食粥

October 19, 2012 (Friday)


這星期, 活在疲倦中, 終到星期五了, 自己過了一關. 全個人都定了一點.


這天, 竟然有禮物收!! (Hello Kitty Halloween 公仔).


Hello kitty公仔又增添多一隻成員, 疲倦時, 望到一堆公仔,  真是自然會笑一下.


而在Halloween 時, 家中可以有些東西點綴下!! 點都有點氣氛!! 我相信Hello kitty嘅Halloween 公仔, 點都無, 血淋淋的怪魔裝飾,咁恐佈.



↓今年就放些糖, 入去這個裝飾筒內......



星期五了, 很想出外吃飯.


原來, 計計手指, 好耐無幫襯過粥店. 雖然, 這粥店, 不是額外特別. 但貪這粥店, 泊車地點好. 而且, 食物選擇多元化. 所以, 係加拿大, 依啲粥店, 好受歡迎. (因除了粥之外, 還有小炒). 最好, 是粥店裡頭啲食物, 好啱我口味!! 因此, 我哋以前, 會間唔中, 都會特登渣車去食!!


但現在, 我們連車都懶渣......很多時, 都是步行. 去覓食. 因此, 好像遺忘了這粥店.


這躺,特登開車去這間粥店, 真是眼都增大咗!! 原來粥店, 外牆裝修, 我還以為執咗, (因裝修, 所以只有細細個門口出入). 入
到去粥店, 燈光猛咗, 嘻!! 

可能, 我們太耐無光顧, 這所粥店, 在menu 上, 看到什麼都想食!! 最後, 兩個人吃了三蝶食物. 還有一杯飲品. 



↓吃了豬潤粥,天氣轉涼, 食點粥. 真是好舒服.  我還飲了涼粉雪糕冰. 



↓還吃了炸兩和菜遠班塊河......蝶蝶都蝶頭好足. 吃到個肚脹"book book"


見渣開車, 便順道去埋中式超級市場, 入一點乾貨. 例如:醬油, 調味品.  買買埋埋一大堆. 準備全個冬天, 都係靠依堆調味品架啦. 哈哈~~ (因冬天一落雪, 就去邊都好不方便!!)


在超級市場騰完, 又是星期五, 出開街, 就唔多願返屋企. 我個心, 仍是有點 "冷" 街心.


所以, 去了咖啡店蒲一蒲. 飲杯秋日咖啡才happy!!

↓秋日咖啡




 

8 comments:

  1. 邊間粥店?好正咁呀! 我哋通常都去 Congee King, Congee Queen 同 Market Village 嗰間黃乜乜。 諗起多倫多啲美食都肚餓。
    Hello Kitty 係 Brian 送?
    我都係 laan 街人, 所以冬天要冬眠唔出街好痛苦~~~
    [版主回覆11/05/2012 07:05:44]Angela,
    -我去嗰間粥店叫congee star. 但我覺多倫多嗰啲粥店,來來去去都差唔多. 幾好味. 嘻!
    -位於market village嗰間黄三記,因唔就腳,我去過一次咋!仲要買外賣嚟食,你對多倫多食店好似仲熟過我,哈。聽人講黃三記d油炸鬼,牛俐酥好美味。
    -hello kitty公仔係Brian送㗎!而家多倫多hallmark有入hello kitty 公仔,所以佢會間唔中入hallmark睇下有冇新hello kitty公仔就會買.
    -我同你都曾在hk生活,"冷"街已成生活習慣,去到邊都想出街,先覺似樣. 但隨年紀增長,巳經收檢咗,哈!

    ReplyDelete
  2. 終於有樣野同妳唔似啦,因為我唔食粥的
    [版主回覆11/05/2012 07:11:17]Oil,
    -我依邊天氣一涼就好涼,食碗熱粥,就感覺好溫暖.
    -係喎!真係好少見你介紹食粥添!原來你對粥,係馬馬哋!

    ReplyDelete
  3. 加拿大, 搵食好方便, 咩都有!
    我係英國住得唔近china town, 就咩都無, 咩都要自己郁手整!
    [版主回覆11/05/2012 07:11:19]小咪咪,
    -多倫多啲Chinese 店舖分佈比較散,唔夠集中. 一買嘢,都要揸車周圍去.

    ReplyDelete
  4. haha...其實我估在外國開任何中式食店都應該幾好咁喎...

    食完熱又食番凍既?
    [版主回覆11/07/2012 04:07:10]Farming Cherrie:
    ~都係一啲啲啦!! 唔係間間係外國嘅中式食店, 都會受外國人歡迎!! 有啲中式食店, 都係亞洲移民幫襯佔多!!
    ~但粥店, 就唔止亞洲移民幫襯, 連外國人都排隊去食!! 所以, 粥店好受歡迎!!
    ~都係貪得意, 食完熱, 又想食凍!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  5. Vicky ,
    我好鍾意食炸兩 , 我未食過涼粉雪糕冰. , 涼粉淡雪糕甜中和番 , 糖都不用加我諗會好滑
    [版主回覆11/09/2012 09:04:15]ak:
    ~我又唔係特別鐘意食炸兩!! 係太耐無食, 所以, 想食下!! 我鐘意蝦腸or 叉燒腸
    粉多啲!! 哈哈~~
    ~依排唔知係咪天氣乾, 所以, 想食涼啲嘅野, 我見到涼粉, 就好想食啦!!
    ~係呀!! 涼粉+雪糕,真係滑架!!

    ReplyDelete
  6. 菜遠斑塊河好港式呀!!!!! 好味道呀....
    [版主回覆11/09/2012 09:04:16]傻瓜.菲:
    ~自己是亞洲人,對依啲港式食物, 真係會有情意結!! 菜遠斑塊河,真係好yummy!!太耐無食,都會掛住!

    ReplyDelete
  7. 我最愛既粥品
    [版主回覆11/09/2012 09:04:17]Mrs. Wu:
    ~我都係架!! 但男士就比較討厭食粥!! 好似覺食粥,好似食風咁

    ReplyDelete
  8. 食粥我都岩。。。。。
    食完粥,再食涼粉雪糕冰,回家前再飲杯咖啡。
    噢....一肚水 ?
    [版主回覆11/13/2012 08:16:21]冬日Winter:
    ~咁星期五,係有啲興奮, 所以, 咩都想飲, 咩都想食. 哈哈~~

    ReplyDelete