海鮮餐

August 21, 2010 (Saturday)

    今個周末, 有點不想回娘家, 有點衝動, 一朝早, 打電話娘家, 話唔想返去! 因為自己流鼻水, 喉嚨痛現象好嚴重. 聲都變埋!!

    但一早應承了Daddy回家, 現在突然間話唔返, 好怕佢哋原定計畫有變而唔開心, 什至有脾氣. 所以, 自己點唔舒服, 應承咗就會返去!

   謂有一起身, 衝衝在Brian's 醫藥箱, 拿點特強藥物, 希望有進展啦!

    但我唔係食仙丹, 去見Daddy and 媽咪仲係病緊, 連化妝都遮唔到個病樣. 但仍會依照屋企人原定計畫, 去飲茶, 陪屋企人去買餸. 但幸好, 食了點特強藥物, 入夜時, 真的好了點!!
  
    回娘家, 最開心, 就係見到班妹以及她們的另一半. 因為我哋真係癲癲哋嗎!!
最特別係二妹&二妹男朋友有喜宴, 唔洗唔啱channel, 大家今晚, 真係盡情癲呀癲!

↓晚餐前, 三妹男朋友買了我最喜愛嘅飲品,~~ Bubble Tea.   



     今躺, 我回娘家, 我Daddy and 媽咪計畫食海鮮餐. 去買了很多魚,clam,蠔,...... 但啲蠔就要自己開, 但開蠔都需要一點力量.  所以, 娘家啲後生男士就努力開蠔. 開呀開呀!!!

↓Brian, 三妹男朋友and 四妹男朋友努力開蠔中.




↓美味海鮮餐,  有炸魚仔, 煙三文魚, clam and 蠔.  還有條蒸魚, and 白汁意粉未入鏡.





  我們, 係依躺, 回娘家食飯, 除了食了一頓好豐富嘅海鮮餐外, 我們一班人還飲了許多酒, 連食完晚飯, 都繼續飲, 我和Brian雖買了兩支酒回娘家飲. 但我們為盡興, 越開越多酒飲, 最後飲了五支酒才收手. 玩到個個都興奮. 到半夜2am,  還去了咖啡店飲野. 真係癲足成晚. 哈哈!

↓酒精下的相片










4 comments:

  1. 唔舒服仲飲酒?
    [版主回覆08/31/2010 06:09:00]開心快活人:   哈哈!! 一班人一齊興奮嗎!! 所以, 咪飲囉!! 但明知會飲酒, 所以, 飯前已經唔食藥啦!!

    ReplyDelete
  2. 飲酒後開車,很危險啊!
    [版主回覆08/31/2010 06:09:00]Emma:   無呀!! 我哋無飲酒後開車呀!! 因為有啲人在當天無飲到酒, 所以, 無飲酒果個渣車!!

    ReplyDelete
  3. 你地飲到咁醉,希望唔係楂車去飲咖啡啦
    [版主回覆08/31/2010 06:09:00]Mui:   哎吔, 我哋邊敢係父母面前飲到醉, 之後開車呢!!! 係當天有啲人無飲到酒, 所以, 要飲咖啡. 我哋咪出埋去囉!! 哈哈~~但就算係飲到癲, 我哋點都唔會渣車架!

    ReplyDelete
  4. 見到班男仕在 努力開蠔 中,好似比賽緊咁~
    [版主回覆09/01/2010 11:48:00]Lala:    哈哈!!! 係喎......你講開又幾似開蠔比賽喎!!!

    ReplyDelete