Private Shopping Night

August 11, 2010 (Wednesday)

    在Brian 去了旅行期間, 某品牌售貨員打電話比Brian, 通知Brian 某日有Private Sale. 好彩, Brian 趕得切Private Sale 返黎多倫多. 因為 Private Sale 嘅優惠都幾吸引.  咁就去行下啦!

    其實, Private Sale 都唔係一個大秘密, 我哋都預咗成間百貨公司都係人. 但就遠比我想像中多人囉!! .......幸好是, Brian 同啲售貨員比較相熟. 好快就準備晒比我哋!! 如果唔係都唔知排幾耐隊呀!! 

   去百貨公司一個鐘都無, 就有如行咗成日街咁, 因為店內實太多人, 兜黎兜去行咗條大路先出到百貨公司門口. 但估唔到百貨公司咁體掂. 送咗杯 iced tea 比我!! 真係唔理三七二十一, 即刻飲咗去!!  因為迫得好攰, 飲返杯 iced tea即爽晒!!

  不過, 最開心有一袋,二袋, 攞返屋企, 哈哈~

↓Brian 買了棕色紙袋嘅貨品, 我就係粉紅色紙袋. 其實, 棕色品牌係無特價架!! 但憑收據可以有百貨公司Gift card 優惠0






↓Brian 就是買了一個ipad 套0





↓我就買了化妝品, 依啲野一用開就唔會停. 係咁投資落去! (買了眼影, 粉底 睫毛液) 0





↓原來我買化妝品嘅數額, 係可以有禮物包送!! 啲產品都幾實用架!0






↓買完當然即試啲新化妝產品啦!! 順便同Brian 影返張合照.0






4 comments:

  1. *開心幸福PooH*13 August 2010 at 08:58

    vicky~~~~~好掛住你呀!!!!!我就嚟死喇~~~~~哈哈!!!!!
    [版主回覆08/19/2010 05:53:00]開心幸福Pooh~   Me 2!! 你去咗邊呀!! 你最近點呀??  你都快啲update 啦!

    ReplyDelete
  2. 我呢度嘅HR星期三果日都有Private shopping event呀,時間是由早上開門到晚上九點結束,可能跟你果個Private shopping night有d唔同,我呢度早幾個月HR都有個Private shopping night活動囉~ 我覺得今次呢個event比起上次個night仲good呀,因為今次d HR gift card係冇expiry day架,仲有如果係今個星期日之前的任何一日用返d gift card買嘢,例如有$250,又可以換多張$25 gift card~ 哈哈,Vicky,你地都收獲豐富bor, Dior 禮物包好靚呀, 我中意呀, 不過我眞係好少化粧,我今次都係買謢肤品眼霜為主,我買咗LAMER同埋Sisley d product, 都送好多gift bag,開心,哈哈~
     
    [版主回覆08/19/2010 05:53:00]LaLa:   ~我諗Private shopping event and Private shopping night 大致上都差唔多啦!! 都係吸引我哋去買野啦!! 攪到人大出血囉!!  哈哈~~~~   ~係呀!! 我都有張HR Gift card 呀!! 諗住遲啲有機會就會用架啦!! 因為張Gift card 無expire date架!! 真係幾時用都得!!! 哈哈~    ~我唔太了解Lamer and Sisley 啲product添!! 佢哋啲eye cream 好正架!! 我而家都looking for eye cream 呀!! 都唔知選擇邊隻好! 
      ~不過睇黎, 你係今次Priate sale都幾多收獲!!    ~你今次買護膚品, 都送咗gift bag 呀!! 好開心呀!! 有時買完野, 有Gift bag 送, 係會更多開心架!哈哈~

    ReplyDelete
  3. 兩個都有禮物, 真開心呀!!
    [版主回覆08/19/2010 05:53:00]Bの家:   真係好開心呀!! 買完仲即刻用添!! 哈哈~

    ReplyDelete
  4. 講得岩呀, 化妝品呢家野, 真係買開就不斷買架喇...
    [版主回覆08/19/2010 05:53:00]開心快活人:   咪係囉!! 我都係依兩年先開化妝, 一用開, 一買開, 就停唔到, 而且, 市面上, 又成日有新產品出. 真係吸引死人啦!!

    ReplyDelete