愛心雪糕

September 26 (Friday)
     又到Friday 喇!! Yeah!!  依個weekend 我終於可以同Brian 一齊過喇!! 大家喜歡幾點鐘食野, 幾點鐘出街都得!!! 而且, Brian 也可以瞓耐一點!!

     今日, Brian 比較遲先放工, 我一早煮定dinner 係屋企等Brian 食, 其實, 我都係煮啲好簡單嘅pasta 做dinner咋...都無咩特別!!! 但到Brian 放工返屋企時, Brian 竟然比咗個驚喜我!!  個驚喜就係買咗返屋企.....! 事原Brian 知道某間超級市場有Haagen Dazs雪糕大減價...Brian 一放工就撲去買!!! 因為Friday 係第一日減價!!! 早啲去買...就可以有多啲機會選擇多啲唔同款雪糕!! 

    我當然好開心喇!! 有咁多雪糕食...咁多雪糕做存貨...哈哈!! 因為我好仲意食雪糕架!! 真係要每日食啲啲先滿足!!! 其實, Brian 對雪糕減價比較敏感架!! 因為, 我太喜歡食雪糕喇!! 所以, Brian 會好留意雪糕情報!!! 有時都會一放工就即刻幫我入貨架!!  講真吖!! 日常用品....減價Brian 都唔會太着緊架!!  其實, 我至開心唔係有雪糕食!! 而係Brian 有依個心幫我撲雪糕!!!

Brian 放工就係碰住一袋Haagen Dazs 雪糕返黎....好多雪糕呀!!!



Friday dinner 就係食白汁Bacon pasta...我覺依個pasta 有少少失敗架!! 煮得啲pasta 太耐喇!!所以, pasta淋咗啲, 但味道還可以!! 但依日太晏食dinner喇!! 依蝶pasta 都可以比我and Brian 清晒,哈哈!!



**
依個Haagen Dazs 雪糕係部分Sobey Supermarket 有特價...減到Oct 2 (Thursday)


14 comments:

  1. 111111111111 yes, Sobeys 3 for 10 dollars!
    [版主回覆10/03/2008 09:38:00]Kitty:   ~ 你又第一喇!!   ~我都唔知Sobeys 賣3 for $10 架!! 係Brian 放工買返黎我先知!!

    ReplyDelete
  2. 你買咁多味, 係唔係真係隻隻都鍾意食呀?
    [版主回覆10/03/2008 09:40:00]通少:   係呀!! 我真係隻隻味都鐘意食架!! 因為依隻牌子啲雪糕好滑架! 而且, 我一食雪糕就開心架喇!!!

    ReplyDelete
  3. d雪糕真係好抵呀,最衰我地里度無Sobey啦!你食咁多,覺得邊隻最好味呢?
    [版主回覆10/09/2008 04:17:00]Mui:   係呀!! 我覺啲雪糕好抵食...哈哈!! 而且, 我比較喜歡食雪糕...所以, Brian 先買多啲!! 我覺Bailey 最好味...好滑!! 其實.依隻品牌雪糕, 已經比其他雪糕滑!! 但Bailey令捨滑架!! 食咗好滿足!! 如果, 你見到有,都買黎試下吖!!!

    ReplyDelete
  4. 嘩!真係好多雪糕呀,我有時都有買呢個牌子食架,不過好快就食晒一盒......如果俾我個仔見到就開心死佢喇,哈哈!
    你真係超級雪糕迷,識你咁耐就成日見到你食雪糕及打邊爐最多....咦?呢排少咗打邊爐喎!
     
    [版主回覆10/09/2008 04:52:00]爆炸魔女:   ~我都想依隻牌子雪糕出大包裝架!! 因為可以食多啲!!! 哈哈!!但我懷疑依個牌子雪糕想keep 住啲品質!!! 所以, 唔會出大包裝, 因為有時啲雪糕擦開咗, 食剩咗...要放係冰格...之後, 再攞返出黎食個味道已經無咁好味喇!! 所以, 可能咁Haagen Dazs 先唔出大包裝!! 哈哈! 其實, 我細個時喜歡食Dreyer's 雪糕架!! 但係加拿大無Dreyer's 出售, 所以, 已經無食Dreyer's 好耐喇!! 哈哈!!
      ~小朋友見雪糕,緊係開心喇!! 你唔好話小朋友丫!! 我見到啲雪糕都開心死喇!! 啲雪糕真係有排嘆呀!! 哈哈!!
      ~依排一到weekend 都返媽咪度,  而且, 我又多咗野做, 邊度咁多有時間打邊爐...哈哈, 打邊爐要慢慢食先好玩...!!但上星期五,Oct 3就同啲妹打咗邊爐, 惜仿果日氣溫都單位數字, 打邊爐就最適合不過!!! 但我仲懶緊...未upload啲打邊爐相上黎.....哈哈!

    ReplyDelete
  5. 呢隻雪糕係好食呀 , 但都幾貴, 如果唔係減價就好少買啦~~~ 你每次都係食少少啦, 見你咁瘦 我每次都會聽到人哋同我講, 你咁瘦大把quota食........哈哈....不過肚腩大咗姐
    [版主回覆10/09/2008 05:33:00]細細粒:   ~講真,如果依隻牌子唔特價, 我都唔捨得買黎食架!! 因為啲雪糕細細樽, 真係好快就嘆完一樽!! 有啲唔化算!! 但依隻牌子真係好滑, 好好食架!!
      ~我一啲都唔太瘦架!! 其實,我啲骨架好大!! 而且,我下身好粗大....所以, 唔算係瘦人黎架!! 我都有肚腩架!! 我真人比較大件啲架!!! 哈哈!! 可能我就係因為,成日忍唔住食雪糕喇!! 下半身全部係雪糕fat...哈哈!! 所以, 我自己一個攞住好多野, 都無啲男人幫我開門架!! 因為,佢哋覺我大件, 感覺上我應付到囉!! 哈哈!!   ~我見你啲結婚相...啲衫真係好容易露出缺點!!! 但你着得好好睇呀!! 我跟本唔覺你大肚腩

    ReplyDelete
  6. 原來你咁鐘意食Haagen Dazs !~
    [版主回覆10/09/2008 05:35:00]小威威:   我唔止喜歡Haagen Dazs' 我仲喜歡食Dreyer's ..哈哈!! 其實,係雪糕我都喜歡食!!

    ReplyDelete
  7. 愛心雪糕 都好多杯喎... 哈
    幸好你食極都唔肥~~ 應該要大量入貨呀
    嘻嘻
    [版主回覆10/09/2008 05:40:00]畫:   ~其實,因為特價先買...如果唔特價,都唔捨得買依個牌子雪糕黎食!!! 不過, 我又估唔到Brian 一放工就走去買黎比我...!!   ~我其實, 比較大隻架!!! 由其事下半身..都幾粗大架!!! 你比我平時啲相呃咗喇!! 哈哈!! 但我見雪糕就忍唔住食...可能我下半身係雪糕fat 黎架!! 哈!!

    ReplyDelete
  8. 嘩........好多雪糕呀,好正呀,仲要係"哈根大師"添!!!
    [版主回覆10/09/2008 05:43:00]V&M:   ~原來Haagen Dazs 中文名叫"哈根大師"架!!! 多謝你話我知!!   ~我喜歡食雪糕嗎!!所以, 一知依個品牌啲雪糕特價..就一放工就走去買...而家雪櫃好多雪糕, 可以慢慢嘆!!!哈哈!!

    ReplyDelete
  9. Brain 咁有妳心買咁多雪糕俾妳食,甜入心啦!妳食咁多雪糕都係咁瘦,恨c人啦!
    [版主回覆10/09/2008 05:51:00]Mandy@多倫多:   ~Brian 今次好醒目!! 一放工就買雪糕比我!! yeah!!! 我依家雪櫃仲有啲雪糕, 可以慢慢食!!!   ~我其實唔係好瘦!!! 我係屋企啲妹都笑我大隻架!!! 但事實我下半身比較粗大架!! 所以,屋企有啲搬搬抬抬都係我做架!!! 哈哈!! 你比我上鏡啲相呃咗喇!! 哈哈!!   ~但我忍唔住要食雪糕, 因為食雪糕感覺好開心, 我屋企一定有啲雪糕係雪櫃架!!

    ReplyDelete
  10. 好抵買喎,你快d食多d啦,唔係點肥呀!
    [版主回覆10/09/2008 05:57:00]Edison & Cherry:   ~你有無買啲比Edison and Cherry 食呀!!我相信大朋友and 小朋友都喜歡食雪糕架!!!   ~你又比我上鏡啲相呃咗喇!!! 我係屋企當中係大架果啲人, 有啲搬搬臺臺都係我做架!!! 哈哈!!! 但我確實下半身好粗大...哈哈!!! 但我忍唔住雪糕嘅吸引...間唔中要食啲先開心!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  11. 好多雪糕呀,好正呀!!!
    [版主回覆10/09/2008 06:01:00]Little Greenworm:   ~Nice to meet you!! 我係Mui 個樹見過你架!!! 我都係你個blog 度巡過....哈哈!!!   ~係呀!! 雪糕真係好好味架!! 我食雪糕就開心!! 我依隻牌子都係等特價先捨得食...哈哈!!

    ReplyDelete
  12. 咁你冰箱咪雪滿晒?仲有冇位放其他野!?
    [版主回覆10/09/2008 06:04:00]高貓貓:   哈哈!! 我冰箱仲有位...因為我食雪糕都食得幾快架!! 哈哈!! 我啱啱先買咗隻turkey 放係冰箱!!! 因為thanksgiving 會整火雞!!!

    ReplyDelete
  13. 影相的確無咁覺, 係現場見到就會覺好多啦..........返去後都要睇吓幾時有得睇啦
    [版主回覆10/18/2008 05:37:00]細細粒:   ~真係唔覺你有肚腩, 可能你只係有個細細個肚腩,外人真係唔多覺, 你自己先知...哈哈!!   ~不過, 好高興知道你完成一件重要事!! 你人生就打開緊新一頁!!

    ReplyDelete
  14. Vicky: Brian真係勁呀,一次過買咁多雪糕俾你食,但依家開始凍啦喎, 你地唔怕凍咩?我係屋企既雪糕買左成個月都未食完呀,因為 開心凍啦嘛,變左無咩人理佢啦,真係慘! 我見到好似有幾款唔同味架喎,我個人認為cookies & Cream好 好食,有埋Nuts就仲正,咁你鍾意食咩未呀? 個意粉賣相確係唔太靚,但我相信你只係一時失手o者,無論你係 煮成點,Brian都會係讚不絕口架啦,rite?
    [版主回覆10/18/2008 05:49:00]陶陶夫人:   ~其實, 我自己唔知咩原因, 我好喜歡食雪糕架!! 因為係一年四季都想食....係冬天, 有時行mall行得耐, 啲暖氣開得太行....又唔想除褸, 我都會係啲mall 度買雪糕食架!! 聽落去好似發神經, 係冬天都出街食雪糕!!! 但我好享受雪糕放落口就溶的感覺..食完雪糕好開心架!!!   ~你上次比我個gelato 食譜, 我都未得閒做....但我有時間一定會研究架!!   ~我比較喜歡食Haagen Dazs' 嘅Bailey 雪糕, 因為真係好滑!! 其次有nut 啲雪糕,我都好喜歡架!! Cookies and cream 都唔錯,....我真係咩雪糕都想試, 想食!!!哈哈!! 所以, Brian 一知道有雪糕特價, 即刻放咗工,就走去買, 因為驚會賣晒!! 哈哈!!   ~我個意粉失晒水準呀!!! 好肉酸,而且, 唔夠爽口!!! 但好彩依日, 我哋兩個都好肚餓, 所以, 都食得晒蝶唔太好食嘅意粉, 食完意粉可以嘆雪糕, 就唔記得自己食過唔好食嘅意粉!! 哈!!!    

    ReplyDelete