美國遊

August 28, 2010 (Saturday)

   都講咗去美國玩有一段時間, 剛剛過去嘅星期六, 終於成行.

   我and Brian, 仲有.....三妹,三妹男朋友 and 五妹. 五個人一齊去美國玩一天.

  我哋自己渣車去美國. 即日來回. 由朝玩到晚 (9am 出發,零晨4am返). 去咗食野, 行商場, 玩摩天輪,去賭場 (贏咗啲洗費..). 哈哈!!  一天行程, 真係非常充實. 玩到好盡興 (其實, 玩到好攰至真).

  今次, 去美國仲好好彩, 比我哋撞岩back to school "SALE"....所以, 我哋五個都滿載而歸!! 哈哈~~

一朝早出發.....當然去麥當當嘆個早餐先!0




去咗美國Apple Store 攪攪陣, 雖加拿大都有Apple Store, 但點都覺美國Apple Store啲貨and 款色係多啲,哈哈~~~ 我哋睇中一款 Noise cancellation headphones(耳筒)0









我唔係買耳筒, 都試帶先. 再去行商場, 啲衫買唔到都影下相. (啲衫係平,但無我sizes 呀!影相留念.....而件Hello kitty 有啲唔岩我age, 無我size仲好, 唔洗諗, 哈哈~)0





去咗好好食嘅The Cheesecake Factory食午餐, 我哋係依間排隊排咗成45分鐘. 好多人!!0





唔理坐邊啦!! 大熱天時, 坐係Patio都無所謂啦!! 有位坐,有得食就得!! 依餐午餐, 晒到我面都紅晒!! 但食物....好味. 由其事甜品0






我們的午餐, 美國食物份量真係好大份....而最尾個張甜品相, 係最好味... 0










入夜返了加拿大Niagara Fall (美國隔離) 玩摩天輪. 0





在摩天輪內影相 (摩天輪內有好涼嘅冷氣架!坐得好舒服!)0





宵夜去了Nigara Fall附近啲改裝貨櫃車食物店, 買野食!! 0



我and Brian的戰利品........... ..................Polo 毛巾 and 枕頭袋.0





Brian's 衫 ...........................................我買嘅衫(盡量買長袖, 着嘅機會多啲)0





我買外套一件........................................雪糕機 and 一對波鞋0





7 comments:

  1. ~收獲好豐富呀!好鍾意POLO Bear Bear pillow case ah!!!
    ~咁多人一齊去柴哇哇好開心呀
    [版主回覆09/02/2010 05:55:00]靚太Mrs Beauty:   ~係呀! 今次收獲算好豐富呀!!!   ~我十幾年前, 都有買Polo bear 嘅床上用品. 之後, 都好少再遇返Polo bear 啦!! 但好好彩, 係依次去美國先見返有Polo bear 賣.  所以, 即刻買. 個pillow case 我原本都有一set. 見有得賣返, 買多套替換囉!!   ~一班人去玩, 一定開心, 個經歷仲好難忘添!! 我哋第二日都仲講返!! 哈哈~

    ReplyDelete
  2. 自己揸車去美國. 即日來回..... 好正.. 又食又玩又買...... 一大班人去真係好玩...... 下次去過.........
    [版主回覆09/02/2010 05:56:00]WingL^^   我都想一班人再去美國玩架!! 因為真係好開心. 但要夾時間先組到一班再去過!!哈哈~

    ReplyDelete
  3. 買左好多野呀,真係開心 我都好鐘意Polo 個隻bear bear
    [版主回覆09/02/2010 05:56:00]Mui:   ~係呀!! 今次收獲都幾豐富架!!有啲戰利品, 都無上鏡...哈~~   ~我都係好鐘意Polo 隻Bear Bear 架!! 依隻Bear Bear 唔係成日有貨. 所以, 見到即買囉!!好開心~~

    ReplyDelete
  4. 我都有cuisinart's ice cream maker, 買咗成年到而家都未用過!
    [版主回覆09/02/2010 05:56:00]mrsleung   你都有呀!!咁就快啲用啦!!我已經試用咗啦!!我好鐘意呀!!

    ReplyDelete
  5. 我再上一個 week-end 都去左 Niagara Falls, 本來想坐摩天輪, 但夜晚落雨, 個景應該唔靚, 我地就費事行過去坐 lu. 嘩, 你由朝玩到零晨四點, 第二朝仲可以同屋企人飲茶!! 我宜家瞓少啲都覺得辛苦, 真係開始覺得唔後生喇  ...
    [版主回覆09/03/2010 10:47:00]Wedy:   ~係囉!! 又會咁啱, 大家都係同一個月去Niagara Fall 玩!! 其實, 我都差唔多每年都會去一次Niagara Fall 架!! 因為個度啲景, 真係好舒服. 去行下都舒服啲.   ~如果你下次坐摩天輪, 你可以係Niagara fall 街邊啲箱仔(類似自動買報紙箱), 攞地圖小冊子, 啲小冊子內有coupons撕, 其中一張coupons 係坐摩天輪架!! 咁有coupons 坐摩天輪會平啲!! 我依幾年都係用依啲coupons 架!   ~其實, 我去完美國都好攰架!! 但應承咗就費事推啦!! 唔想令到對方預算有變啦!
     

    ReplyDelete
  6. 嘩嘩,好多戰利品呀,同埋你地一大班人玩得好開心呀!我以前都去過 Niagara Fall 玩,我幾鐘意睇瀑布~
    [版主回覆09/08/2010 12:03:00]LaLa:   ~其實,我唔係成日買衫架!! 係去開outlet 先會買到咁嘅款. 哈哈~   ~咁同班妹and 她們的男朋友岩channel, 所以, 一班岩channel 嘅人去玩,實開心!! 唔洗特別去得遠, 大家坐埋一齊傾下計都好開心!   ~我都好鐘意去Niagara Fall,差唔多每年去一次. 襯下熱鬧咁囉!! 但望住個瀑布真係好舒服.

    ReplyDelete
  7. 是水牛城嗎?
    [版主回覆09/29/2010 05:13:00]Kei:   係呀! 無錯呀! 係美國水牛城呀!

    ReplyDelete