My Birthday


October 15,2012 (Monday)


今年我生日, 收到洗版式的祝福.


有的是短訊, 網上留言. 持續幾天. 很簡單一句祝福語. 但內心已經忍不住快樂起來.


其實現在的生日, 已經不渴望怎樣特別慶祝, 簡單地吃一頓適合自己口味的飯. 之後, 坐在自己家中看電視. 已經足夠.


而我旁邊個位男士, 什麼節日都非常重視慶祝!! 「生日」當然也不例外!! 早早送來禮物, 還帶我去餅店, 選購生日蛋糕!! 而且, 還盡早放工, 去食生日飯!!


↓我一見到這蛋糕便很喜歡!! 顏色繽紛--感覺好開心!!




↓踏正12am, 馬上切蛋糕, 飲甜酒(Moscato)和許願. 這個蛋糕是奶油蛋糕, 外層那顏色繽紛的東西是meringue



↓生日飯, 好簡單, 去了屋企樓下間日本餐廳吃!! 行都唔洗一分鐘就到!!  例牌一人一張相


↓吃了好鮮的刺身, 也吃了許多卷物


↓重點是吃了這碗海膽飯 (好鮮, 好香, 好味!!)還有很多卷物!!!!

15 comments:

  1. 個蛋糕色彩繽紛,未食已好開心
    真係好多卷物喎,我都係鐘意食券物多過食一般的壽司
    [版主回覆11/04/2012 02:26:26]Oil,
    -我都係比依個色彩繽紛蛋糕吸引住. 你講得啱,咁多顏色,見到都開心.
    -我都鐘意食卷物㗎!我依邊啲卷物,選擇又多. 食得好滿足.

    ReplyDelete
  2. 個蛋糕好colourful, 你身邊人很有心思, 我個差d自己生日都唔記得!
    [版主回覆11/04/2012 02:30:49]靚芒,
    -我身邊嗰個,他屋企人好注重節日, 所以牽連到我身邊嗰個也同樣地,好重視慶祝節日. 有什麼節日一定要慶祝.

    ReplyDelete
  3. 好彩色呀 真係成為獨一無二既蛋糕呀
    [版主回覆11/04/2012 02:32:54]Twang Mei Wa,
    -Nice to meet you!
    -個蛋糕太有色彩,所以見到都好開心!

    ReplyDelete
  4. Happy birthday Vicky!
    [版主回覆11/04/2012 02:39:00]Mrs. TinTin,
    -thank you, Mrs. TinTin

    ReplyDelete
  5. :+:+:涼粉子:+:+:1 November 2012 at 08:12

    我第一次見到咁colourful o既meringue丫...又係一個gd idea 丫!!有需要時可以咁樣整丫~!! ^_^
    真係好...屋企樓下就有日本餐廳..仲有海膽~!!!!咁要咁重手o既海膽~!!!! ..呢度貴到嘔電...一粒海膽軍艦都要8鎊(100蚊)了~....!!

    雖然過左半個月..都祝你同brian日日開開心心甜甜蜜蜜~^_^
    [版主回覆11/04/2012 06:40:33]涼粉子:
    ~我都估唔到meringue 可以做到咁Happy 嘅效果. 所以, 依個蛋糕望到都好開心!!
    ~我居住係市中心, 所以啲食市和交通會比較集中啲!!
    ~我依餐啲海膽真係好新鮮, 整到成碗飯都好好味!! 我都覺英國食野好貴, 普通一餐都唔平, 食埋海膽, 真係仲貴!!!
    ~我寫blog 寫得慢!! 所以遲咗半個月先post!! 但多謝你祝福!!

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday ! Brian is so good ! He is very thoughtful !
    [版主回覆11/04/2012 06:40:34]Happy Girl:
    ~有心!! 多謝祝福!!

    ReplyDelete
  7. So sweet. Happy birthday!
    [版主回覆11/04/2012 06:40:35]御宅熊‧繪本日記
    ~多謝晒!!

    ReplyDelete
  8. 遲來的祝福,也許不介意吧!
    Happy Birthday!
    [版主回覆11/04/2012 06:40:37]Mike:
    我都post 遲咗!! 我當然唔介懷啦!! 多謝晒!!!

    ReplyDelete
  9. 我都有份洗你板。
    兩人過生日好溫馨
    Roll 呀!Toronto 啲 roll 都好靚, 但我發覺啲 sashimi 選擇似乎唔太多。
    [版主回覆11/04/2012 06:40:41]Angela:
    ~我知呀!! 你都好有心, 幫我洗版....Thank you!!
    ~我都唔係太想周圍話比人知我生日. 圍內人知道就已經好開心啦!!
    ~我都鐘意食Roll 架!! 我依日都吞咗好多粒!!哈哈~~

    ReplyDelete
  10. 生日快樂!!! 祝你青春長駐, 笑口常開!!

    有一個布情趣嘅伴侶都係好值得高興嘅事.
    [版主回覆11/04/2012 06:40:44]Ceci:
    ~有心, 多謝祝福!!
    ~我的另一半, 好注重節日, 所以, 好捨得慶祝!! 簡簡單單我已經好開心!!

    ReplyDelete
  11. 你好?...我早你一天生日........不過沒有吃喝玩樂..!!
    ......*.''''生日快樂""*
    [版主回覆11/04/2012 06:40:45]HERO:
    ~咁啱嘅!! 差一日!! 我15號!!
    ~我都祝你"生日快樂", 事事順利!!

    ReplyDelete
  12. 生日快樂! 個蛋糕好特別呀! 好colourful 呀!
    [版主回覆11/05/2012 07:13:58]小咪咪,
    -多謝祝福,我見到個birthday cake都好開心.

    ReplyDelete
  13. Happy belayed birthday from Roma city!! . 都算唔話得啦呱!
    [版主回覆11/05/2012 07:13:59]Dolphins,
    -多謝你,係Roma city都留message比我. 好有心呀!

    ReplyDelete
  14. Happy belayed birthday ! 個蛋糕好靚呀 ! 好吃嗎 ? 在加拿大食魚生, 又新鮮又抵食 !

    餐廳開到咁晚嗎 ? 咪同香港一樣方便 ?
    [版主回覆11/07/2012 04:02:05]Alice:
    ~多謝你祝福!!!
    ~我居住多倫多嘅市中心, 所以,很多食店和交通都很集中. 而且, 市中心,啲店鋪係會開到夜啲
    ~我很喜歡吃日本菜, 如果要比較加拿大, 溫哥華啲魚生, 就特別新鮮, 因為近海. 但我居住多倫多, 已經隔咗幾個省, 食魚生選擇已經無咁多. 但我都覺, 美味!!!

    ReplyDelete
  15. 近月我忙了, 少了上來....
    遲了來說句 "生日快樂....."
    Vicky .....happy brithday !
    [版主回覆11/13/2012 08:18:06]冬日Winter:
    多謝祝福!!

    ReplyDelete