3375 日

September 12 (Friday)

    每個十二號又到喇!!  適憑十二號係星期五當然係出街食飯慶祝, 我同Brian 相識紀念日喇!! 原來,我哋識咗成3375日嘅日子喇!! (我自己手痕, 用計數機粗略咁計3375 日!!) 我依三千幾日真係對足Brian 三千幾日...仲多過見我屋企人!!哈哈!!

    依日我哋同一時間放工, 放工係地鐵站一齊行返屋企, 順便周街shopping...哈哈!! 本來,都唔知去邊度食12 號飯好!! 但行行街, 有人email 比Brian, 話要Brian 啲電話....所以, 就順理成章, 去電話交易地點附近食野!!  我記得, 電話交易地點...附近有間泰國食店!! 我哋雖然未試過, 但記得裝飾幾好, 就走去試下..!! 嘩!! 個食店環境真係幾舒服, 而且, 啲野食又幾ok!! 個綠咖哩好野味呀!! 配法國麵包點綠咖哩都唔知幾和味!! yummy!!! 但個綠咖哩有啲辣, 食到周身汗, 但食咖哩係要食到流汗先開心...哈哈!! 

   我哋12 號就係食泰國野渡過...好開心!! 哈哈!!


間餐廳裝修幾舒服架!!

iPhone023-1.jpg picture by vickyngkiki


綠咖哩雞...配法國麵包and 飯, 我哋仲叫咗個炒貴刁...都炒得幾乾身!!!
DSC02910-1.jpg picture by vickyngkiki
DSC02909-1.jpg picture by vickyngkiki


我哋放咗工仲去酒房行...仲買咗支紅酒!! 今年, 我幾喜歡飲Argentina 嘅Malbec 紅酒...味道好芬芳(redolent)...飲完一啖Malbec 紅酒, 啲紅酒味仍然會留係口腔!!! 感覺好好!! 我以前好喜歡澳洲Shiraz 架!! 但shirza 已經越飲越脹價喇!!! 而且, 我今年好多酒評雜誌都話Argentian 嘅Malbec 唔錯!! 遲啲影Malbec 支酒比大家睇!
DSC02908-1.jpg picture by vickyngkiki



15 comments:

  1. 11111111111111111111111111111111111
    [版主回覆09/24/2008 15:25:00]Kitty: 又第一﹐恭喜!!!

    ReplyDelete
  2. 係wor, 原來尋日係12號,唔怪之我醒起有d野咁啦
    [版主回覆09/24/2008 15:27:00]Kitty:   我12 號...係特別啲...但你又feel到12 號有啲野..哈哈!!! 原來我好影響你架?? 哈!!

    ReplyDelete
  3. (Empty)
    [版主回覆09/24/2008 15:28:00]畫:   多謝你呀!! 我近排比較忙, 我到而家先覆你依個message 添!!! 但都照祝你中秋節快樂!!  

    ReplyDelete
  4. 對自己愛的人有三千日... 但是我對自己愛人只有三十幾日!~... 你已經比我好幸福了!~

    ReplyDelete
  5. 對自己愛的人有三千日... 但是我對自己愛人只有三十幾日!~... 你已經比我好幸福了!~
    [版主回覆09/24/2008 15:30:00]小威威:   唔好灰心!! 你會有個最好一個出現架!! 而且,你年記咁後生, 一定好容易揾到另外一個更加好!!

    ReplyDelete
  6. (Empty)
    [版主回覆09/24/2008 15:32:00]多謝你呀!! 我近排忙, 所以, 少咗覆message 呀!!

    ReplyDelete
  7. 中秋節快樂呀~
    [版主回覆09/24/2008 15:34:00]傻妹:   你都係呀!! 我近排比較忙,所以, 覆message 比較慢, 到而家先覆你中秋節嘅祝福!!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 嘩 ~ ~ 好浪漫啊 !! 祝你中秋節快樂, 人月兩團圓 !!
    同 brain 有多無數個 3375 的日子 !!
    [版主回覆09/24/2008 15:36:00]new beauty sandy:   多謝你嘅祝福呀!!! 我近排比較忙, 到依家先覆你!! 我希望你Mr. Right 快出現,同你享受每一個節日!

    ReplyDelete
  9. Happy mid autumn festival and also happy together with Brian forever !!
     
     
     
    [版主回覆09/24/2008 15:38:00]Happy girl:    多謝你嘅祝福呀!!! 我都祝你同你先生永遠都恩恩愛愛!!

    ReplyDelete
  10. 中秋節快樂
    [版主回覆09/24/2008 15:39:00]心樂:   大家咁話!! 我依排比較忙, 因此覆message 比較緩慢!!!

    ReplyDelete
  11. 個個月都慶祝,真係sweet架啫~~~
    [版主回覆09/24/2008 15:41:00]V&M:   哈哈!! 其實都係一個籍口出街食飯..哈哈!!

    ReplyDelete
  12. 我都鍾意食泰國菜架........有時同d fd都提議食泰式食物架........d咖哩越食越野味架~~~
    [版主回覆09/24/2008 15:44:00]細細粒:   ~我都好喜歡食咖哩架!! 有時食泰國野, 仲要食辣啲, 我覺咁先似食泰國野!! 哈哈!! 而且, 泰國野都幾多款色, 如果一大班friend share 都幾好架!!   ~hey,我依排比較忙..所以, 回覆得比較慢架!!

    ReplyDelete
  13. 你哋兩個都咁鍾意食辣 !
    [版主回覆09/24/2008 15:46:00]高貓貓:   係呀!! 我哋兩個都喜歡食辣野!! 咁食泰國野,要食到辣辣哋先似食泰國野..哈哈!!

    ReplyDelete
  14. 你地每個月都慶祝真係好鬼屎week~~
    [版主回覆09/24/2008 15:47:00]C&K:   哈哈!! 我都係揾個籍口出街食好啲...哈

    ReplyDelete
  15. Vicky: ~祝你地十二號快樂!你地去呢間既泰國餐廳理境幾靚呀! 其實咖喱都有好多款,我自己就最鍾意白咖喱,其實所有咖 喱用黎點印度簿餅都係咁好食既! 係呢,咁你鍾唔鍾意飲冬陰公架?計我話你加國咁凍,冬天你 地去食多d泰國野黎暖身就岩啦!
    [版主回覆09/24/2008 15:55:00]陶陶夫人:   ~多謝你祝福!!! 依間泰國餐廳,我都係第一次去架!! 估唔到裝飾幾好, 坐得幾舒服!!! 我哋依邊,其實, 啲泰國食店越開越多....所以, 真係連裝飾都要下苦工, 先吸引到人去幫襯!!   ~我好喜歡綠咖哩...感覺好香...我食咖哩配飯, 配麵包,或者配印度薄餅都喜歡架!! 因為咖哩一定要配以上一樣先好味.....仲有呀!! 我同Brian 喜歡辣架!! 所以, 食咖哩辣少少都ok!!! 而且, 食到成身汗先覺食泰國野..哈哈!!   ~我馬馬哋喜歡冬陰公, 但如果有,我會飲....其實, 我覺食咖哩,個身已經溫暖晒喇!! 所以, 冬天我都喜歡食咖哩架!!哈

    ReplyDelete