日本空運

August 22, 2010 (Sunday)

     好興奮,好興奮, 我無端端又收到包裹.

     份包裹係由香港寄黎架!! 但內裡啲物件,全是來自日本!! 因為, 我朋友剛去了日本旅行, 去完旅行, 馬上由香港寄件出日本手信給我.   寄出突然......因為, 當中有一盒日本草餅. 我朋友怕草餅過期. 所以, 我個香港朋友, 一到香港便馬上寄包裹給我!! (做乜對我咁好呀~~!)

     其實, 早幾日, 五妹已經在msn通知我, 「You got a parcel from Hong Kong.....and ba ba ba.....」, 但我要等到周末, 我回娘家, 才正日感受到份喜悅. 哈哈!

     查實, 我好多香港朋友, 都只是知道我娘家居住地址, 雖我搬出娘家居住有成十幾年. 但我仍沒有和香港班朋友更改我現時居住地址.  因我第一個比香港班朋友嘅地址, 就是娘家地址.  雖自己搬出娘家, 但怕攪亂朋友, 怕朋友寫錯我住址. 由其事,我讀書時, 差不多每一年搬一次屋.   但還掂我點搬, 回娘家都好密, 所以, 我好多時, 要等到回娘家才知香港朋友, 寄咗咩比我, 有啲延遲了, 朋友給我嘅喜悅. 哈哈~~~ 

    今次, 朋友寄給我嘅草餅, 我怕加拿大天氣太熱, 草餅會變壞, 便一早分呼五妹, 幫我提早擦咗盒草餅食住先!! 幸好, 日本草餅仍食得.....好好味!! 但我回娘家時, 盒草餅只得半盒, 被班妹吃掉半盒了!! 哈哈~~~

↓大大個包裹.......一打開.....好重日本味道...全是日本包裝.0





↓日本真好主重包裝, 擦完膠袋, 仲有紙袋要擦......全是Hello Kitty 物品. 有Hello kitty白色環保袋, Hello Kitty 熊仔是裝牙刷套 (去旅行, 返娘家岩我用), Hello kitty coin bag and Hello Kitty 毛巾. 0






↓日本草餅0






4 comments:

  1. 收到朋友的禮物的確很窩心
    ps. 點解係妳度留言仲要打驗証碼既?
    [版主回覆09/02/2010 02:48:00]開心快活人   ~係呀!! 你講得岩, 個份心意,真係好窩心!!   ~原來我個blog, 仲要打驗証碼, 我自己都唔知添!! 我見我有啲blog 友, 有啲唔洗驗証碼, 有啲仲要, 我都唔知何解!!

    ReplyDelete
  2. 你d朋友對你咁好,証明你都真係一個好好的人,別人才會咁記得和咁關心你!你都要多d回香港探佢哋啊!
    [版主回覆09/02/2010 03:13:00]Emma:   ~講真, 我自己沒有特別做啲乜架!! 有時, 我感榮幸, 朋友會對我如此好!!   ~我都想回港探朋友, 面對面見真係唔同啲, 親切啲. 但時間唔容許我回香港.

    ReplyDelete
  3. 你朋友好有你心,似乎個個都知你係Hello kitty粉絲呀~
    樓下Emma講得o岩, 你d朋友對你咁好,証明你都真係一個好好的人,別人才會咁記得和咁關心你!
    [版主回覆09/02/2010 03:13:00]Lala:   ~係呀!! 我香港啲朋友真係對我好好架!! 好鐘意失驚無神就寄野比我!! 講真, 我都唔係做過啲咩特別野. 但好開心香港啲朋友, 對我如此好!! 感覺自己好榮幸.   ~我喜歡Hello kitty,我諗無邊個friends係唔知....可能好多人都覺, 到我咁大仲喜歡Hello kitty 好似傻傻哋. 但我班朋友, 仍會同我癲架!! 依種傻氣, 真係friends先做到!!   ~我寄包裹比我個朋友, 係對Hello kitty唔在行架!! 但佢見到Hello kitty就會唔覺意走去買!! 好開心我依個朋友對我如此好.   ~Lala, 我都多謝你, 你成日過黎我依樹留言. 有時你比我啲reply 都好詳細添!! Thanks    

    ReplyDelete
  4. Vicky,其實係我長氣0者~
    [版主回覆09/08/2010 11:59:00]LaLa:   但你講得好有point 呀!!! 哈哈~~~

    ReplyDelete