突然見面

September 9 (Tuesday)

   下晝收到Blog 友---Kitty電話, 佢話係超市見到盒空氣清新機係可以用coupons (Mail in rebate)!!! 所以, 幫我買咗盒!! 真係唔該晒呀!!!....Kitty 連平時, 好普通行超市都幫我留意我啲野!!! 

     我見下晝有時間咪去Kitty 工作地點揾Kitty 囉!! 我仲同Kitty 講, 我到咗會call Kitty, 咁Kitty 可以係office 鼠出黎揾我!!!  點知,我唔記得帶電話出去....我初頭, 以為Kitty 工作地點應該好容易揾, 點知,原來, 好多座building 架!! 我求其去咗座building 問人, 知唔知Kitty 係邊, 啲人竟然比咗張地圖我, 叫我望住個地圖自己揾!!!  哈哈!!! 我後尾, 都係行返轉頭,攞返自己部手電...先call 到Kitty!!! Kitty 仲以為我迷路添!!! 哈哈!!  我真倫盡!!! 攪到Kitty 好擔心我添!!! 哈哈!! 我見到我個手電, 仲 miss 咗好多個Kitty 嘅call 添... !! 哈哈!!

    本來, 十分鐘時間,就可以見到Kitty, 點知,我唔記得帶電話, 又係Kitty 工作地方周圍行, 又返轉頭攞電話!!! 就攪到我delay 咗成個鐘先見到Kitty!!原來Kitty 工作地方好大, 好多座building, 而且, 大廈周邊都好多人架!!

今次同Kitty 見面,記得合照喇!!! 由於, 落雨我哋係啲building 低影相!!(比較暗)! 我哋見面,又exchange gift 喇!!哈哈!! 其實, 都係啲師奶野!!哈哈!
DSC02901-1.jpg picture by vickyngkiki
DSC02902-1.jpg picture by vickyngkiki

11 comments:

  1. 我第一
    [版主回覆09/17/2008 05:49:00]Kitty:   yeah!!

    ReplyDelete
  2. 我以為你出事, 你有咩事大佬殺死我都似. 多謝你d包啊, 我一日一個
    [版主回覆09/17/2008 05:49:00]Kitty:    ~我都係大頭蝦架喇!! 無帶電話!!! 比你以為我比人捉咗!!哈哈!! 但我係阿嫂黎架!! 邊度會有人捉我呀!!哈哈!!!    ~唔洗多謝,依日有時間咪買啲麵包過你!! 但唔知有無比啲雨淋濕咗!!哈哈!! 你食咗有無肚痛呀!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 又會唔記得拎電話出去,好彩你返轉頭拎返咋,唔係都唔知搵幾耐呀~~~
    [版主回覆09/17/2008 05:50:00]V&M:   ~哈哈!! 都係自己大頭蝦喇!! 唔記得帶電話!!! 令到blog 友--kitty 擔心!!! 但好好彩, Kitty 無報警...但就係遲咗少少先見到Kitty!!哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 你地兩個師奶仔.
    [版主回覆09/17/2008 05:51:00]Edison & Cherry:   做師奶仔, 幾好架!!! 可以有多啲私己錢嗎!!哈哈!!!

    ReplyDelete
  5. Vicky~我由你Honey Brian去旅行開始已經留唔言比你, 激屎我ar~好彩今日終於留到la....kitty真係好有心woo~又比coupons你, 又幫你買野, so sweet
    [版主回覆09/17/2008 05:54:00]天使BB:   ~0下!!! 你留唔到言呀!! 又真係幾激氣!! 有時yahoo 就係有依啲麻煩!!!所以, 我每次係yahoo 寫咩, 都會係notepad 寫住先, 之後, 寫完先copy and paste ...黎yahoo blog 依度!! 費事yahoo blog 突然間又有事!! 但我又唔想轉去第二度blog, 因為唔想yahoo blog 啲朋友無咗!!  原來,你不流留意我啲blog ...好多謝你呀!!   ~Kitty, 係blog 友黎架!! 她知我要airwicks 產品. 就好有心機幫我留意邊度有coupons...令我save money!!哈!!

    ReplyDelete
  6. KITTY 對你好好呀!~..
    中秋節快樂!~
    [版主回覆09/17/2008 05:54:00]小威威:   ~係呀!! Kitty 係我blog 友!! 而且, 工作地點近!! 所以, 容易meet 到!!   ~你都係中秋快樂!!

    ReplyDelete
  7. 咁Kitty都幾出名喎,你問人知唔知佢係邊度,人地都知
    [版主回覆09/17/2008 05:54:00]Mui:   我係揾唔到Kitty 架!! 到最後,我都係要行返公司攞返個電話先揾到Kitty 個cellphone # 先揾到Kitty!!!  我曾經周圍去啲information desk問人架!! 但無人知!! 哈哈!! 啲information desk 啲人仲以為我迷路,仲比咗張map 我!!哈!!

    ReplyDelete
  8. 不如等我幫你回應: ( 撈過界) V&M: 好彩佢返轉頭,我以為佢出事,想報警架啦 Edison &Cherry: 你師奶d 其實我地係Professional 師奶來架 天使BB: 其實Vicky 都好有心啊,佢買左成代包過我, 我有賺 小威威: Vicky 姐姐都對我好好 Mui: 冇啦, 佢去information o個到問, d人唔識我架. 佢行過少少去Cashier office d 人就識.
    [版主回覆09/17/2008 05:56:00]Kitty:   你傻咗呀!! 做我代言人!!! 真係出晒界呀!!! 哈哈!! 不過,都好, 你幫我覆咗言, 等人快啲清楚知道,我哋發生咩事, 唔洗比人估估下!!哈哈!! 而且, 我依家覆人blog 越來越慢喇!!哈哈!!

    ReplyDelete
  9. 嘩, 咁你哋又真係成日都有COUPONS喎.........我都無咁多, 慳慳埋埋做濶太呀.....哈哈
    [版主回覆09/17/2008 05:57:00]細細粒:   係呀!! 我blog 友--Kitty 好有心機幫我留意啲coupons...我自己邊度留意到咁多吖!!! 不過,用得多coupons 真係可以save 返啲money!! 但就做唔到濶太喇!!! 師奶仔就得..

    ReplyDelete
  10. kitty:我擺明就係師奶啦,你地其實係唔係早左d呢.
    [版主回覆09/17/2008 05:58:00]Edison & Cherry:   點解,你係我個blog 同kitty 傾計架!? 哈哈!! 你都過咗界....哈哈!! 其實, 我大過Kitty 都幾多架!! 我依個年齡都生得出小朋友(Edison 咁大都得)!!!  但做師奶邊有分早定遲... 可以慳多啲就最好......我同Kitty 都係想做一個精明消費者咋!!哈!!

    ReplyDelete
  11. Vicky: ~你真係大頭蝦,約人出去你都無帶電話既?其實,你地咁近,真係日日食lunch都仲得啦!我覺得最正既係,你地成日都可以交換禮物,呢種玩意,只有兒時x'max party時先會有架,每次都同人交換禮物,又唔知人地會送咩俾你,真係又好玩又開心!
    [版主回覆09/24/2008 15:07:00]陶陶夫人:   ~我有時都幾大頭蝦架!! 但唔緊要喇!! 就係因為今次我唔記得帶電話之後, 我而家就日日都提自己要帶電話....都算係一個教訓!!!   ~我好開心係blog 識到朋友, 而且, 工作地點好近, 有時悶悶哋想約出黎食lunch 都得!!! 依個機會真係好難得架!!   ~其實, 啲blog 友好有我心架!!! 知我需要啲咩,會盡量幫我揾啲coupons or sample...真係好開心!!! 我慳咗唔少呀!! 而且, 識咗啲blog 友, 真係帶咗好多歡樂比我, 個人生活圈子會大咗!

    ReplyDelete