Lunch with blog 友

September 19 (Friday)

     今日, 過咗一個好充實嘅lunch!!! 又有禮物收...又有珍珠奶茶飲, 又去換free gift..!!!  我lunch time, 咪 同咗Blog 友--Kitty and Bobo 一齊去食野囉!!! Bobo 仲專登坐地鐵黎, 仲坐咗十幾個站, 黎回合我and Kitty 去食lunch!!! 幾難能可貴呀!!!   (我覺坐車其實都好攰架!!)


     我哋lunch 就去咗食台灣野!!! 係餐飯裡, 我哋咩都講...好多笑聲, 仲一齊影下相,  食完飯..又一齊行去攞化妝品free gift...都不知幾開心呀!!!  最難得我哋有鋪coupons 癮!! 一齊用啲coupons 換free gift 都不知幾enjoy 呀!! 真係唔係個個都有依個舉動人肯去攞coupons 換free gift 架!! 但我哋就越換越興份囉!!


     我自己到而家, 都估唔到, 我會係blog 識到咁多有心嘅人!!! 而家我買野都精明咗!!!  仲學識玩自己部相機啲 function 添....., 哈哈!! 原來, blog 友除咗傾下計外, 也教識我好多野!! 多謝晒!!!

未食lunch 前, 走咗去咗kitty 工作地方玩下, 仲成機交換禮物.....整到Kitty 工作臺好亂添!! Bobo 今次送咗啲自製咸蛋 and  啲糕點比我and kitty!! 而Kitty 仲比咗套綠色袋我, 有空氣清新機and 一大堆coupons! 哈哈!!



lunch time 食台灣野, bubble tea 唔少得!! Bobo 就飲熱飲


有台灣魯肉飯, 麻婆荳腐飯


And 鰻魚飯....食完野,當然玩大合照...咁岩我哋三個都着橫條衫...


我同Bobo 件橫間條衫好近似.....


        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 **後記: 
    好多謝BLOG 友啲禮物!! Blog 友啲禮物, 真係比我好多方便and 開心!! 首先, 講一講Kitty, 她每次好有心機幫我剪低我需要啲coupons...又帶我攞sample 用, 好有心呀!! 多謝晒!!!

    而Bobo, 專登坐車黎同我and Kitty 食個短聚lunch!! 依個舉動已經好有心喇!!! 仲送咗啲自製作咸蛋 and 親手做咗啲健康荳漿蛋撻,and scone ...味道好好!! 放工時都忍唔住食咗一個scone 添!! 味道唔錯架!! 多謝晒!!!

    其實, 我見blog 友唔係為禮物架!! 係順水,大家見下面, 傾下計, 大家係加拿大識到...已經非常難得, 瑾可況, 大家對大家都好好!! 有時依個世界唔係個個都一定要對你好!! ......我好開心...每次同blog 友會面, 都有無限喜悅!!!


Blog 友Kitty親手幫我搜集咗 一推coupons and 空氣清新濟, 全部好好用! Brian 最興份有空氣產品...哈哈!!! 而Bobo 就親手做蛋撻, scone and 自製醃咸蛋...Brian 放工見到咸蛋, 仲問我:「係咪即刻食得?」, 我話要等一個月先食得架!! Brian 開始倒數!! 喉住Blog 友(bobo)比我啲咸蛋....哈哈!!


14 comments:

  1. 真開心啦,好唔夠用既lunch time呀 你地去左囉咩free gift呀?你同Bobo約埋著咩衫呀?
    [版主回覆09/25/2008 13:54:00]Mui:   ~其實, 出街食lunch 已經好開心!! 仲有Kitty and Bobo 陪, 就更加開心喇!! 哈哈!! 而且, 我每次見親Kitty 都有一堆禮物攞走...今次, Bobo 仲做埋啲糕點攞上黎...真係開心到唔知點形容!! 哈哈!!   ~都唔知點解,我哋三個都係着橫間條, 真係玩blog﹐玩到心靈都相通!! 哈!!

    ReplyDelete
  2. 偷相先
    [版主回覆09/25/2008 13:56:00]Kitty:   哈哈! 你攞去喇!! 我去完依個lunch就即刻upload 相喇!! 都係想你快啲偷相!!!

    ReplyDelete
  3. 超級開心的聚會!妳同BOBO一個小間一個大間!妳地著姊妹裝呀!其待下次有機會再同你聚會
    [版主回覆09/25/2008 14:16:00]Mandy@多倫多:   ~我一聚會就好開心架喇!! 我都希望下次有聚會都會見到你!!   ~依日,我都估到會同Bobo and Kitty 一樣着橫間條衫...我哋可能玩blog, 玩到連着衫style 都影響埋...哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 你地專登約埋著斑馬衫架 你整咁多野比kitty食,佢今次一定會變肥婆ki了.
    [版主回覆09/25/2008 14:29:00]Edison & Cherry:   哈哈! 我都覺得"橋", 我哋都無約着咩衫..都會齊齊着斑馬衫...唔通今季比較流行斑馬衫...哈哈!!  

    ReplyDelete
  5. 更改,係bobo整咁多野食,你又咁聽話,影咗kitty個office.
    [版主回覆09/25/2008 14:33:00]Edison & Cherry:   ~啲野食係bobo 整架!!! 我依排懶, 好少整野食喇!! 不過, Bobo 啲野食, 真係幾好味...   ~你話想睇下Kitty 個office 嗎!! 我咪影相囉!! 我好仲意一見blog 友就攞個相機出黎..哈!!! 但kitty 個office 本來好整齊,但比我啲膠套整到好亂...哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 仲blog友食飯真好呀!~
    [版主回覆09/25/2008 14:41:00]小威威:   同啲blog 友食飯, 真係好開心!! 而且,大家啲話題都幾岩key..哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 個麻婆荳腐飯真係好鬼麻呀!  你果然好食得辣!!
    我唔記話你知﹐我D 旦撻係豆漿旦撻嚟架~~~嘻!
    [版主回覆09/25/2008 14:48:00]Bobo De Licious:   ~我喜歡食辣野架!!所以, 覺個麻婆豆腐飯好正!!! 哈哈!!!   ~Ok!! 收到...你啲係豆漿蛋撻...但我食咗都唔覺有咩特別...感覺啲豆漿蛋撻同正常蛋撻無分別, 好好味...thx!! And 我好喜歡你啲poppy seed scones...我覺依個配塔好特別!!!

    ReplyDelete
  8. 咩啊,我見你係為左d維他ga jar
    [版主回覆09/25/2008 15:09:00]Kitty:   ~哈哈!! 原來維他吸引力有咁大架!!! 哈哈!!   ~我都唔知你食dates...如果知, 就比包dates 你!! 我以為你唔太喜歡食甜野添!!....(椰汁)    ~不過, 我去攞2500 pts 有啲困難...我要去第二間sdm先有得add pts..., 我仲要同個cashier 講好耐,先比2500 pts 我, 但好多謝你張dove coupons...yeah!!

    ReplyDelete
  9. 可惜我呢邊無d咁多fd啦, 如果唔係實慳返好多呀......哈哈
    [版主回覆09/25/2008 15:12:00]細細粒:    哈哈!! 你係香港,....我見有時特價,...都減幾多..哈哈!! 不過, 我見你平時買啲咩都格一格價先, 你買野都好精明呀!!

    ReplyDelete
  10. blog友聚會真係好開心!!
    [版主回覆09/25/2008 15:14:00]傻妹:   我都覺呀!! 大家係blog 日日睇住大家啲生活...咁就熟咗!! 所以, 一聚會就有講唔盡話題!!! 好開心架!!

    ReplyDelete
  11. 真係好開心啵~~~
    [版主回覆09/25/2008 15:15:00]V&M:   係呀!! Blog 友聚會好開心架!!!而且, 我係加拿大都識到blog 友,仲"就"我時間and 地點食lunch...更加難得!!!

    ReplyDelete
  12. 你冇同大家講個v字係我整架
    [版主回覆09/25/2008 15:17:00]Kitty:   係喎!! 你個招牌V字手....我相信我唔講, 留意我個blog 啲人,一定會知係你喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  13. 幾時番香港先? 同你聚會...哈
    [版主回覆09/25/2008 15:24:00]心樂:   哈哈!! 你好有我心呀!!

    ReplyDelete
  14. Vicky: 嘩!呢排你地出得黎好密呀!我都好想好似你咁,得閒就有d咁鬼有心既blog友呀!哈哈 但我見親你地出黎,都好似出黎交換情報咁,你要咩我幫你搵定,而且次次都咁多禮,就算少少心意都會好開心架! 你地去呢間台灣野,好簡潔,好舒服咁,真係最岩幾個女仔去談下心,而且睇落d飯都唔算好大,你地應該好快消晒! 佢地真係好好呀,而且送又送d咁好實用既野俾你,講多次都要講,Bobo,Kitty,你兩個好鬼有心呀
    [版主回覆10/09/2008 03:43:00]陶陶夫人:   ~都係前排先出得密啲!! 我近排都比較忙, 有啲blog 友聚會我都無參加喇!!! 其實, 內心好想去架!! 但都抽唔到時間去喇!! 無何否應, 見blog 友真係好開心!! 個個blog 友,每一日都留意我啲網誌!!! 真係好知我想法!!! 而且, 每次blog 聚會都無窮驚喜, 我指有啲禮物收...哈哈!! 而且, 啲禮物好useful 架!!! 同日常生活好貼切架!!收到依啲禮物....我都覺我啲blog 友好有心!! 有時, 係加拿大居住, 識朋友可能有啲困難...但竟然係blog 識到啲想法近似啲朋友!!!  我真係更加開心!!! 感覺好難得!
      ~依間, 台灣野!!! 都幾舒服架!! 我都好耐無去過喇!! 去食lunch 我都係第一次去!! 依啲地方,真係好似女仔談心地方, 因為都坐得幾舒服!! 坐耐啲都無人趕..哈哈!! 可能,我哋講得太多,啲食物, 都係臨走先食晒!!! 哈哈!! 但杯bubble tea 就飲完喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete