中秋節

September 14 (Sunday)

     家好月圓慶中秋...有七個字...咁岩我屋企有七個人!!! 七個人大家圍住一齊賞月咪即係七星伴月囉!!! 哈哈!!

    今年中秋節, 我哋一家人過得非常簡單...沒有出街食飯, 成個weekend 係坐係屋企...睇下電視, 玩下電子遊戲機, 食下月餅, 個感覺已經好舒服!! 由其事Daddy, 見到Daddy 開心, 又想講笑... 成日想食野, 好活潑, 我都自然好開心!! 雖然, 我身處外國, 但屋企人每年都比我嘅中秋氣氛好濃厚...如果, 唔出街, 都唔知自己係外國!!! 哈哈!!!

   但唔知點解, 今年中秋天氣比較焗熱....都唔知係咪美國打風, 影響到加拿大啲天氣好熱...我仲比蚊咬, 咬到手都腫.....好肉酸


中秋節飯, 係媽咪煮, 有魚有龍蝦, 好豐富, 仲有酒添!!! 食完飯節目就係玩wii, 玩到兩隻手都舉高!! 哈哈!!


中秋,竟然比蚊咬, 係加拿大過中秋不流都涼涼哋, 但今年中秋日好熱!!! 我隻手都唔知比咩蚊咬, Brian 話, 如果渣咗藥膏, 第二日唔消腫, 就要去醫院...好彩第二日消腫咋!!! (不過, Brian 係緊張大師, 去旅行都話要打針架!!)


4 comments:

  1. 我第一 我又唔覺太熱 因為我去左Rama
    [版主回覆09/24/2008 15:58:00]Kitty:   ~又第一...yeah!!   ~我覺中秋個日好焗熱呀!! 我仲比蚊咬..哈哈!!   ~你去咗Rama 呀!! 有無收獲呀?

    ReplyDelete
  2. 我哋呢邊中秋果晚成32度呀,都好鬼熱呀,我都無出街,喺屋企睇電視,嘆冷氣~~~
    [版主回覆09/24/2008 16:00:00]V&M:   而家都唔知做咩, 個夏天越黎越長!!! 香港成32度, 你係屋企嘆冷氣and 看電視. 最爽喇!!

    ReplyDelete
  3. 夜晚我呢邊落大雨.睇唔到月光呢!
    [版主回覆09/24/2008 16:03:00]高貓貓:   我都知中秋節夜晚落大雨﹐ 因為我都係呀!!!不過, 都有理無理食月餅!! 哈哈!...但中秋節朝早好焗熱, 熱到我都唔相信係中秋節!!! 因為,我成日覺中秋節會涼涼哋!!!

    ReplyDelete
  4. Vicky: 你地中秋晚真係好熱鬧呀,家好月圓慶中秋,你地真係應晒景啦! 我都好想好似你咁,同屋企人開開心心一齊做節呀,仲要係食媽 咪整既送,自己唔使煮真係好爽架! 你地住既地方係咪多蚊d架,啖到你咁既,下次如果係咁既話, 我諗你著長衫會好少少啦!
    [版主回覆09/30/2008 05:15:00]陶陶夫人:   ~我屋企多人嗎!! 所以, 我媽咪煮野食都慣咗大堆頭架!! 而且, 中秋...所以, 會食得更加豐富啲...其實, 都係家常便飯...但我好配服媽咪一陣間就煮到好多餸出黎!!   ~我自己出外居住以後, 我也同你一樣愛上媽咪啲飯菜, 雖然, 媽咪啲飯菜唔算得咩特別...但媽咪啲飯菜係自己整都整唔到架!!! 感覺好溫暖!!   ~我依日已經着長袖衫...但都比蚊咬, ...但我已經無事喇!! 多謝關心!!

    ReplyDelete