BBQ Day

September 18 (Thursday)


    而家兩個最細嘅妹(四,五妹) 讀書嘅地點, 係同我 and Brian 居住嘅地方, 係同一個地區, 所以, 要見面都容易啲!!! 襯依排天氣涼涼哋...!! Brian 就提議同我啲妹玩bbq!!! 癲返日!!!  而且, 我四妹 and 四妹男朋友都差唔多時間生日...就籍着bbq慶祝埋囉!!!

    依次bbq, 係Brian 負責買食物, 我都係, 野下啲串燒, 買下啲野飲, and prepare 啲bbq餐具!! 就係咁簡單, 我啲妹一啲都唔洗prepare...放咗學, 行陣街, 去Brian 屋企等食就得!!!

    我哋今個bbq 真係好好玩, 當日天公做美, 涼涼哋, 仲有啲陽光!! 不知幾舒服!! 大家都食咗好多食物, 食到肚都脹.....真係燒野食, 燒到天都黑齊先上返Brian 度,  大家睇下電視, 又玩下game, 講真, 我同啲妹年記差一大截,  我哋自細好少玩玩具, 但都可以日日嘈到癲, 玩到癲架!! 我哋簡單到一支水瓶都可以玩餐飽, 所以, 我同啲妹不知不感玩到11pm!  最後, 就同四妹and 四妹男朋友切生日蛋糕....個蛋糕係雪糕蛋糕黎架!!...雖然, BBQ 食到肚都脹, 啲bbq 食物都未消化完,  但我唔理得咁多, 照食雪糕蛋糕做甜品!!! 啲妹玩到夜一夜先捨得返自己屋企!!! 哈哈!! 真係好開心!!

今次BBQ 地點, 係Brian 住嘅大廈嘅bbq 場舉行, Brian 真係買咗好多野食黎bbq, Brian 仲成日係個BBQ 爐周圍行添!!



同啲妹 and Brian 合照先!!


Brian 都唔執輸, 又同我啲妹合照, ....而五妹越燒越熱...着短袖衫燒野食添!! 我見十幾度, 仲着短袖衫, 真係怕五妹凍襯...哈哈!!


依日燒野食, 燒到好多野食, 啲妹只係燒都唔係好食, 啲妹最喜歡食bacon 蝦串燒, 食完又食,....但都啲bbq 食物都食唔晒, 後尾要用個大膠盒, 載住啲bbq 食物返屋企!! 最後, 張相係四,五妹食hotdog 相!!!



四妹and 四妹男朋友, 生日日期差幾日...所以, 夜晚就切蛋糕慶祝, 個蛋糕係雪糕蛋糕黎架!!


 


3 comments:

  1. 你就好啦, 天氣涼涼地燒野食, 我地香港仲係熱到火燒咁呀 !!  香港幾時先涼留d呢 ?!
    [版主回覆09/25/2008 13:37:00]new beauty sandy:   我依邊加拿大比較北方啲, 所以, 就會容易涼啲, 但我依邊啲天氣好難捱,真係凍到講唔到野!!!

    ReplyDelete
  2. 涼涼地bb蕉就最正架嘞.......香港呢邊日日都仲咁熱呀!!!!
    [版主回覆09/25/2008 13:45:00]V&M:   ~bbq 都幾好玩...真係要涼啲燒先好玩!!   ~我都知香港仲好熱, 我都想香港快啲涼, 你咪可以去買長袖衫囉!! 哈!

    ReplyDelete
  3. Vicky,你快d del左我段野啦,我一時手快,按左公開回應
    [版主回覆10/02/2008 01:48:00]陶陶夫人:   我deleted 咗喇!! 其實, 你唔洗太擔心架!!! 我啲妹唔太明中文字架!!

    ReplyDelete