變四眼

October 2 (Wednesday)

    係上個月, (即係九月), Brian 送了份禮物比我!! 都可算係12 號禮物! 由於, 我近排太多野做喇!! 都無時間update....但依份禮物就成日用住, 到今日先記得寫下來.......記載住!

    份禮物...咪係一幅眼鏡囉!!! 其實, 我好怕帶眼鏡架!!! 但而家對住電腦時間太多喇, 而且, 帶隱型眼鏡都唔可以帶太耐喇!!!  可況, 我又瞓得少!! 所以, 眼鏡對我黎講...就變得好需要喇!! 

    其實, Brian 一早都叫我配眼鏡架!! 但我好怕驗眼要等, 又怕坐係眼鏡店度, 要左揀右揀啲眼鏡....今次, 去配眼鏡, 都差唔多係Brian 幫我揀好啲款色, 我坐埋去眼鏡店試帶...就攪掂喇!! 少咗好多功夫!

   我依家, 多數係weekend or 係屋企先帶眼鏡.....諗起以前,我自己都幾懶....除咗隱型眼鏡都照玩電腦, or 睇報紙...真係有啲傷眼...好彩, 而家有幅眼鏡帶住....保護雙眼!!

我嘅新眼鏡




 


17 comments:

  1. 哈哈...你仲咩唔戴俾我睇吓呀?
    可能唔配眼鏡架?成日帶住con會好乾架,你都要俾對眼休息架.....
    要Brian捉你去,你先配,真係唔聽話....呢副眼鏡好靚呀,戴咗靚唔靚架?
    [版主回覆10/09/2008 14:23:00]爆炸魔女:   ~哈哈!! 我覺自己帶眼鏡時,個樣比較眼瞓, 所以, 就無帶住眼鏡影相!! 但Brian 話依幅眼鏡幾岩我面型, 而且, 啲顏色都幾襯我塊面啲色, 其實, 當我去眼鏡店時, 我見到Brian 幫我揀依幅眼鏡, 我已經有好感, 因為幅眼鏡係紫紫哋, 感覺好舒服!! 唔似啲讀書人!! 不過, 我不流都信Brian 啲眼光架!!     所以, Brian 話我帶眼鏡都ok 架!! 我就相信囉!! 哈哈!! 但我自己都係返屋企先帶眼鏡!!! or 平時同Brian 去超市買野先帶glasses!!!
      ~我依邊啲天氣不流都乾啲, 所以, 有時帶con 都會容易乾啲架!! 而且, 我有時又懶啲喇!! 見自己就黎瞓就除咗幅con, 唔帶glasses 就玩電腦, 對眼都開始越來越差喇!! 而家有glasses 保護...好好多!!! 其實, 我配眼鏡, Brian都係想keep 好啲對眼啲視力! 我都覺, 依家帶glasses 玩電腦, 對我無咁攰!

    ReplyDelete
  2. 副眼鏡好型呀!妳快快影張帶眼鏡0既型女相俾我地睇
    [版主回覆10/09/2008 14:28:00]Mandy@多倫多:   ~多謝讚依幅眼鏡"型"...依幅眼鏡係Brian 揀架!! 哈哈!!   ~我覺我帶glasses 個樣有啲好眼瞓架!! 而且, 我都係喺屋企先帶glasses!! 所以, 都好難話帶住glasses 影相!! 因為係屋企通常都着到好普通, 所以, 我都費事影相!!! 但如果有機會,  我就帶住眼鏡影相,之後post 上黎喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 溫馨提示, 天氣開始轉涼喇, 記得要著多件衫呀, 大家都 要小 心d , 唔好病倒ar. Happy Friday
    [版主回覆10/09/2008 14:59:00]sindy hello kitty:   多謝你提示!!!

    ReplyDelete
  4. 副眼鏡都幾好呀!~
    [版主回覆10/09/2008 15:18:00]小威威:   多謝讚賞, 其實依幅眼鏡係Brian 幫我揀架!!

    ReplyDelete
  5. 好靚喎.......係啦, 應該戴住影嘛........
    原來你都係四眼妹嚟架? 但平日都唔見你戴眼鏡, 仲以為你無近視添
    [版主回覆10/09/2008 15:31:00]細細粒:     ~估唔到我post 咗幅眼鏡出黎, 咁多人都叫我帶住眼鏡影相!! 哈哈!!  其實, 我都係平時係屋企先帶眼鏡...係屋企都着得普通, 都唔係點影相喇!! 哈哈!! 不過, 有機會我就帶眼鏡影比大家睇下喇!!   ~其實, 我係四眼妹, 但我有帶con, 我有一隻眼散光比較利害, 所以, 要帶眼鏡, 我有時都懶, 我會除咗con 唔帶眼鏡, 唔保護對眼就去玩電腦, 睇電視!! 因為有一隻眼都可以看得好清楚....但我就係成日依賴隻健康眼, 所以, 我依家啲視力無以前咁好!! 我係時間帶glasses 作保護喇!!

    ReplyDelete
  6. 好靚呀,仲要係名牌眼鏡喎,我從來都唔敢買咁貴的眼鏡架,因為成日都整爛呢,兒家有埋兩隻馬騮仔,佢地的破壞力好強勁,我已經比佢地整爛左兩對了.
    [版主回覆10/09/2008 15:53:00]Edison & Cherry:   ~其實,我好怕打眼鏡架!! 覺得咗住自己塊面, 而且, 我一帶眼鏡, 我幅眼鏡塊鏡片一定會比我整咗啲手指紋架!!! 成日要抹!! 但我近排啲視力無以前咁好喇!! 真係要帶眼鏡先玩電腦!!!   ~依幅眼鏡係Brian 幫我揀架!! 我望到依幅眼鏡紫紫哋, 就好喜歡喇!! 不過, 有小朋友, 小朋友會唔覺意整到眼鏡框!! 真係要小心啲買glasses 先得喇!! 你等遲啲Edison and Cherry 大個啲, 你再去幅啲靚眼鏡威下喇!! 到時仲多款色揀呀!!

    ReplyDelete
  7. 我下次要見你帶
    [版主回覆10/09/2008 16:07:00]Kitty:   ~我帶glasses 個樣有啲眼瞓架!! 我下次同你食lunch, 真係要帶眼鏡見你呀?!  咁我唔出黎架!! 哈哈!! 講笑咋!! 我有機會就影張帶眼鏡相,之後post 上黎喇!!!   ~多謝你買birthday gift 比我!!! so touching  

    ReplyDelete
  8. 我返左黎喇~
    [版主回覆10/09/2008 16:23:00]睛天娃娃:   你返黎喇!! 時間真係快, 你返番黎美國!!!

    ReplyDelete
  9. 我下次都要見你帶
    [版主回覆10/09/2008 16:32:00]Bobo de Licious:   ~我自post 咗依篇blog, 就有好多blog 友想見我帶眼鏡個樣!! 我下次出黎見你要帶眼鏡呀?? 咁樣, 我唔出架!! 哈哈!! 我講笑咋!!   ~其實, 我多數係屋企先帶眼鏡...出街都少帶!!! 不過, 我有機會,我就帶依幅眼鏡影相喇!! 我會post 我做咗四眼妹啲相上黎依樹!!!

    ReplyDelete
  10. 而家好多人帶眼鏡係一個 fashion 呢~~~
    我多數係屋企先帶眼鏡 不過近呢年唔知做乜 帶左 Con 對睇會好紅 (我之前一直都有帶 con) 攪到而家日日都要帶眼鏡~~~
    [版主回覆10/17/2008 08:13:00]畫 :   ~我都覺打眼鏡係一個fashion!! 我身邊有啲人買眼鏡都買得好密架!!! 真係當襯衫, 多過真係有需要!! 我其實,好怕帶glasses 架!! 因為, 我好"倫盡"....好容易整到幅鏡片烏jo 晒!!! 但有時長時間用電腦都要帶眼鏡先得!!! 因為帶con 都會攰....而且, 我啲視力已經無以前咁好, 而家開始要keep 下喇!!   ~你近排帶con 就眼紅!!! 不如你試下換過幅新con 喇!! 或者去一去醫生check 下!! 可能係啲隱型眼鏡藥水, 或者其他問題令到你帶唔到con......而且, 我覺有時帶con 會舒服啲!!! 如果你真係好想帶返con,就去自己相熟醫生度check 下, 可能係啲小問題令到你帶con 會眼紅!!

    ReplyDelete
  11. 副眼鏡好靚呀!!!!
    [版主回覆10/17/2008 08:15:00]V&M:   我都覺幅眼鏡幾好架!! 我覺Brian 係選擇眼鏡款色都有一手!!! 哈哈!!因為依幅眼鏡係Brian 揀架!!

    ReplyDelete
  12. 好靚喎副眼鏡,仲要係紫紫地咁既顏色!
    [版主回覆10/17/2008 08:17:00]傻妹:   我都覺我依幅眼鏡幾好睇! Brian 幫我揀依幅眼鏡, 我都覺唔錯!!! 而家夜晚都帶多咗眼鏡!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  13. 個款好令呀....Brian真有你心
    [版主回覆10/17/2008 08:20:00]心樂:   我都覺依個眼鏡款幾好, 而且, 依幅眼鏡啲顏色都唔錯....我都要多謝你讚Brian 揀幅眼鏡靚!!

    ReplyDelete
  14. 副眼鏡好型呀!
    [版主回覆10/17/2008 08:23:00]Little Greenworm:   多謝呀!!幅眼鏡係我男朋友幫我揀!!! 如果比我揀, 可能未必揀依款!! 哈哈!因為我間唔中都會睇留眼..哈

    ReplyDelete
  15. 副眼鏡好靚呀,Brian 應買多副比自己,同你"情侶鏡"嘛!
    [版主回覆10/17/2008 23:15:00]高貓貓:    ~多謝你讚幅眼鏡靚, ....近排, 自己都帶多咗眼鏡出街!! 哈!!    ~Brian 視力正常, 都唔洗帶眼鏡!! 買黎當fashion, 我覺好晒架!!

    ReplyDelete
  16. 名牌眼鏡喎, 做咩唔帶起佢影覆相呀
    [版主回覆10/17/2008 23:18:00]通少:   我都係夜晚先係屋企帶眼鏡, 話明係屋企帶, 都費事着住啲屋企衫帶住眼鏡影相喇!! 哈!! 不過, 我有機會一定帶glasses 影相post 上黎喇!!

    ReplyDelete
  17. Vicky: 乜原來你唔鍾意戴眼鏡架,咁對隻眼唔好架,我就成日一返到 屋企就會除con,然後就戴眼鏡架啦,咁可以等對眼休息一下丫 嘛,如果唔係第時老左點算呀! 不過好彩你有個細心男友,帶你去試兼揀埋俾你,個眼鏡好靚呀, 家陣興粗邊多d,但就感覺會重d,我家有兩款眼鏡,一副係無框超 輕既,一副就上面有框下面無框紫色粗邊既(但無你既咁粗),超輕 既就係屋企戴,粗邊既就係出街戴(Fashion d丫嘛),但戴落輕身既, 就會覺得戴粗邊既好辛苦,因為重好多,所以,依家就算粗邊既清 楚d,我都會成日戴住無框o個副架! 希望你戴上呢副新眼鏡後無呢個煩腦啦
    [版主回覆10/18/2008 06:10:00]陶陶夫人:   ~其實, 我係"煙"央眼, 有一隻係特別深散光, 另外一隻眼就算ok....但無理由成日依靠一隻有用眼黎睇野, 所以, 我需要帶con or 眼鏡!! 但我一放工就會除con, 但就唔帶glasses, 就咁玩電腦,or 睇電視!!! 而家,我視力開始退進,所以, 都係要返屋企帶眼鏡喇!!  不過, Brian 肯帶我去配眼鏡, 如果, 我自己去配眼鏡, 都唔知會配咗啲咩款呀!!!     ~我覺而家好多人帶眼鏡,係為型合fashion!!!  我配依幅眼鏡都係Brian 比意見我, 我都無留意幅眼鏡係咩超輕定係重添!!! 但我依幅眼鏡都係喺屋企帶多!! 所以, 覺得合眼緣就買下來!!!
      ~我記得你話過喜歡大大隻啲耳環, 原來, 你連眼鏡都幾講究!!! 仲一次過擁有兩幅唔同款眼鏡添!!! ....但我哋大家都係用紫色粗邊眼鏡!! 哈!! 我係某程度上, 唔喜歡帶眼鏡, 因為覺帶眼鏡,會令到自己面上多0舊野!!! 又怕自己整烏jo 鏡片!! 而且, 我覺帶眼鏡, 令到個人無咁精神架!! 做咩都感覺好攰! 所以, 唔喜歡帶眼鏡!! 但好彩,依幅眼鏡配得合時,因為我配完, 工作量多咗, 有時起身都唔帶con,帶glasses 返工就算!!做幾夜都得!!

    ReplyDelete