Sunday

August 15, 2010 (Sunday)

   星期日, 即係假期嘅尾升!! 成個人開始諗定, 點樣面對新一個星期, 所以, 好多數嘅星期天, 都盡可能留係屋企.

   而且, 又啱岩BBQ 完, 每次屋企攪完Party, 好例牌個雪櫃都會爆棚, 食剩好多BBQ食品, 就係咁, 就要見雪櫃有咩就食咩啦!! 清下啲儲貨嗎!!

↓午餐---燒雞+熱狗+沙律+西瓜.............  晚餐---雞漢堡包,粟米,沙律0





   雖今日星期天, 但無啦啦需要做兼職, 都無計架!! 但做完兼職, 就同Brian 去啲chinese 店鋪, 買啲chinese 甜品. 當 treat 下自己. 哈哈~~

   係啲chinese甜品店先有啲咩撈咪撈食!! 耐無食都會掛住. 所以, 見放工經開就買黎食!! 

↓我食芒果什果西米撈, Brian食餾鏈西米撈(白色個碗)0




2 comments:

  1. ~好豐富喎!飯後一甜品真係好正架,感覺滿足哂!
    [版主回覆08/20/2010 10:02:00]靚太Mrs Beauty:   都係咁啱食完飯經開啲Chinese 甜品店, 所以, 先至可以享受下甜品! 如果要我特登渣車去買, 就未必買黎食架啦!!

    ReplyDelete
  2. 我唔食榴槤, Brian果碗一定唔啱我
    [版主回覆08/20/2010 10:02:00]開心快活人   ~哎吔!! 我同Brian都鐘意食榴槤架!! 我哋食榴槤會爭黎食架!! 哈哈!!   ~我都"不"咗兩匙榴槤西米撈食!! 哈哈~

    ReplyDelete