隨意


October 12,2012 (Friday)


原來簡單啲, 隨意啲, 會有額外收獲!


做了全日工作, 還遇上一個很遙遠和覆雜的兼職.  而且天氣寒冷, 全天在外, 已經沒有氣力了


所以, 很隨意地, 在地鐵沿線, 找間食店吃晚餐.


沒有期待, 隨意啲, 真的會帶來驚喜.


這天, 就是隨意, 竟找到岩自己口味的台式餐廳, 食物和飲品選擇非常多. 但全部好有水準!! 令到自己夜麻麻開飯, 也顯得更開懷. 哈哈~~


現在, 科專門技昌明, 出外吃飯, 上網尋找食店, 看食評, 看特式推介.  一切準備就緒


某程度,吃一餐飯, 事前好像準備好多工夫. 但所付出的, 未必是自己期待. 


原來, 不需要太拘僅, 簡單啲, 都有好美味嘅食物出現.



↓台式餐廳的環境(我們入座時, 無咩人, 但影完相之後, 就全廳滿座!!). 我飲了熱飲(花茶), Brian 飲了蜂蜜奶茶


↓我叫了雞翼炒麵(個炒麵, 炒得好好味). Brian 吃了炸豬扒飯




----------------------------------------------------------------------------------------------


October 13,2012 (Saturday)


星期六, 因要處理兼職, 所以, 一早便出門口.


星期六, 當然好好善待自己, 吃得特別一點才工作.  這天, 又是很簡單找間小店吃個早餐.


小店是家庭式經營, 所以, 店內的員工, 好分工合作.  做顧客感覺輕鬆啲. 起碼,感覺唔到商業化的拘僅.


在小店, 未有頭緒吃什麼, 可以靜靜地坐埋一邊看餐牌, 先order. 唔會催你落單.


最後, 吃了很美味的茄子三文治. 好滿足


↓隨意找間餐廳吃早餐, 我點了紅茶, Brian 飲咖啡


↓早餐---我吃了茄子番茄三文治, Brian 吃了早餐奄例



晚餐, 現在差不多每天都是我旁邊個位男士下廚了.


他采用食材好簡單, 只用蔥+薑爆雞柳. 我已經可以送到幾碗飯了.

唔洗太花巧, 都好好味!!


↓蔥薑雞柳, 還有麻婆豆腐和紅酒





 

11 comments:

  1. 妳份早餐好吸引
    妳同Brian好鐘意食麻婆豆腐㗎?我見佢好了時都會煮
    [版主回覆11/01/2012 04:32:14]Oli:
    ~我份早餐,好大件頭, 食到連lunch都唔洗食, 但好味道!!
    ~我鐘意食麻婆豆腐!! 所以, 我間唔中會叫Brian整!! 因為佢整得夠辣!! 哈哈~

    ReplyDelete
  2. That looks yummy! My Brian cooks for us too... a lot of pasta and sandwich! hahaha :-p
    [版主回覆11/01/2012 04:33:46]Southerngal:
    ~Thanks!!
    ~Your Brian 肯整下pasta and sandwiches 都very good!!! 至緊要佢肯整!!!

    ReplyDelete
  3. 通常好隨意嘅食物都會有意外驚喜,可能無期望咪唔失望囉!
    Brian真係愛上煮飯,讚!
    [版主回覆11/01/2012 04:33:47]Mrs. Wu:
    ~我都覺, 越無期望, 就越有驚喜!! 所以, 好多時, 都費事準備太多. 隨意啲, 仲開心!!
    ~他已經霸了個廚房!! 他現在連閒日都煮埋!!

    ReplyDelete
  4. 今次有蔥啦!一定香好多, 還有有麻婆豆腐和紅酒...好精彩的晚餐呀!
    [版主回覆11/01/2012 04:33:50]愛Shi 家庭:
    ~就係特登出去超級市場買多啲蔥!! 啲蔥一炒香, 真係好好食!!
    ~係周末, 通常在食都會放開懷抱啲, 所以, 咩開酒飲下!

    ReplyDelete
  5. 間台式餐廳環竟都唔錯喎!
    [版主回覆11/01/2012 04:33:53]小咪咪:
    ~我都覺!! 間餐廳環境好舒服!! 所以, 真係要去多啲!! 哈哈~

    ReplyDelete
  6. 第2間餐廳門面好靚呀
    [版主回覆11/01/2012 04:33:54]Ophelia:
    ~第二間餐廳都開咗幾耐歷史!! 我都有啲因為個鋪面入去食野!!哈哈~

    ReplyDelete
  7. 好大碟, I LIKE!
    旁邊男士好鍾意食麻婆豆腐?
    [版主回覆11/01/2012 04:33:56]Angela:
    ~但我覺你平時煮個啲,仲大蝶頭. 嘻!!
    ~係我鐘意麻婆豆腐, 而家Brian 時時都入廚!! 我點名, 話要食, 佢咪整囉!! 可能近來天氣開始凍, 麻婆豆腐夠辣, 我鐘意!!

    ReplyDelete
  8. Vicky , 妳好幸福啊 ! 每日晚餐都有 Brian 處理飯餸 , 而且煮得都好靚添
    [版主回覆11/01/2012 04:39:57]ak:
    ~他越煮越有興趣!! 現在個廚房已經比他霸佔咗啦!!
    ~不過, 真係越煮越好味!!

    ReplyDelete
  9. 你們好喜歡食辣口味的東西!
    [版主回覆11/01/2012 04:39:57]冬日Winter:
    ~無錯!! 我哋比較喜歡食辣!!
    ~而且, 近排天氣凍咗, 食辣暖粒粒, 感覺好溫暖!!

    ReplyDelete
  10. 你honey越煮越起勁!!!
    [版主回覆11/01/2012 04:39:59]mabel:
    ~依家他簡直霸咗個廚房!!

    ReplyDelete
  11. :+:+:涼粉子:+:+:31 October 2012 at 08:38

    冇諗過用茄子整三文治..都應該唔錯丫~~反正我很愛茄子~~
    [版主回覆11/01/2012 04:40:02]涼粉子:
    ~這邊好多食店都有用茄子夾三文治. 啲茄子仲係grill 過,好香口!!! 我都鐘意食!!

    ReplyDelete