BBQ

August 14, 2010 (Saturday)

   好耐無攪過BBQ 依個活動啦! 但今年天氣實在太炎熱啦! 想攪BBQ Party 都要諗過量過先得!! 費事為咗燒野食而唔舒服就麻煩啦!
  
   見今個星期六, 啲天氣都許可, 我便約埋三妹以及三妹男朋友黎我度BBQ. 我哋得四個人燒野食咋!! 但我哋四個人又各自各地, 買咗好多食物黎燒!! 食咗好耐, 燒咗好耐都食唔晒!! 不過, 我哋都盡量將啲食物燒晒佢, 咁起碼玩到半夜肚餓, 都可以當宵夜食嗎!!

   好好彩, 今次我家樓下個BBQ場, 無咩人燒野食!! 變相我哋四個好似包場咁. 我哋燒完野食, 仲係BBQ 場坐陣, 伸直腳, 望住個天傾計. 好寫意呀. 哈哈~~

↓家樓下的BBQ 場.......同Brian黎張合照......個爐就放滿BBQ 食物0





↓我係BBQ 爐前,燒緊野食呀!!由於我多數係等食果個, 所以, 我走埋去BBQ爐前, Brian便偷拍我背影.........................而家啲粟米好甜呀!! 而且又平喎!! 忍唔住同三妹食咗好多粟米0


.


   燒完野食, 再係BBQ 場傾完計之後, 我哋四個行咗落樓下買凍飲. 潤下喉. 之後, 又係我家癲下, 其實都無咩特別野癲, 但我哋四個講下傾下, 就好好玩.  順便煲下劇, 咁就玩到4am....哈哈!!  (而中途真係攞咗啲食剩嘅BBQ 野食黎作宵夜....哈哈~但啲食物仍食唔晒. 我哋又買太多啦!)

↓買完凍飲, 沿途步行回家, 係家後門影張相. (我,三妹 and 三妹男朋友)0




3 comments:

  1. ~其實飲吓食吓又傾吓已經係件樂事!
    [版主回覆08/19/2010 05:53:00]靚太Mrs Beauty:   你講得無錯!! 雖然, 只係食下野, 傾下計, 已經有個好好experience. 好開心架!

    ReplyDelete
  2. 我都好like BBQ, 同妳一樣都多數係坐係度等食...
    [版主回覆08/20/2010 10:01:00]開心快活人   ~我都好鐘意BBQ 架!! 因為BBQ 燒出黎啲野食係特別香口架!!    ~我係加拿大BBQ 燒野食嘅方法唔同香港. 通常一,兩個人付責燒就OK!! 所以, 我通常都等食. 但今次得幾個人燒野食, 所以, 我有機會行去個BBQ 爐個樹反下啲食物囉! 哈哈~

    ReplyDelete
  3. very relaxing and yummy BBQ !
    [版主回覆08/20/2010 10:01:00]Happy Girl:   係呀!! 依日咁啱BBQ場無人, 所以, 特別relax. 而且, BBQ 燒出黎啲野食係特別香. 好好食架!!

    ReplyDelete