宵夜蛋糕

August 17, 2010 (Tuesday)
   食完晚飯好耐, "較"都就黎要瞓 , 但正係依個時段, Brian係廚房無啦啦咁, 摷到包Cake Mix, Brian見到包Cake Mix 即刻兩眼發光,  仲係咁問我洗唔洗整好耐架!! 因為Brian話想食 "蛋糕" 喎!!

   就係咁, 無啦啦係臨瞓前, 開焗爐焗蛋糕食!! 其實, Cake Mix 好容易上手咋!! 打隻蛋, 溝啲水, 再撈下, 就變蛋糕醬.....放入焗爐焗就得!! 頭尾都唔洗半個鐘就有得食!

   我忍唔住都食咗一個作宵夜! 哈哈~

↓藍梅杯裝蛋糕0




2 comments:

  1. 終於開爐焗餅啦~~~ hehehee
    整多啲~~
    整多啲~~
    [版主回覆08/26/2010 10:32:00]Nan※Cy   ~我屋企個量麵粉個磅壞咗呀!! 所以, 而家係屋企整蛋糕會有難度, 由其事磅麵粉時. 所以, 自屋企個磅壞咗之後, 我就整少咗蛋糕啦!   ~而家, 整蛋糕都係買cake mix 黎整咋!! 哈哈~   ~你啲蛋糕, 真係做得好好!! 我想食呀!!

    ReplyDelete
  2. 新鮮出爐熱辣辣,梗係忍唔住口啦, 藍梅蛋糕,正呀~
    [版主回覆08/26/2010 10:32:00]LaLa:   係呀!! 多數新鮮出爐啲食物,係令捨美味!! 哈哈~

    ReplyDelete