Thanksgiving day


October 7,2012 (Sunday)


感恩節又到, 一連三日公眾假期.  對我黎講, 就係又食又嘆!!


我旁邊個位, 特別應節, 什麼節日都會響應.


感恩節, 就有如中國嘅中秋, 團團圓圓. 所以, 好多人會返自己家鄉食飯. 而感恩節, 飯檯上嘅主角, 便是火雞.


其實, 我覺火雞肉比較"鞋". 而且, 火雞體積龐大. 得我同Brian 兩個食, 真是好難消滅得晒.


但我旁邊個位, 要應節. 因此, 都會特登去超級市場買隻火雞. 黎整一餐感恩節餐. (隻火雞揀到最細個隻先買, 但都係好大隻)


我哋都整咗好多年火雞. 年年都是Brian 負責整. 我只係提早一日整定啲糯米飯.  等Brian 釀啲糯米飯入火雞肚內. 入焗爐焗.  等4-5 鐘頭. 就有感恩節餐.


我哋今年比較懶, 下晝四點幾先開爐. 所以, 成9pm 先開到依餐感恩節飯. 哈哈~~



↓感恩節餐 (火雞, 菠蘿火腿肉和紅酒)



↓用火雞釀糯米飯, 啲糯米飯特別香...........切好火雞,一片片, 開紅酒.....可以開飯啦!!



↓食完感恩節飯, 同Brian 去咗咖啡店飲秋日咖啡. (杯咖啡都唔似幅圖嘅!!)


↓係咖啡店, 好似見到「桃姐」導演 -----許安鞾 (唔通多倫多舉辦---亞洲電影節, 所以佢係度!?)



--------------------------------------------------------------------------------------------------


一連三日假, 我和旁邊個位, 都無咩點去邊度玩, 最多去下超級市場入貨. 夠時夠刻煮野食, 或者行落街買野食.

以前, 多麼的想, 加拿大啲商業店鋪, 係公眾假期or 周末, 會照常開門營業. 而家, 靈驗咗啦!! 連銀行都係周末開門營業.

但到依個時候, 我哋又無咩出街心!!

當「無」果陣時, 就好想「有」. 當「有」果陣時, 又唔覺有咩特別!! 所以, 人都係奇奇怪怪. 哈哈~~


雖然, 公眾假期在家, 但又唔覺悶, 就算係屋企, 都硬係會有啲家務做下.  攰就望下電視, 或者上網周圍巡, 所以, 一啲都唔悶, 反而覺得咁樣, 好自在.



↓公眾假期早餐, 落街買早餐食, 下晝食去KFC. (之後行了陣街and 超級市場)


 ↓放公眾假期, 多數唔願瞓, (其實,唔捨得瞓), 所以活動時間多啲, 消化時間也多了點, 因此, 在食方面都會狼一點. .....所以, 吃了大大盒韓國飯和Brian 炮製的檸檬雞翼和飲梅酒


↓其中一日公眾假期, 午餐煮麵+熱檸茶, 晚餐, Brian's 腐乳菜膽雞煲



↓某日, 午餐吃了撈麵(Brian整的), 晚餐吃了Brian 第一次 炮製的蔥爆雞柳 (由於第一次整, 味道ok, 但下次要買點蔥!!)



↓公眾假期, 全天候是Brian 入廚, 有時, 我都想入廚房弄點東西吃, 但已經比我先一步入了廚房, 但Brian 很喜歡我買的廚具, 時常話「好好用」. 嘻~..... 午餐吃了火腿麵, 晚餐吃了菜煲和梅菜肉餅



↓今年, 啲雲層好低呀!! 望落去好靚, 但感覺怪怪.
 

10 comments:

  1. 火雞糯米飯,正喎
    不過隻火雞咁大,咪要食幾餐囉?
    [版主回覆10/31/2012 10:22:36]Oli:
    ~我都鐘意火雞裡面啲糯米飯!! 吸晒火雞啲味, 啲糯米飯更加好味道!! 我年年都食好多. 哈哈~
    ~我隻火雞食唔晒, 食了幾餐, 有啲仲係凍格. 遲啲諗住用啲火雞去煲粥!!

    ReplyDelete
  2. Vicky ...火雞釀糯米飯.....是這樣的傳統食法...??
    真幾特別, 及好好味呢...


    [版主回覆10/31/2012 10:22:37]冬日Winter:
    都唔係架!! 係自創架!! 平時啲外籍人士火雞, 會釀啲時蔬或者火雞內臟, 放入去火雞內釀. 但我鐘意糯米飯. 所以就釀糯米飯. 哈哈~~

    ReplyDelete
  3. :+:+:涼粉子:+:+:30 October 2012 at 09:35

    其實我冇整過火雞丫.....咁大隻...我怕我地要由XMAS食到NEW YEARS DAY...同埋....焗雞少好多功夫丫~~~

    我想話呢.....你個KITTY SAKI杯.....好可愛呀~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!
    [版主回覆10/31/2012 10:30:01]涼粉子:
    ~火雞真係好大隻, 我哋食咗幾餐都吃不完, 有啲分類咗, 仲放係冰格, 遲啲有時間用黎煲粥. 但都係一年一次, 用火雞應下節, 個氣氛都會開心啲. 因此, 年年都整!!
    ~多謝你留意到隻hello kitty sake 杯, 我自己都好鐘意!! 所以, 我都鐘意飲sake, 因為可以用到隻Hello kitty sake 杯! 哈哈~

    ReplyDelete
  4. 其實你哋兩個可以買淨turkey breast, 都可以釀嘢入去, 但細件啲嘛.

    我屋企如果得兩個一定唔攪, 舊年奶奶唔得閒煮, 我兩公婆負責去間靚餐廳度外賣感恩節大餐, 仲好味過自己整!!
    [版主回覆10/31/2012 10:36:12]Ceci:
    ~我哋都試過買火雞breast. 又試過去fine dining 餐廳食火雞餐. 但個氣氛都係自己一手一腳買材料, 出街同人迫下買火雞. 而且, 自己炮製, 個感恩氣氛, 係會隆啲. 所以, 年年都會買隻最細嘅火雞黎整一餐. 此終,全隻火雞, 先似樣!!
    ~而家, 我哋仲未食晒隻火雞, 有啲肉放咗係冰格!!! 遲啲有時間黎煲粥!!哈哈~~

    ReplyDelete
  5. 點整糯米飯?我又想試整
    [版主回覆11/01/2012 04:14:21]Mrs. Wu:
    ~糯米飯, 要整唔難!! 但需要長時間!! 首先洗好糯米, 之後用水浸糯米一夜(水要高過糯米), 之後把浸過夜的糯米隔水, 把糯米和蠟腸放在平蝶上, 用保鮮紙包好. 之後, 用大火隔水蒸蝶糯米(大概20mins-30mins). 直至糯米熟.
    ~糯米飯配料: 冬菰, 磨菰, 蝦米, 洋蔥,蠟腸切碎, 炒香.
    ~糯米飯調味:豉油, 老抽,糖,麻油,和水各一湯匙 (自己試味, 可加點糖) (這個是比例, 如果調味汁不夠. 就每樣調味品加多一湯匙)
    ~準備一個鑊,下油. 開細火, 倒入蒸熟的糯米飯, 再倒入配料和調味. 係咁炒, 至所有糯米飯顏色一樣. 咁就得啦!!

    ReplyDelete
  6. 你們的感情已經達到爐火純青境界!
    [版主回覆11/01/2012 04:14:22]愛Shi 家庭:
    ~哈哈! 你講到好似好高境界咁!! 笑到我吖!!

    ReplyDelete
  7. 好多美食呀~~~~~好LIKE個KITTY餐具~XD~
    [版主回覆11/01/2012 04:14:30]素會員:
    ~放長周末假期, 在食方面,就會狼一點!!哈~
    ~隻Hello kitty sake 杯, 我都好鐘意!!! 一飲sake 就記起佢!! 多謝你留意到!!

    ReplyDelete
  8. 隻火雞焗得好靚! 今年 Thanksgiving 會喺香港過, 無得試吓整添。
    嘩, 竟然同大導演同 lift。 桃姐都幾好睇, 天水圍嗰齣就......
    [版主回覆11/01/2012 04:42:19]Angela:
    ~你返得hk, 就enjoy多啲!! 返到黎美國先一次過update啦!! 珍惜香港每一秒!!
    ~你可以係香港過聖誕節!! 好正呀!!
    [Angela回覆11/01/2012 04:25:33]我11月18號返香港, 12月31號到美國。 希望都有時間上網喇, 唔 post 都要睇你哋嘅 blog。
    [版主回覆11/01/2012 04:14:25]Angela:
    ~查實,你幾號返香港, 幾時返美國??等我較好時間去你個blog 巡!! 我知你係香港, 都無咩時間update blog 架啦!!
    ~我都唔清楚佢係咪大導演, 但佢真係好似!!! 我無咩點睇戲,我睇桃姐, 都係因為齣戲,係國際電影節攞咗好多獎, 所以先留意下!!!

    ReplyDelete
  9. Vicky , 火雞焗得好靚 , 我都好鍾意應下節0架 , 好似特別開心同埋有節日氣氛 .
    [版主回覆11/01/2012 04:15:14]ak:
    ~以前, 對節日只感覺放假一天, 但自同Brian 之後, 真係咩節日都慶祝!! 真係感覺好有氣氛!! 同埋在準備節日貨品途中, 感覺過節日其實都好充實!!

    ReplyDelete
  10. Thanksgiving dinner was very attractive ! The turkey was yummy and very big !

    ReplyDelete