彌撒


October 21,2012 (Sunday)


原來很多東西都是近在咫尺, 身邊有很多事物, 其實與自己距離是非常近, 只是睇你有無用心去觀察和留意.


自少居住嘅地方, 原來和教堂的距離很近.  讀書時, 也是在教會學校. 也是Choir成員. 課餘之後, 給學校邀請去教堂唱詩歌.  上了大學, 剛巧大學宿舍在教堂旁邊.  到出來社會後, 找地方獨立生活. 居所對面便是教堂. 每每放工時,便聽到教堂的鈴聲.    我也會好不自覺地, 會習慣臨瞓前,會靜昭昭祈禱.  而我身邊個位男士.  他是信徒, 他自少便會步入教堂望彌撒.


好像一切都為我準備, 只是我沒有加點留意. 


在星期天, 只是好簡單, 落樓下, 過條馬路, 便到達教堂.  閉上眼睛, 雙手緊合, 心很快便靈靜下來.


不過,  一切真是會來得自然.......現在, 每個星期日, 盡可能會和Brian去教堂望彌撒. 有着一點指引和帶領. 個心很安心.

↓去教堂, 望彌撒





一早望彌撒, 之後, 簡簡單單去屋企附近吃午餐, 還好有效率地為自己準備下一週的流程.  頓然感覺一切生活進度也來得很充實.

↓簡單午餐. (Brian 吃full sandwiches, 我吃沙律和half sandwiches, 還有蘋果送, 哈哈~)


↓還去買台式飲品


↓晚餐我弄蒜蓉豆豉肉排蠟腸煲仔飯, Brian 弄檸檬雞翼
 

14 comments:

  1. 原來你地係教徒呀?
    我以前都返㗎,不過依家好懶
    [Oli回覆11/08/2012 07:07:57]我未識老公前我會返㗎,之後就冇lu
    我好衰囉,如果遇到有不如意的事情就會祈禱
    [版主回覆11/08/2012 05:02:23]Oli:
    ~原來你都係架!!
    ~好多時, 我覺好多野, 都係會來自然!! 可能有一天, 你也會不懶. 返教堂!! 唔好強逼自己就得.

    ReplyDelete
  2. 這麼近便, 得到靈靜和安心! Keep on!
    [版主回覆11/08/2012 05:02:24]zaza:
    ~所以, 我感覺好多野, 其實已經係我身邊準備好,係睇下自己有無留意!!!

    ReplyDelete
  3. 我都覺得神會為我地準備一切,活在恩典中真好^^
    蒜蓉豆豉肉排蠟腸煲仔飯~~正呀,睇到都想食呢 ^O^
    [版主回覆11/08/2012 05:02:28]samsamdandan:
    ~好開心, 你黎留言. Nice to meet you!! 我去過你個blog, 見你生活好開心!! 等我有時間去你度探下你(即留言)!!嘻
    ~我都覺得身邊好多事, 已經為自己準備好, 係差在自己有無用心睇.
    ~近排秋風起, 其實都冬天咁濟, 日日都係得幾度, 食煲仔飯. 最暖笠笠

    ReplyDelete
  4. 為什麼你們在外吃的或在家弄的, 都非常合我口味 !
    你就好啦 ! 食咁多都唔肥 !
    [版主回覆11/08/2012 05:05:01]Alice:
    ~你咁樣講, 我哋啲口味都幾相同. 哈哈~~
    ~唔好講肥定瘦. 至緊要身體健康最緊要.

    ReplyDelete
  5. 一人煮一味, 真係好合拍呢...
    [版主回覆11/08/2012 05:05:06]艾菲妹:
    ~好開心, 見你在我都部落留言!!
    ~我們都喜歡入廚, 所以, 大家齊齊煮飯吃!!

    ReplyDelete
  6. 係咪加拿大臘腸?
    [版主回覆11/08/2012 05:05:04]靚芒:
    ~係呀!! 係加拿大蠟腸!! 你都食過呀??

    ReplyDelete
  7. 呢次雙劍合壁下廚!
    [版主回覆11/08/2012 05:05:06]mabel:
    ~現在, 我們兩個都喜歡入廚, 所以星期日便一人整一個菜,黎食!! 大家逼在廚房, 都好好玩!! 哈哈~

    ReplyDelete
  8. 好好呀,每個星期都去聖堂。
    我係返香港先同媽咪去。 Dondon 係無神論者, 加上我係條懶蟲, 喺到都唔會去聖堂。 不過依然有祈禱, 希望天主比個BB我。
    [版主回覆11/08/2012 07:15:12]Angela:
    ~good!! 近就最好!!
    [Angela回覆11/08/2012 05:10:36]St Theresa's, 我細佬搬咗去隔離, 好方便~
    機會好細, 但我會盡力
    [版主回覆11/08/2012 05:05:16]Angela:
    ~我八掛想知, 你係香港去邊間聖堂??你知啦, 我哋係香港係鄰居黎架嗎!! 哈哈
    ~我都希望你有bb, 會成功!! (你明我說什麼!!)

    ReplyDelete
  9. Pandora 香傭講法文7 November 2012 at 09:29

    好like你個煲^^
    [版主回覆11/08/2012 05:05:19]Pandora香傭講英文:
    ~我鐘意買廚具架!! 依個煲,我都好鐘意!!! 好多時都用!!

    ReplyDelete
  10. 今次一齊玩煮飯仔, 合拍呀! 尼餐食到心都甜啦!
    [版主回覆11/13/2012 08:14:32]小咪咪:
    可能大家都喜歡下廚, 下廚帶來成功感, 所以下廚好開心. 不過,現在大家齊齊都喜歡下廚, 有時會爭廚房用呢.

    ReplyDelete
  11. 教堂好靚!妳的週日好寫意!
    [版主回覆11/13/2012 08:14:30]Happy Girl:
    ~我都覺個教堂好靚, 而家盡量係星期日都會去.
    ~周日, 真係要過得舒服啲, 先可以儲正能量面對一星期嗎!!

    ReplyDelete
  12. 食物令肚子滿足, 望彌撒就令人心靈得到滿足....!!
    [版主回覆11/13/2012 08:14:32]冬日Winter:
    ~係呀!! 所以, 盡可能星期日都會去教堂.

    ReplyDelete
  13. Vicky , 很豐富的二人合作晚餐 , 除了好味之外 , 還有溫馨浪漫開心啊 !
    [版主回覆11/15/2012 05:30:19]ak:
    可能我哋大家都喜歡入廚啦!! 而家有啲爭廚房用

    ReplyDelete
  14. 希望妳會成為天主女兒一份子,如果想嘗試上中文慕道班,我這兒send我堂區website給妳~
    http://www.saintagnestsao.org/index.html
    [版主回覆11/16/2012 23:56:17]空中少奶奶:
    ~現在抱住舒服心情, 一步一步去接觸!!
    ~好多謝你提供堂區嘅web-site.

    ReplyDelete