他的早餐+Film festival

September 10 (Wednesday)

   Brian 好喜歡屋企張新餐臺!!! 由於,有新餐臺, Brian 會自己早啲起身,自己煮早餐比自己食,....Brian 有日, 仲影咗啲早餐相比我睇添!!! 我而家感覺, Brian 喜歡新餐臺程度還比我高!!哈哈!

Brian 早餐有一杯奶 and Cranberry juice, 花生醬麵包 and 雞蛋 , Brian 好喜歡食有殼雞蛋, 仲要係個蛋黃要半生熟....

iPhone002-1.jpg picture by vickyngkiki
iPhone017-1.jpg picture by vickyngkiki



      
edge-butterfly-4.gif image by vickyngkiki
edge-butterfly-4.gif image by vickyngkiki
edge-butterfly-4.gif image by vickyngkiki


     九月頭, 就係多倫多舉辦國際電影節嘅日子!! 年年電影節,我屋企隔離間酒店都係啲導演 and 啲明星seminar 嘅地方, 所以, 周圍都見到渣住相機or 渣住 mic 啲記者!!! 我係依個時候, 一放工, 都會特別周圍望下有無明星...或者有無記者做訪問...我有時, 會學啲着校服妹妹企係我屋企大廈附近...望明星, 但我次次望一陣就走, 無啲校服妹妹咁有心機企! 哈哈!!  

   但我有一年film festival 見到何超儀 and 陳子聰!!! 我好大膽行埋佢哋身邊, 禮貌地話要同佢哋影相, 何超儀 and 陳子聰好爽快, 一口答應我要求!!! 佢哋都幾nice架, 仲同我傾咗兩,三句計添!!    何超儀幫我渣住部有相機功能嘅電話, 幫我同她先生影相先, 影完之後, 陳子聰做渣機, 幫我同何超儀影相!!!  我當然好開心喇!! 仲keep 住張相添!! 哈哈! 雖然, 見得他們幾分鐘, 但比我感覺好良好!!  我仲記得, 我同佢哋影完相時...何超儀叫我check 下啲相得唔得!! 唔得再影!! 感覺何超儀個人都幾細心吖! 

   依家Film festival 我係屋企, 一有時就走去窗口度...望街..因為, 我想睇下有無明星囉!! 哈哈!! 自己都覺自己八0掛!! 哈哈!!


Film festival 呀!! 連啲車都印住Film festival...其實, 依啲車係film festival 啲專車黎架!! 接接送送啲明星!!! 而我有時放工就企係大廈門口周圍望囉!!
DSC02907-1.jpg picture by vickyngkiki
iPhone014-1.jpg picture by vickyngkiki


下面張相, 我係自己屋企個窗影架!! 依間餐廳,係明星聚腳餐廳, 成龍都黎過!! 我見到成堆人, 有理無理都影張相先!!!
DSC02900-1.jpg picture by vickyngkiki
DSC02899-1.jpg picture by vickyngkiki


我影影下餐廳,見到有記者拉啲人做訪問呀!! 仲有攝影師架!!
DSC02890-1-1.jpg picture by vickyngkiki



唔知點解, 一film festival 就有依架車(林寶堅尼) 係街口....依架車迫係一間賣高貴廚房碗蝶店門口, 唔講唔知, 原來依架車, 只係用四個玻璃晾住架咋!! 但當然, 唔可以行埋去睇喇!! 因為24 小時有"實q" 看守住!!!
iPhone013-1.jpg picture by vickyngkiki


6 comments:

  1. 又係我
    [版主回覆09/17/2008 06:06:00](Empty)

    ReplyDelete
  2. 加車向Holt Renfrew 對面lor, 你有冇去拿la mer
    [版主回覆09/17/2008 06:05:00]Kitty:   我去咗Holt renfrew 攞La mer 喇!! 唔該晒!!! 我仲係依日撞到個大學朋友添!!!

    ReplyDelete
  3. 我係你,就會坐係間cafe度等睇明星啦
    [版主回覆09/17/2008 06:06:00]Mui:   間cafe 價錢比較貴架!! 我唔捨得日日入去cafe 食野, 坐係cafe等明星!!!哈哈!! 係自己屋企樓下,望望下就算!!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 嘩......架林寶堅尼好靚呀!!!
    [版主回覆09/19/2008 02:52:00]V&M:   每年,film festival 就有依架林寶堅尼...我都覺靚,哈哈!

    ReplyDelete
  5. 我都鍾意食半生熟架, 但有時聽新聞又話有菌, 我都好少食, 係間中食吓太陽蛋咋......
    朝早我寧願瞓多陣都好過整早餐, brian朝朝都整架? 咁你呢? 未瞓醒定係已經出咗門呀?
    嘩, 原來你住嗰度咁啱有呢d function架? 咁都幾好喎....間唔中可以睇到有無明星, 仲可以影吓相添
    [版主回覆09/19/2008 02:53:00]細細粒:   ~我食雞蛋比較喜歡食easy over嘅雞蛋...即係兩邊都熟!!! 但Brian 就喜歡半生熟!! 所以, 他自己識整半生熟比自己食, 如果,我整我一定整得比較熟啲先食!!! 因為覺熟啲好味啲!!!   ~我朝早有食breakfast 架!! 以前就無, 但大大下覺食早餐之後先做野好似好啲, 所以, 都會食啲簡易breakfast!! 好似cereal,麥皮, or 飲下熱飲!!! 由其事冬天,我而面啲冬天凍, 所以, 飲熱飲會暖啲!!   ~我住嘅地方, 每年都會有film festival...聖誕就有啲花車遊行, 仲有好多,好多....!!! 但就係依啲function令到我住嘅地方擠車囉!!!

    ReplyDelete
  6. Vicky: ~Brian個早餐係我估唔到既咁健康,半生熟蛋我都好鍾意食,但人地話會容易有細困,所以你地都要小心d去食呀! ~你地都有電影節,其實一到電影節,電影迷最興奮,但估唔到你咁近城隍,對面就係明星搞party既cafe,你影過對面睇明星既動作,係咪好有狗仔隊feel呢? BTW,我知你呢排好忙,reply得慢好多,但take your time,唔急架!你做好自己既野先reply我啦!
    [版主回覆09/24/2008 14:54:00]陶陶夫人:   ~唔好意思,我近排真係好忙...所以, 好遲好遲先覆到你,我都未去你個邊留言添!!! 哈哈!!   ~Brian 係會自己整早餐食架!! 我早餐唔洗理Brian 架!! 他自己會攪掂, 我就唔太喜歡食半生熟蛋架!! 我出街食All day breakfast 都要雞蛋係over easy or 熟蛋,因為,我覺熟啲嘅雞蛋好味啲!! ...我曾經都聽過半生熟蛋唔健康!!! 因為有細菌!!! 但我相信間唔中食會ok 掛!!! 哈哈!!   ~我居住個度咁岩係電影節...舉辦嘅地方...我真係見過啲明星, 但我對依啲唔太有興趣架!! 我依幾年都睇唔夠3套戲呀!! 我真係對chinese 或者外國戲都無興趣架!! 但見人等明星,我又貪得意學人望下!!! 有時見到多人又扮下狗仔排影相;....純水貪得意!!哈
     

    ReplyDelete