生活模式


October 20,2012 (Saturday)


星期六是 ---躲懶日


通常瞓到遲一遲..... 躲在家. 躲到唔願動.


話就話, 出街食早餐, 但出到街時, 啲店鋪都開始做緊下午茶. 哈哈~~


口中吃着早餐的食物, 但真正時間, 已經是下午了!! 吃完東西, 去西人超級市場入濕貨. (例如:肉和菜). 之後, 再繼續在自己家, 躲懶!


現在, 可能習慣了, 這種生活模式. 有或無, 朋友約會, 已經不介懷了!!


以前感覺朋友, 真是要時時形影不離,現在, 把朋友放在心裡.


明白每個人都有自己生活方式.  大家有大家生活嗎!! 真正朋友就會明白!!  因為太依靠一個人, 太依靠一段友誼, 真是好不健康!!


正如橡根, 都不能且到太緊. 會斷架!!


早陣子, 朋友主動和我交談,她一開口, 我的潛意式便知道她有點不妥. 就算當時自己, 有可疲倦, 只要有時間, 我便會立刻和她傾談.


雖我不是什麼特別大人物, 可能未必分擔到朋友的不妥. 但起碼可以分散到她的注意力, 轉移視線!! 希望, 令到朋友的傷口. 不至於過痛!!


總希望時間快點過, 時間溜走, 傷害會沖淡. 重新打開一片路.


不過, 和朋友交談中, 幫到人, 其實, 也會幫助到自己!! 可以令自我反思更多!!


不過, 真正朋友才清楚大家的位置. 在適當時份, 大家彼此也會付出適當關懷.


躲懶周末, 往往都說出街吃早餐, 雖口中吃早餐, 其實下午時份才吃的..晚餐吃番茄香芒雞柳配白飯


↓某天, 吃了煎蛋香蔥肉絲公仔麵...............晚餐腐乳菜擔雞(所有菜式都是我旁邊果位男士弄!!他比我更愛入廚, 連煮個公仔麵, 都好像要做實驗研究!!先滿意.)

11 comments:

  1. 幸福的Vicky
    [版主回覆11/07/2012 04:38:27]zaza:
    ~多謝你咁講呀!!

    ReplyDelete
  2. i think we depend on different people at different stages in life. When we were kids, we relied on our parents. Then, when we were teenagers, we relied on friends. Then, it is boyfriend/husband. Then, it is our own children. And when we age, it is our pets
    [版主回覆11/07/2012 04:38:28]Mrs. TinTin:
    ~你講得無錯!! 當自己到達某一階段, 就會有唔同嘅需要!!!
    HM:
    ~哈哈~~
    [HM回覆11/04/2012 11:28:19]I'll remember the last part :)

    ReplyDelete
  3. 以前拍拖時,我真係有異性冇人性的,但依家結左婚就覺得朋友好緊要
    妳講得岩“和朋友交談中, 幫到人, 其實, 也會幫助到自己”,因為可以從朋友的經驗來反省自己
    [版主回覆11/10/2012 15:32:00]Oli,
    -絶對同意
    [Oli回覆11/07/2012 07:11:02]有時朋友多唔一定好,貴精不貴多ma
    [版主回覆11/07/2012 04:38:31]Oli:
    我都唔知自己係咪, 人緣唔太旺. 係就好多人會同我傾計. 但至友就真係唔算太多!! 以前,我好介懷友誼架!! 但隨着時間轉變, 我又無咗依個感覺!! 但如果有朋友無端端揾我, 我唔會拒絕. 因為我覺真正朋友, 就算唔係日日傾計, 但一傾開, 就會好明白大家!! 話題non-stop

    ReplyDelete
  4. 真正的朋友, 就算幾年唔見, 一見就有如昨天, the closest, understanding feel, only you can feel it!
    [版主回覆11/07/2012 04:38:34]小咪咪
    你講得無錯!! 真正朋友就係會有依隻感覺. 雖然大家不是日日相見, 但一見面就會好熟絡, 話題non-stop!!!

    ReplyDelete
  5. Pandora 香傭講法文4 November 2012 at 01:43

    太依靠一段友誼, 真是好不健康!! agree^^
    [版主回覆11/07/2012 04:38:35]Pandora 香傭講法文:
    可能而家長大到某一階段!! 所以先明白到依點!!!

    ReplyDelete
  6. 我同我好多朋友都係互相依賴, 不過依賴得嚟又唔會太黐身。
    反而唔會太依賴 Dondon, 係種自我保護形式。
    [版主回覆11/07/2012 04:39:08]Angela:
    ~你好叻, 保持住友誼之餘, 還懂得比空間朋友!!! 你咁樣, 啲友誼先會keep 得耐!!
    ~可能你而家同Dondon 仲未到一個好深嘅境界. 可能遲啲你慢慢依賴咗Dondon 都唔知!! 哈哈~

    ReplyDelete
  7. 我比較喜歡 “君子之交淡如水“ 那狀態!
    [Oli回覆11/07/2012 07:09:58]我覺得男人多數係咁
    [版主回覆11/07/2012 04:40:13]冬日Winter:
    哈哈~~ 又唔會咁灰嘅!!!

    ReplyDelete
  8. 你真係有口福!!
    [版主回覆11/07/2012 04:40:15]mabel:
    因為我旁邊個位男士, 越煮越有興趣!! 而家, 他負責煮飯食!!

    ReplyDelete
  9. 友誼又好, 感情又好, 我好少用"依賴"呢個形容詞去形容一段關係, 亦唔會有呢種狀態.....可能喺我心目中, "依賴"只適用於父母與小朋友之間.

    成年人嘅關係, 我會用互相"支持"多啲..... "支持"就算無咗, 都唔會太負面, 但依賴有期望, 如果無咗, 就會好似好失落.
    [版主回覆11/07/2012 04:40:16]Ceci:
    ~我都係近年才明白依個道理. 我曾經為朋友要和我絕交, 非常傷心!!! 而家先逐漸明白!! 朋友關係, 真係"支持"多啲!! 但有朋友從中支持住, 會記起我, 真係好感動架!!

    ReplyDelete
  10. " 在適當時份, 大家彼此也會付出適當關懷." /
    真的,朋友在這個moment出現,真的好感動~~~~~~~
    [版主回覆11/07/2012 04:40:19]御宅熊‧繪本日記:
    ~朋友, 都係支持和鼓勵. 好多問題, 要解決都係自己先能解決!! 但當中得到朋友關懷, 時間都會容易過啲!!!

    ReplyDelete
  11. 真正朋友才清楚大家的位置. 在適當時份, 大家彼此也會付出適當關懷. <---極認同呀!!! 好朋友間才有這種默契呢!!!
    [版主回覆11/10/2012 14:15:34]儍瓜•菲,
    -好認同---默契. 真正朋友,在無意中產生了. 就算大家唔係成日見,但一見面,就有如昨天。話題non-stop.

    ReplyDelete