越洋生日禮物

September 23 (Tuesday)

    明天是我農曆生日.......(每年都是Daddy 提我先記得自己農曆生日,  因為我農曆生日和Daddy 農曆生日差三天, 所以, Daddy 會時時提住我農曆生日...),  剛巧我今日便收到越洋的生日禮物(郵包)!! 令我本來平靜嘅農曆生日頓意有氣氛起來!! 其實, 我西曆生日在下個月中, 但我依個朋友怕郵政局會有「阻 滯」, ....所以, 特意提早買生日禮物.

h80.gif image by vickyngkiki
....提早寄給我! 真係好有誠意呀!!多謝晒呀!!

                  
edge-kitty-baby.gif picture by vickyngkiki


     而今日, 我真係相當興份呀!!  其實, 中午時份, 依份郵包已經送到我居住嘅大廈, 大廈管理處打電話比Brian,  話有我收到一個郵包,....Brian 收到管理處電話之後, 就即刻call 我,  我當然好開心,  我亦知寄件人是誰人喇!!  我知道依個消息之後, 我係今日行每一步路, 做每一樣事情, 都會忍唔住微笑着!!!

                  
edge-kitty-baby.gif picture by vickyngkiki


     當去到大廈樓下, 同管理處啲人講關於我的郵包, .........嘩!! 見到管理處啲人攞住個大個包裹行過黎...真係好大個郵包呀!!....我簽收完, 坐電梯時, 就好想擦開黎睇喇!! 但我要忍住...要逐步逐步擦開, 順便影相! 

                 

edge-kitty-baby.gif picture by vickyngkiki


     在郵包上, 我已經看到Customs declaration (報關單) 個度寫住係一條"Towel", 我未擦開郵包已經估到係一條Hello Kitty 大毛巾
hk-kiss-bear.gif image by vickyngkiki
!!! 當我小心翼翼擦開包裹, 果然係一條hello kitty 大毛巾, 係非常靚架!!....好實用, 可以沖涼用架!! 其實, 我遲啲(十一月時)都想買hello kitty 大 毛巾...估不到我朋友, 已經未卜先知, 買下來送給我作生日禮物! 當我灘開hello kitty 毛巾看時, 原來hello kitty 大毛巾裡, 仲有好多小禮物飛出黎.......真係好surprise 呀!! Hello kitty 大毛巾裡, 收埋住, 兩封信件, 一張postcard, hello kitty立體生日卡 and 一本hello kitty 2009 calendar!! 我通通都好好喜歡....其中, 啲信件讀了幾次, hello kitty 2009 calendar 也看了幾次....下年每一日日子, 也可以望住Hello kitty and 記住我朋友, 我真係要揾個適當地方....掛住我依本2009 年月曆先得!!!

                
edge-kitty-baby.gif picture by vickyngkiki


    成份郵包, 我用了差唔多成一個鐘頭先看完! 哈哈!! 之後, 我便立即開洗衣機洗Hello kitty 大毛巾(我有習慣, 新買用上身啲物品, 係要洗先會用), 今晚便可以用Hello kitty大毛巾了!!! Yeah!!!
hello-kitty-bear4.gif image by vickyngkiki


                
edge-kitty-baby.gif picture by vickyngkiki


    我同依位朋友只係相識一年多!! 但大家, 好像已經好相熟!! 好似識了十幾年!! 真係無所不談, 就算大家無講到出口啲野, 大家都估到大家想什麼!! 實在難得,識到知音人!!! 我生日...我什麼特別日子她也通通記住!! 在此, 再一次多謝你為我安排的生日禮物
h84.gif image by vickyngkiki
....我真係全部都十分喜歡!..




hello-little.gif image by vickyngkiki
個郵包真係好大個呀!! 擦出黎見到一大條Hello kitty 毛巾, 真係好開心!仲好鐘意!


hello-little.gif image by vickyngkiki
原來Hello kitty 大毛巾裡係內有機關....當我灘開hello kitty 大毛巾時,...就飛了另外一啲禮物出黎...有兩封信件, 一張postcard, 一本Hello kitty Calendar  and 一張Hello kitty立體生日卡!! 張生日卡好cute 架!! 我好少收到Hello kitty 生日賀卡!!


hello-little.gif image by vickyngkiki
本2009 年Calendar....係頁頁都有Hello kitty 架!! 下年,我過每一日都有Hello kitty 陪住我!! (我個朋友真係好細心)


hello-little.gif image by vickyngkiki
仲有兩封手寫信件....我睇完又睇...哈哈!! 每張信紙都係Hello kitty 黎架!!! 仲有一張Hello kitty名信片, 我朋友係澳門買架!! 


11 comments:

  1. 嘩........好多Hello咪咪呀,仲好靚添呀!!!!我自己都唔記得舊曆生日係幾時添~~~
    [版主回覆09/30/2008 05:27:00]V&M:   ~係呀!! 我依個朋友..好有心寄咗我至愛嘅Hello kitty 黎...我玩依份郵包, 都玩咗成個鐘...哈哈!!!   ~我其實, 係每一年都無特別點記住自己舊曆生日, 因為我都唔望舊曆日子,但我個舊曆同daddy個舊日曆生日太近喇!! 所以, 我daddy 會成日提!!! 我實知自己幾時係舊曆生日喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. wow~~~一定開心死你啦!!
    [版主回覆10/02/2008 01:19:00]C&K:   係呀!! 係到而家都好開心!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 祝你農曆生日快樂啊~~~
    咁咪可以一齊攪生日會 嘻嘻~~
    果然係 kitty 迷呀!!!
    [版主回覆10/02/2008 01:54:00]畫:   ~多謝你祝福!! 其實, 我好少理自己農曆生日架!!!有時就算知自己農曆生日,都唔會慶祝架!! 係今年咁岩,係農曆生日收到越洋生日禮物..先至順帶提起!!!    ~我好喜歡Hello kitty 架!! 唔知點解見到Kitty 已經好開心!! 而家有朋友提早送禮物比我仲要係Hello kitty, 真係開心咗幾日!! 哈哈!

    ReplyDelete
  4. 祝妳生日快樂! 妳個朋友真有妳心,樣樣都係hello kitty野,開心!開心!
    [版主回覆10/03/2008 08:32:00]Mandy@多倫多:    ~多謝你對我祝福呀!!! 其實, 我好少話比人知我農曆生日架!! 但今年咁岩係農曆生日時,收到我個好有心嘅朋友嘅郵包, 所以, 咪講咗自己農曆生日出黎囉!!!    ~我依個朋友真係好nice 架!! 知我喜歡Hello kitty, 就買黎送給我!! 好有心思架!!

    ReplyDelete
  5. 開心屎你呢
    [版主回覆10/03/2008 08:34:00]心樂:   係呀!! 我收到郵包, 當然好開心喇!! 我開心到成個鐘頭都坐係張凳度, 睇住個郵包添!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 迟来的生日快乐~VICKY~祝你心想事成,身体健康!!
    [版主回覆10/03/2008 08:43:00]歐冰冰@比樂太太:   多謝你祝福!!!

    ReplyDelete
  7. happy birthday.... to you!~
    hello kitty好得意呀!~
    [版主回覆10/03/2008 08:44:00]小威威:   多謝你祝福呀!!! 我見到Hello kitty 就好開心架喇!! 所以, 收到依份越洋禮物好開心!!  

    ReplyDelete
  8. 舊曆年生日快樂 ! 記住食壽包 and 壽面 !
    [版主回覆10/03/2008 08:57:00]高貓貓:   ~哈哈!! 多謝你祝福!! 哈哈!   ~我仲以為農曆生日要食紅雞蛋添!!! 你提起我先記得有壽麵and 壽包添!!! 哈

    ReplyDelete
  9. Happy Birthday ar Vicky...我送個水晶球比你許願啦 你朋友真係好有心呀)))))
    [版主回覆10/03/2008 09:00:00]天使BB:   ~多謝你祝福!!! 個Hello kitty 水晶球好得意呀!!   ~係呀!! 我依個朋友好有心, 提早send 生日禮物比我!!! 我好開心呀!!

    ReplyDelete
  10. 祝你生日快樂呀.........呢排我都無咩心機搞其他嘢, 所以少咗過嚟.....希望你有個好開心又愉快既生日啦.........
    期待下次相遇~
    [版主回覆10/03/2008 09:12:00]細細粒:   ~多謝你祝福!!!   ~我明你近排會比較忙, 所以, 你少黎我依樹, 而我近排都比較忙, 都少咗去探你添我好理解架!!! 我都希望你個日順順利利!!!   

    ReplyDelete
  11. 生日快樂呀~~~`
    有咁多 HELLO KITTY , 一定好開心啦~~~~
     
    [版主回覆10/03/2008 09:26:00]Bの家:  ~ 多謝你祝福!!!  ~係呀! 我見到Hello kitty 好開心架!! 我掂咗依份郵包成個鐘頭呀!! 哈哈!

    ReplyDelete