返屋企...Daddy 生日

September 21 (Sunday)

    依個星期係Daddy 生日...所以, 一早買定禮物給daddy!! 其實, 份禮物係Brian 幫我買!! 因為Brian 最拿手就係買電話...哈哈!!!

    今年Daddy 生日沒有特別出外慶祝生日, 只留在家中一起食飯, 一起談天,  一起吹蠟燭...但Daddy 好像比新手機着迷咗, 真係要催Daddy 切生日蛋糕先肯切!! 因為,我哋想快啲食完蛋糕, 可以玩Wii....! 哈哈!!  但Brian 就比我daddy 截住, 要Brian 同他研究電話!!哈哈!!

   Daddy 祝你生日快樂....身體健康!!

生日當然有酒飲...五妹飲醉了...時常做啲古靈精怪野去嚇人!!! 今年daddy 不能夠飲酒...但Daddy 話唔緊要喇!! Daddy 見我哋飲都好開心!!! 啲餸就三妹幫手買!! 媽咪就煮...相當豐富!!!


栗子蛋糕, Daddy 至愛....生日當然影全家福, 但二妹去咗結婚party 未趕及切蛋糕, 但禮已經做足!!! Brian, 三妹男朋友and 四妹男朋友都有上鏡架!!!


Daddy 生日禮物...係電話一部...有中文架!! 而啲妹就可能飲醉咗, 成日癲咗話要玩Wii!!!! 玩wii 前仲要求係電視影相!! 真係好好笑!!


5 comments:

  1. 祝世伯生日快樂~~~身體健康~~~~
    [版主回覆09/25/2008 15:27:00]V&M:   多謝你對我Daddy 嘅祝福!!!

    ReplyDelete
  2. 祝 uncle 生日快樂啊~~
    身體健康~~
    栗子蛋糕亦都係我至愛啊... 哈哈哈
    [版主回覆09/25/2008 15:34:00]畫:   ~多謝你對我daddy 的祝福!!   ~依日個栗子蛋糕...都幾好味, 但我相信你整栗子蛋糕仲好味呀!! 哈哈!   ~我近排好忙, 所以, 無時間係你度留言呀!!

    ReplyDelete
  3. 你爸爸收到呢份生日禮物一定好開心啦,通常男人都比較喜歡電子產品,而Brian揀得嘅一定唔會差,一定好啱你爸爸用架....
    Brian好受歡迎喎,世伯要佢教用手機,d妹又要同佢玩Wii,真係好忙呀!佢同你屋企相處咁融洽,就一定會好樂意成日同你返屋企啦,佢對你家人好,你就最開心喇!
    我要祝你爸爸身體健康呀!
    [版主回覆09/25/2008 15:51:00]爆炸魔女:   ~我相信我daddy 幾喜歡依份生日禮物,因為一擦完份禮物...知道係電話, 已經將部舊電話放係一邊....同Brian 研究部新機點用!!! 哈哈!! 而我都覺男士比較喜歡電子產品, 但我Daddy 話得他自己喜歡電子產品....屋企無咩人同他分享電子產品, 因為我and 我啲妹對電子產品都無興趣!!!  正如, 我屋企,and 你屋企都係得我哋喜歡hello kitty 一樣...哈哈!!
      ~Brian 不流都會同我啲妹玩...我啲妹真係同Brian 玩到大....(但我啲妹....3妹, 四妹 and 五妹..都係叫Brian 做Brian 哥哥架!!! 無因為長大咗而改口叫Brian). 有時我返媽咪度, Brian 都會問定我, 我啲妹返唔返媽咪屋企架!! 因為Brian 好想同我啲妹玩架!!! 哈哈!! 依日,因為Brian 要同Daddy 玩電話...所以,我哋玩wii 先....其實, 我好感謝Brian 對我屋企人好!! 有時Brian 仲會主動call 我daddy or send sms 短訊比我daddy架!!!.....Brian 對我屋企好關懷, 我第二時, 就少樣野煩!!! 我真係好開心, 好感恩!!
      ~多謝你對我daddy 嘅祝福...!!
        

    ReplyDelete
  4. Vicky~ 我都祝你Daddy~ 生日快樂
    身體健康~一家人開開心心

    ReplyDelete
  5. Vicky: 補祝你daddy生日快樂呀!你地個個都咁乖女,你daddy 已經願望達成啦! 我同細伯一樣架,都係鍾意食栗子蛋糕,你地呢個蛋糕 都幾靚丫,好過我地o個 d多多聲呀,我地呢邊分分鐘唔 知有無栗子蛋糕買添呀,加國食野方便真係好呀! 佢地飲大左係因為高興o者,間唔中顛番晚都無所謂, 但最搞笑係同電視機影相,哈哈! 你地個個一齊玩wii當然開心啦,咁你地玩咩game多呀?
    [版主回覆10/09/2008 04:10:00]陶陶夫人:   ~多謝你對我daddy 嘅祝福!!其實, 我daddy 都對我五姐妹,有好多不滿架!!! 哈哈!! 因為,我哋五姐妹仲喜歡玩, 成日都好嘈架!!
      ~我覺美國啲啲西式蛋糕都幾好食架!! 不過, 美國可能比較美國, 所以,少啲chinese 口味啲蛋糕賣!!! 其實, 係美國住, 真係可以真真正正感受到美國生活嘅感覺, 容易啲溶入美國社會!! 係加拿大, 有啲地方比較chinese,(因為多chinese 移民) 我有時都感覺唔似加拿大架!!   但又未似足hk....感覺好奇怪!!
      ~我啲妹好鐘意玩到好似癲咗!!! 真係咩都會玩餐飽架!! 哈哈!! 今次就話同電視影相, 有時會跳舞架!! 但依啲野係屋企圍內先會做!! 係街就唔會咁!! 多數係屋企玩,都會玩得毫無保留啲!!哈哈!!
      ~我哋近排喜歡玩wii 嘅奧運game...玩依隻已經玩成晚架喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete