意粉熱

August 27,2010 (Friday)

    原來, 我發覺我哋兩個, 好多時都食Pasta當晚餐.....一星期裡面, 都有成三日都係食Pasta !!  但又唔係食到好厭喎!!       

   有日, 我仲開咗罐Hello kitty pasta 黎食添!! 原來, 罐裝Pasta啲味道都唔差, 可能係Hello kitty 嘅吸引力, 令到碗粉更加好味啲....哈哈!! 唔知係咪我太耐無食罐裝pasta呢.....原來罐頭pasta啲份量都唔少. 兩罐都夠我同Brian食.  下次再買先得!!哈哈~

  而家, 見超市啲Pasta做特價, 都會特登買多啲返屋企作存貨.  因為我哋兩個真係食pasta仲多過食飯. (我咁講法, 覺自己好師奶添!! 哈哈~)

   其實, 我煮Pasta唔係特別好食, 只覺Pasta 容易整, 而且, 好快有得食. 好方便! 講真煮Pasta 唔係太覆雜, 都可以食到自己嘅口味. yummy....


↓豬扒白汁意粉.......................................番茄Hello kitty 通粉0






↓星期五, 在家嘆的日子, 也嘆白汁Pasta, 配排骨 and 粟米, 食得好開心!0






*好sad, 每日看新聞都講緊菲律賓件事!! 我一邊看, 流淚會自然流下.......唔識講,總之, 諗起依單案就好悲痛...

6 comments:

  1. Hi Vicky,
    We eat pasta whenever there is no fresh meat at home. I prefer tomato sauce since it is less fattening. Sometimes, i just add some olive oil, salt and pepper and that's all.
    [版主回覆09/02/2010 05:49:00]Mrs. Tin Tin:   ~You're right. Sometimes use left over meat to cook with pasta. That will make the pasta dish more special.   ~Yes, tomato sauce is less fatter than white sauce. I may try more tomato sauce later on. I'm not trying to loss weight. I just want more healtier.    ~Wow, I didn't tried to eat oliver oil, salt and pepper pasta. I feel it's too simple. 但我相信,越simple嘅食物係最好味. 最有原味! 你好識食! 

    ReplyDelete
  2. vicky,你舍得開罐Hello kitty pasta 黎食喇?
    其實大家感受一樣,好sad好憤怒!!!
    [版主回覆09/02/2010 05:49:00]Lala:   ~咁我早排買咗3罐hello kitty pasta嗎!! 試咗2罐通粉, 仲有一罐可以儲. 如果好食, 又比多個籍口自己再買吖嗎!! 哈哈~   ~菲律賓件事, 真係好鎮驚, 好悲痛!!

    ReplyDelete
  3. ~係呀!煮意粉比煮飯容易得多!所以有時懶懶地時都係煮意粉做晚餐!
    [版主回覆09/02/2010 05:49:00]靚太Mrs Beauty:   你講得岩, 意粉真係懶人煮意. 所以,貪方便用pasta 做晚餐都唔錯嘅選擇

    ReplyDelete
  4. 我好鍾意整pasta比囝囝囡囡食, 不過我自己就唔多鍾意食...
    [版主回覆09/02/2010 05:49:00]開心快活人:   ~我以前細個好少有意粉當晚餐架!! 因為我屋企人都係對意粉馬馬哋. 但現在自己居住,感覺煮意粉唔太難, 又方便. 有時真係貪方便都會煮意粉當晚餐.   ~你都試下意粉啦!! 可能你食食下都會鐘意. 我父母都係, 以前唔太鐘意食pasta. 現在, 食食下會自己煮黎食架!!哈哈~

    ReplyDelete
  5. Pasta 煮法又多又快...... 真係 快 靚  正.... 
    [版主回覆09/02/2010 05:49:00]WingL^^   係呀!! 意粉, 方便又容易煮. 而且, 味道容易掌握. 岩晒我! 哈哈~~

    ReplyDelete
  6. 我都好喜歡食意粉, 我今晚都會用蒜泥炒意粉食^^ , 再加炆雞翼又一餐了^^
    [版主回覆09/17/2010 05:07:00]Elaine:   ~意粉又簡單又容易掌握, 所以, 為咗貪方便, 意粉真一個好好嘅選擇. 我以前都試過帶意粉返工做lunch添!!   ~而家, 你做晚餐....都幾有idea.....用蒜泥炒意粉, 一定好香,好香...再加炆雞, 兩個人份量, 好足夠啦!!   ~睇咗你留意後, 我今晚都想跟你咁煮.   ~你整完dinner之後, 係咪就準備你返工啲healthy lunch 呀?

    ReplyDelete