飯盒

August 20, 2010 (Friday)

    星期五本應打算出外走走, 順道食下日本拉麵.~~~

    但突然有兼職, 而且, Brian 需要整理部 ipad 3G. 我都費事為咗碗拉麵, 而趕頭趕命咁. 一啲都享受唔到出外進食嘅樂趣.

    所以, 到晚餐時候, 我行去後面街, 買咗兩個飯盒作我們嘅晚餐!! 反正, 我也喜歡留係自己屋企嘅感覺. 唔知係咪人大咗, 坐在自己屋企感覺好自在.

    吃過晚餐之後, 感覺自己有啲不對勁, 當然不是飯盒啲食物有問題, 查實, 我由朝早起身, 也感覺自己病病哋, 喉嚨有點痛, 鼻有點塞. 晚餐之後, 靜坐在梳化上, 倍感自己患的病慢慢嚴重起來.

    不知是否, Brian上星期的鼻塞 "痊瘉" 給我了!

   
上海粗炒(我)  +  楊州炒飯(Brian)0




1 comment:

  1. 保重身體呀!
    [版主回覆08/31/2010 05:50:00]開心快活人   多謝你關心呀!!

    ReplyDelete