這個星期.....

August 7, 2010 (Saturday)
   
     睇下幾多零食.....其實, 通通都係Brian買架!! 而且, 打開雪櫃仲有好多肉類添!! 突然買咁多.....係因為Brian 飛咗返溫哥華探親一星期(July31- Aug 8).  咁這個星期為咗我能夠方便啲!! 咪買定啲糧食過我!! 咁我挽下手, 都有野食嗎!!

    不過, 每次我自己一個生活時, Brian都會比啲allowance fee 我, Brian話如果自己唔想煮, 可以自己用啲 fee 去買外賣喎!! 但其實, 買野食,我自己比都無問題架!!....做咩無啦啦比啲 fee 我呢???哈哈~~

↓零食+雪糕 (全是Brian買). 計埋屋企本來剩落啲零食, 變相更加多零食係屋企!!0






     由於, 屋企太多儲糧, 真係唔想晒, 咁我就每日, 逐啲逐啲煮黎食囉!! 仲配合埋我啲Hello kitty廚具元素入我啲晚餐度. 咁食都食得開心啲!!

    其實, 我自己一個生活, 我又無嫌悶喎!! 又唔會話特別唔慣嘅!! 每日, 都如常過,如常上網玩電腦,  如常煮野食, 過過下又一日啦!!

    以下, 就係為自己煮嘅晚餐!! 其實, 自己為自己煮晚餐有樣好, 就係可以煮完, 慢慢影相, 作紀念. 哈哈~~

↓用依隻Hello Kitty 蝶食, 依餐晚餐......青瓜+蕃茄+燒雞, 麵包係低0






↓有日, 食咗燒雞+青瓜+蕃茄+玉米拉麵, 飯後食雪條!!0





↓自己整咗杏仁豆腐食, 但我甩Hello Kitty 模時, 用滾水座模, 差啲連杏仁豆腐都溶埋. 所以, 啲杏仁豆腐出咗黎嘅效果係啲散散哋, 而且, Hello kitty 樣唔多靚. 甩完模, 配白玉桃+Mango食0





↓整咗啲印度薄餅,夾什菜+芝士+辣味吞拿魚. 0





↓有日,用早餐食材,煮晚餐食...................有日,青瓜+燒雞+吞拿魚三文治做晚餐0





↓用依隻Hello Kitty湯碗飲湯(套碗係朋友送架!),滾咗什菜番茄湯配香草吞拿魚三文治0




↓番茄+麵根+青瓜湯米........................又是早餐材料,但就係晚餐時食,但有埋水果0





↓而這個星期....啲天氣都好焗, 每日都見唔清個天,好檬!! 但咁樣仲更加熱!!!0




    仲有,仲有, 而依個星期, 最特別係有個香港朋友, 咁啱係依段時候放緊大假. 見大家時間許可, 我每食完晚飯就同香港朋友上網傾計囉!! 有時調返轉, 香港朋友食完晚飯, 又同我傾.

   我哋有次癲到, 傾電話, 傾足五頭鐘添!  諗返自己傾咁耐, 真係好好笑...點解可以咁長氣嘅!! 講電話馬拉松呀!! 哈哈~~ 但好享受同遠方朋友傾計. 好開心!!

5 comments:

  1. wow...好多哈根大師呀!!!!!
    [版主回覆08/10/2010 10:24:00]傻妹:   都係一盒哈根大師, 其他雪糕都係其他品牌!!! 不過, 依啲炎熱夏天,  有返杯雪糕自然新爽晒!! 哈哈~

    ReplyDelete
  2. 唔係叫allowance,係叫做家用
    [版主回覆08/10/2010 10:24:00]Mui:   哈哈~~~你真係轉數快, 咁都比你諗到!!

    ReplyDelete
  3. 有時自己一個生活, 都好free架......... 甘多儲糧, 唔使驚你餓親啦..........
    [版主回覆08/13/2010 05:02:00]WingL^^   ~我都覺架!! 哈哈~~但太耐就唔好啦!!   ~啲儲糧, 食到Brian返黎都未食得晒呀!!!而家慢慢食囉!!

    ReplyDelete
  4. looks like you are quite healthy in eating ! I like your sandwich dinner !
     
    [版主回覆08/14/2010 09:37:00]Happy Girl:   ~咁一個食就費事洗米啦!! 食麵包會較為方便嗎!!   ~你鐘意都可以試下, 好似我咁食吖!

    ReplyDelete
  5. 都話你地sweet sweet 架喇, Brain眞係好細心,換著係我屋企果件佢睬我都傻~
    [版主回覆08/19/2010 05:17:00]LaLa:   只是他很害我懶, 求其食, 所以,就特登買晒啲野食, 放係雪櫃, 但Brian對買餸唔在行架!! 所以, 買到好貴!! 我肉赤就真 !!

    ReplyDelete