又見面

September 4 (Thursday)

  今日, 同Blog 友Kitty 又見面喇! 大家約埋一齊食下Lunch 囉!!  事關, 大家工作地點確實好近呀!! 真係坐地鐵, 我都厭要等!! 哈哈!! 而且, 近排都想見見Kitty, 想知佢份工作做成點!! 不過, Kitty 好開朗, 次次見到Kitty 佢講野都好風趣, 哈哈!!  我今次同Kitty 約會講少咗野, 因為, 我要忍咳, ...費事連我 lunch 啲食物都咳出黎, Kitty 明知我咳都敢同我食lunch, 真係唔怕我傳啲病菌過佢咩....哈哈!! Kitty 你好勇呀!! 哈哈!


   我同Kitty 都係一個精明消費者, 大家約見面係商場等,...首先, 我哋見面唔係食lunch, 而係去商場裡面間Aerie 攞free gift 先, 之後, 先去食lunch, 連食lunch 都係用coupons. 唔認我哋精明都唔得...哈哈!! Kitty 今次見我又比成袋airwick (電子香座)我, 仲有一埋coupons 添!! 聽Kitty 講, 我啲空氣清新機啲mail in rebate 放到好高, 要係啲貨架跳高先攞到, 真係多謝Kitty 幫我啲空氣清新機, 揾命博..哈哈!! 

   今次同Kitty傾計, 先知道, 好多人(加拿大啲Blog 友)都估緊Brian 做邊行, 點解成日有電話交易? 點解成日都賣手提電話??  而Kitty 想像力真豐富!! Kitty 以為Brian 走私電話賣, 仲係一個黑道中人添! (因為Brian 時時着西裝褸--似大佬喎!) !!   我聽到都笑死, 如果,Brian 係黑道中人, 我咪係黑社會個啲阿嫂囉!! 哈哈!!! 其實, 賣電話係Brian 嘅part-time 黎架!! 由於, Brian 太喜愛電話依個科技, 如果唔賣電話...點可以成日換新電話用....哈哈!!  就係因為買賣得多, 對電話了解深咗, 有時啲人需要電話都會問Brian , ....  我要澄清Brian 係正人君子!!! 做事光明正大架!! 而着西裝褸, 係因為正職工, 要着得詩文啲返工咋!! 有時, Brian 放完工, 我就"的" 咗佢出街, Brian 都無時間換衫, 所以, 有時Brian 同我出街, 就算去超市, 都着西裝囉!! 哈哈!

   Brian 放工後, 就問我關於airwick 啲野! 因為, Blog 友Kitty= airwicks...哈哈!!! 原來, Brian 除咗喜愛玩電話, 之後, 就係玩 airwick 產品...哈哈!! Brian 見到咁多airwicks 好開心, 又開咗盒黎玩, 而家, 成屋真係好清新喇!! 多謝你, Kitty,............而食dinner 時, 我同Brian 講黑道中人件事比Brian 知, Brian 笑到震...哈哈!! 仲話啲blog 友好有想像力添!! 哈哈!!

今日同Kitty 就係去咗麥當當囉, 又快又有coupons, 哈哈!! 而我係依兩個月去aerie 商店攞啲贈品. 都係諗住黎送比人, ....哈哈!! 估唔到贈品都包裝得好靚, 今個月free gift 係手鏈!!


blog 友Kitty 送比我啲airwicks (空氣清新機)產品...and 空氣清新濟啲coupons. And 一對Hello kitty 耳鐶
 


同Blog 友Kitty 食完lunch 講bye bye 之後, 我自己鼠咗去一陣百貨公司行個圈, 估唔到有sales 姐姐截住我...原來香水推廣, 我禮貌地笑下, 就有free sample 香水...哈哈!!


Brian 放工返屋企係度寫支票...唔通月頭要比家用我, 定係出去大茶飯呀!! 哈哈!(其實, 係交一個月啲月結單費用)! Brian 依個背影...似黑道中人咩??哈哈!! 我覺係正人君子多啲...哈哈!!



**原來今次同blog 友Kitty 出去食lunch 無影到, 我自己and Kitty 個樣添...哈哈! 可能我同Kitty比啲coupons 溶化咗! 因為,我哋互相交換coupons...哈哈!!!

16 comments:

  1. 111111111111111111111111111111
    [版主回覆09/11/2008 16:12:00]Kitty:   恭喜你呀!! 又1111111111 !! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 阿嫂
    [版主回覆09/11/2008 16:13:00]Kitty:   你唔好咁稱呼我喇!! 哈哈!! 你咁叫, 啲人真係以為我係架喇!!哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 你有2個box 既? Last month 佢都有畀box 你?
    [版主回覆09/11/2008 16:27:00]Kitty:   Last month 都有盒架!! 但就無紙套!!哈哈!! 無依個月...包裝咁美觀!!! 今個月仲可以有ribbon 選擇..哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 聽Kitty 講, 啲coupons 放到好高, 要跳高先攞到, 真係多謝Kitty 幫我需要啲 coupons 揾命博..哈哈!! No...Not coupon ar..個有mail in rebate o個個airwick 放到好高啊
    [版主回覆09/11/2008 16:22:00]Kitty:   Opps, 我改返岩喇!!

    ReplyDelete
  5. 你post 左個barcalet now no surprise for Mei/bobo 啦
    [版主回覆09/11/2008 16:28:00]Kitty:   我未post 依篇blog,我已經send 咗幅barcalet 相可比Mui 喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 我覺得好似 大佬Brian  開緊支票..下下幾十萬上落
    [版主回覆09/11/2008 16:33:00]Kitty:   十萬一張cheque, 我都想!!!哈哈!! 如果有,我都唔知點好...係傻 到唔識用, 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 哇..乜有咁多野送呀!
    [版主回覆09/11/2008 16:35:00]C&K:   係呀!! 我依個blog 友好識帶我買平野or 攞free gift...哈哈!!

    ReplyDelete
  8. Hello Brian嫂 !
    [版主回覆09/11/2008 16:46:00]pal:   唔好咁稱呼我!! 啲人真係以為我係壞人黎架!!

    ReplyDelete
  9. 嘩, 我見到你地成日都有free gift, 真係好想同你地一齊去做師奶嘢, 一齊攞到飽呀!
    而家識到呢位blog友真係好呀, 你地公司又近, 又一齊喺多倫多, 咁你都有個伴, 唔洗咁悶呀, 你地要繼續搵多d好嘢呀!
    [版主回覆09/11/2008 17:09:00]爆炸魔女:   ~如果有機會, 我都想你同我一齊去攞啲free gifts 架!! 一齊開心下都好呀!! 哈哈!! 有時,攞free gifts 個過程好開心!! 攞完好有成功感,哈哈!! 唔知香港多唔多依啲free gift 活動呢 ?? 講到自己越黎越似師奶...哈哈! 連返香港都想去攞free gift...哈哈!   ~我呢個blog 友會繼續發堀啲free gifts 架! 佢真係好有心機架! 有時, 真係佩服,我依個blog 友, 真係每日都send 新free gifts or 邊度有野平嘅資訊比我...真係令我銀包慳唔少!! 而家,我放工除咗買啲餸之餘,我仲有個節目....就係去換啲free gifts!!!哈哈!! 而且, Lunch time有個伴可以出去食下野, 傾下計...哈!!

    ReplyDelete
  10. 又coupons﹐又freebies﹐又見面﹐又食嘢﹐好妒忌呀!! 
    [版主回覆09/12/2008 03:55:00]bobo de Licious:   哈哈!! 識咗Kitty 之後, 我就好多時都好多coupons, freeibes....哈哈!! 而家, Lunch time 有個伴一齊食下lunch 添!! 哈哈!! 唔洗妒忌, 我都有留一份free gift 比你架!!!

    ReplyDelete
  11. 好忙碌既lunch hour呀!又要食野,又要去exchange gifts,又要去囉freebies
    [版主回覆09/12/2008 04:05:00]Mui:   我都覺依日lunch 好充實呀!! 又渣住成袋野返公司...哈哈!! 而家, 識咗Kitty, 間唔中可以去exchange gifts...好好玩!!哈哈!!

    ReplyDelete
  12. Brian一d都唔似黑道中人~~~
    [版主回覆09/12/2008 04:09:00]V&M:   我個blog 友講笑咋!!! 因為,我成日無講,Brian 做邊行,所以, 我個blog 友用自己啲想像力...估囉!! 就比我個blog 友篇咗個黑道中人嘅故事!!哈!!!
     

    ReplyDelete
  13. 點解有咁多coupons既? 而家香港都有麥當當coupons, 但我都好少食, 因為mon至fri只可以用
    乜加拿大有咁多free gift既? 仲要包裝得咁靚添~~~我都想要呀~~~哈哈
    嘩~~~黑道中人呀? 真係估唔到喎...........不過你唔講又真係幾難知道佢做邊行架.....所以有人咁估都無可否認啦~~~嘻嘻.......咁要叫你一聲"阿嫂"先得啦.....嘻嘻
    [版主回覆09/12/2008 04:30:00]細細粒:   ~我個blog友去一圈超市就幫我攞到啲coupons 返黎!! 因為, 我依邊啲超市, 好興係啲貨架上掛啲coupons 架!! 如果, 小心啲觀察啲貨架, 會攞到唔少coupons 架! 而麥當當coupons 係我住緊座大廈派啲flyer 時...夾埋啲麥當當coupons 囉!!! 我依邊麥當當coupons 可以日日用, 唔會限weekend 唔可以用!!!   ~我攞啲free gift, 其實, 都要申請張卡架!! 但申請卡啲費用係全免, 只要有email address 就得架喇!!! 由於,間店譜係新開, 當然會攪啲桌頭喇!! 送free gift 都包得美觀啲!!!   ~有時,我覺啲blog 友好有想像力...估Brian 係黑道中人, 其實,我覺啲blog 友都係講下笑!!! 大家玩下!! 笑下...幾開心!! 但你都知Brian 做邊行喇!! 你唔洗叫我阿嫂喇!!哈哈!!

    ReplyDelete
  14. i picked up FREE lip gloss last month from Arie
    [版主回覆09/12/2008 04:56:00]blog:   Nice to meet you!!! 你都去Aerie 攞到free lip gloss 呀!! 你上個月係咪生日呀?? Happy birthday belated

    ReplyDelete
  15. heigh ar..my brithday last month..i got two gifts ar..the lip gloss and a thing to cover the eyes when sleeping..
    [版主回覆09/16/2008 05:37:00]blog:   我都知, 生日月會有lip gloss, 所以, 你話有lip gloss,我就知道你生日囉!! 而我下個月就有lip gloss 喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  16. Vicky: ~Kitty真係好好人呀,拎咁多airwick俾你,你成屋咁香都係靠佢呀! 同埋我真係唔明,點解你地o個邊點解可以有咁多既贈品架?真係好鬼正,仲要唔d咩cheap野喎,今次就手鏈,幾好丫,轉贈俾人都唔錯! ~如果我無記錯,Brian應該係做investment架嘛,係咪呀?佢都唔似黑道中人,但如果佢帶埋金鏈同金手鏈呢,咁就似啦...係咪呀阿嫂? ....
    [版主回覆09/16/2008 05:48:00]陶陶夫人:   ~我真係好開心!! 我係blog 會識到Kitty!! 我同Kitty 仲要係同區工作架!! 真係見面都容易啲!!! 我一同Kitty講,話我成日spend money 係啲airwick 產品!! Kitty 就成日幫我留意有無airwick 啲coupons...哈哈!! 而家, 我真係可以慳返啲money 係airwicks 喇!! 哈哈!!   ~都係多得blog 友Kitty話我知, 我先知邊度有贈品!! 你見到條手蓮...其實, 係一間美國內衣公司嘅贈品, 依間內衣公司, 係加拿大新開業嗎!!! 所以, 就諗啲桌頭囉!! 順便宣傳囉!!你知喇!! 有啲甜頭比啲顧客, 啲顧客就會容易上當...第時會幫襯架喇!! 哈哈!!   ~都話你有記醒!! Brian 正職唔係賣電話, 當然唔係黑道中人喇!! 哈哈! 我都係大頭蝦, 啲blog 友問我,我又無講..所以, 啲blog 友就估估下囉!! 順水攪氣氛, 講笑!!哈哈!!

    ReplyDelete