. Tin Tin:
    ~多謝....我依家想快啲聖誕節, 可以用個粉紅行李!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  5. 買靚喼,一次旅行就弄 fa !
    [版主回覆10/26/2012 04:59:37]Mike:
    ~都預咗, 但hand carry, 自己全程渣住, 我諗會好啲!! 但收到心頭好, 好開心.

    ReplyDelete
  6. so sweet!!! lucky u
    btw, belated birthday wishes!!!
    [版主回覆10/26/2012 05:00:18]小倩 (Jade)
    ~Thank you, Jade

    ReplyDelete
  7. 又靚你又鍾意仲好實用, 一流嘅禮物!
    [版主回覆10/26/2012 05:00:46]Angela:
    ~最鐘意你個句, "好實用". 岩晒我. 可以一去旅行就用. 哈哈~~

    ReplyDelete
  8. 恭喜恭喜!! 咁就真係Rimowa實用襟用好多, 依家可以多啲藉口去旅行!!
    [版主回覆10/26/2012 05:04:51]Ceci:
    ~Thank you, Ceci.
    ~我最鐘意, 這個品牌,夠實用!!就算一個人, 渣住兩個rimowa 喼去機場, 都ok. 因為, 行李好容易推!! 而且, 行李夠輕身, 去旅行前pack 野, 都舒服啲. 唔洗擔心, 比航空公司話超重
    ~我book 咗去旅行啦!! 現在好期待去旅行和用新行李. 哈哈~

    ReplyDelete
  9. Vicky , Brian 好有心思 , 知道妳喜愛什麼禮物 , 妳好幸福啊 !
    [版主回覆10/26/2012 05:05:06]ak:
    ~Thank you.
    ~其實, 我好容易比人知,我鐘意咩野. 因我太鐘意粉紅色啦!!

    ReplyDelete
  10. Happy Birthday! Very nice Brian ! The pink luggage is pretty !
    [版主回覆10/26/2012 05:05:21]Happy Girl:
    ~Brian 係知我鐘意啲咩!! 可能我太容易比人知道, 我嘅喜好. 我太鐘意粉紅色. 所以, 我好鐘意依個pink luggage 架!! 現在, 好期待去旅行, 可以用到個pink luggage.

    ReplyDelete
  11. Molly 公路之星24 October 2012 at 10:09

    依個色的確好靚~~~~正正正!
    [版主回覆10/26/2012 05:05:35]highwaystar 公路之星:
    ~我都好鐘意呀!! 現在好期待, 可以快啲聖誕節,可以用到!!!

    ReplyDelete
  12. Brian對你實在太好啦!! 我日日放工都會望下老公有無禮物比我,我次次都會問,佢次次都會答,我咪你份禮物囉,幾cheap
    [版主回覆10/26/2012 05:06:42]Mrs. Wu:
    ~其實你同你先生都幾好玩, 大家都做了爸爸媽媽, 都會講依啲野!! 你哋仲sweet!!

    ReplyDelete
  13. Brian is sooooo sweet!
    [版主回覆10/26/2012 05:07:09]HM:
    ~哎吔, 咪咁講啦!!
    ~可能我太容易比人知, 我鐘意咩野啦!! 因我太鐘意粉紅色啦!!

    ReplyDelete
  14. Vicky, Happy Birthday!
    粉紅新喼真靚!
    [版主回覆10/26/2012 05:07:23]愛SHI家庭:
    ~多謝你祝賀.
    ~個粉紅新喼, 我都好鐘意. 好期待快啲用呀!!

    ReplyDelete
  15. 好型的喼...........
    [版主回覆10/26/2012 05:08:15]Ants:
    ~多謝, 我都好鐘意呀!!

    ReplyDelete
  16. 可以hand carry, 咁都好d。 隻色咁靚,怕入倉比人掟到花哂。
    [版主回覆10/26/2012 05:08:10]靚芒:
    ~就係hand carry 先捨用特別色. 因為自己渣住, 唔會掟到花晒!!!
    ~多謝你祝賀.
    [靚芒回覆10/25/2012 10:29:08]補就生辰快樂。

    ReplyDelete
  17. 生日快樂呀 !! e個喼隻色真係好靚
    [版主回覆10/26/2012 05:29:18]Ophelia:
    ~多謝你祝賀.
    ~個喼隻粉紅色, 我都好鐘意, 而家好想快啲用!

    ReplyDelete
  18. 你好幸福,揾到個愛錫你的伴侶!
    [版主回覆10/26/2012 05:29:19]mabel:
    ~多謝你咁講呀!!

    ReplyDelete
  19. 一面開心樣
    happy birthday :D
    [版主回覆10/26/2012 05:29:21]Farming Cherrie:
    ~係呀!! 收到份粉紅色禮物, 真係好開心!!
    ~Thanks your greeting!!

    ReplyDelete
  20. Brian is so sweet! That case must be light, I see that you carry it without any problem at all!
    [版主回覆10/26/2012 05:29:54]Big daddy:
    ~觀察力真好, 個喼真係好輕身. 所以, 會期待去旅行時, 可以買多野, 放入去!! 哈哈~

    ReplyDelete
  21. 好正呀!!!!細細個行李箱好方便~~~
    [版主回覆10/28/2012 09:00:34]御宅熊‧繪本日記:
    手提行李, 可以由頭到尾自己渣住,陪住我去旅行. 方便又實用. 我自己都好鐘意.

    ReplyDelete
  22. 個喼粉紅色我鐘意
    [版主回覆10/28/2012 09:02:17]Dull,
    粉紅色物品,真係好吸引!! 我都好鐘意, 好期待用呀!!

    ReplyDelete
  23. Belated Happy Birthday!
    [版主回覆10/28/2012 09:02:40]zaza:
    多謝你祝賀!!

    ReplyDelete
  24. 好靚呀.....托住返屋企......好正﹗
    [版主回覆10/28/2012 09:06:54]Nicole,
    ~粉紅色真係好吸引!!
    ~我見到粉紅色已經發顛, 而家能夠擁有, 真係幾大盒都要自己托住, 因為真係太開心啦!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  25. 生日快樂! Brian 咁細心, 你個心一定甜到滿晒啦!
    [版主回覆10/28/2012 09:06:54]小咪咪:
    ~多謝祝賀呀!!
    ~我都估唔到, 佢會買!! 見到個粉紅色行李, 真係好興奮!!!!

    ReplyDelete
  26. 我都寧願要Rimowa 唔要hello kitty !
    [版主回覆10/29/2012 07:09:07]甜甜:
    ~哈哈~ 長遠黎講, 都係嘅!!而家有Pink Rimowa,. 好開心, 好期待用.

    ReplyDelete
  27. Happy Birthday! When is the exact date?
    [Ta Ta Source回覆10/31/2012 12:54:40]Vicky,

    Mine is in DEC, he he!
    [版主回覆10/29/2012 07:09:07]TaTa Source:
    ~多謝祝福!!
    ~你都係十月之星?? 我正日是Oct 15 呀!!

    ReplyDelete
  28. :+:+:涼粉子:+:+:30 October 2012 at 09:39

    遲左半個月O既生日快樂呀~~~!!我老公, 卡卡, 細佬..都係10月之星黎架~~!!!

    RIMOWA好靚呀~~~~~~但係.....點會捨得比佢做寄倉行李呀~~~~?
    [:+:+:涼粉子:+:+:回覆11/01/2012 18:02:50]唔係我呀~唔係我呀~~^_^..係我祝你生日快樂...心想事成就真~^_^
    ....等我都留意下RIMOWA先...好靚呀~~~~~~
    [版主回覆10/31/2012 10:13:44]涼粉子:
    ~咁岩嘅!! 我都係十月之星!! 祝你生日快樂,事事如意
    ~深紫色個rimowa, 寄倉都ok!! 但粉紅色個rimowa 係hand carry 黎架!! 可以自己拖住, 就可以唔會有咩損傷!!! 而家好期待用粉紅色Rimowa呀!!

    ReplyDelete
  29. 好靚呀!咁就去多啲旅行啦!我一直都想買個rimowa,不過覺得太引人犯罪啦,怕唔見咗就麻煩。
    [版主回覆11/01/2012 03:33:41]劉小蟲:
    ~都係因為隻色吸引! 而且個行李夠輕身, 所以SUPER LIKE!!
    ~依個Pink Rimowa 係手提行李, 可以自己拖住上機!! 真是為了靚, 咩都唔諗啦!! 依家好期待去旅行, 可以快啲用!!

    ReplyDelete