水果

August 29, 2010 (Sunday)

   去了美國後, 便馬上返娘家. 雖然, 在美國玩到零晨四點幾才上床瞓, . 但瞓唔夠一陣就起身. 同屋企人飲茶.

  雖然,我, Brian, 仲有三妹and 五妹都係臨天光才入瞓. 但我們也起到身和父母飲茶. 有時, 都佩服我們有依股力量. 唔好洗點瞓. 都無咩事!! 真託賴.......

   回娘家.....媽咪定必給一點食物給我. 以便我自己出外住時, 都唔洗點煮, 唔洗點買,都有啲野食!!

   其實, 好多食物or 物品, 媽咪都知道我自己都能購買到. 什至係我自己都能煮出黎. 但媽咪仍喜歡預定一點給我!! 她才放心.....

    今躺, 我媽咪為我準備了一隻自製五香鴨 and 一堆水果.....啲水果唔洗錢架!! 係我媽咪and 另一位香港太太一齊, 在鄰家的樹摘下來的.

    鄰家是本土人. 說英語.鄰家後園有幾捰水果樹.  但我媽咪 and 另一位香港太太的英語都唔太流利. 不知可解, 大家都會溝通到. 由於, 今年水果樹收成特別多. 鄰家不介意我媽咪and 另一位太太, 任摘水果.  我媽咪覺好好玩.  摘了好多水果回家.

    媽咪當然分點水果給我, 帶回自己屋企食.

↓就是依啲水果


1 comment:

  1. ~後生就係可以精力充沛,唔使瞓都可以精神奕奕!我而家夜瞓D or 瞓少陣都唔得吖!個人就勁燥 呀!!!!
     
    [版主回覆09/03/2010 10:57:00]靚太Mrs Beauty:   ~其實, 我去完美國都好攰架!! 但應承咗就最好唔好推. 唔想令到對方, 因為我爽約而錯失咗預算. 由其事父母.   ~我ok架!! 我隔一陣就唔會話太攰......但如果有得瞓耐啲會舒服啲!! 咁又係我哋貪玩, 所以, 玩夜咗!! 無得賴.

    ReplyDelete