生日每一刻

October 14 (Tuesday)

    首先, 好開心, 各位識得我嘅朋友, 用唔同方法同我講"生日快樂"!!! 令到我個電話係咁浮現生日祝福語!! 多謝晒同我講"生日快樂"啲朋友!!! 你哋個個都好關心我!!

     我係Oct 14夜晚11pm 就同咗Brian 去咗一個餐廳飲野and 食甜品! 順便慶祝我第一分鐘的生日!!!

     其實Oct 14 夜晚, 我本來想去間餐廳竟然無開, 好彩隔間pub 有開, 仲有露天patio坐, 感覺自己好好彩, 雖然, 我原本果間無開, 但我去緊個間pub都唔錯, 坐係露天patio, 都仍然可以抱覽最繁忙, 最多大電視廣告營幕嘅環境食野and 飲野!!! 感覺好grand 呀!哈哈! .........一到12am...Vicky 生
日快樂!!

↓依度就係downtown 夜景....係pub 裡面望出去嘅街景


↓Pub 裡面個環境都幾舒服......但真係估唔到夜麻麻都咁多人肯坐patio, 雖然, 多人我都忍唔住要影返張相...但覺自己塊面飽滿咗好多呀!!


↓依排天氣雖然暖返啲! 但夜晚都幾涼下,但坐露天patio都唔怕凍,因為每張臺都有支好似燈柱嘅暖爐......有依啲暖爐...坐係露天patio 暖晒!!!



↓我就係食squid, 飲白酒and beer, 再食dessert... 就打開我生日嘅序幕....


↓我本來係依間餐廳...但close咗, 唯有影個門口作記念!!


October 15 (Wednesday)
    到我生日正日, 我無請假放, 但Brian 竟然請了假.....係lunch time 可以陪我食返餐!! 見Brian 同我食lunch, 而且, 我係前排見到間新開"法國麵包餐廳", 緊係襯依個機會就拉Brian 同我一齊試!!  聽到麵包餐廳, 當然係食sandwich 為主喇!!  雖然, 係食sandwich, 但啲sandwich and 蔬菜,什至係雞蛋都係organic....幾健康架!!  依間餐廳, 係食物, 裝飾都好好!!! 我個birthday lunch....同Brian 齊齊去試新野, 都食得好開心!!!

↓依間係"法國麵包店"嘅門牌, 我無影食物相呀!! 因為依間餐廳比較多人, 我有啲唔好意思影食物相.....


    到我生日夜晚.....就去咗食意大利餐!! 真係食得好豐富....意大利餐廳個環境仲好添!!我係夜晚仲收Brian 送比我另一份禮物添!! 就係Brian 襯下晝有時間買咗個電腦mouse 比我! 估唔到, 自己又有禮物收...哈! 開心, 開心! 食完意大利餐, Brian 仲陪我食gelato 雪糕, 幫我生日打上完美句號!!! 哈哈!!  Hope I can celebrate my birthday with him forever! 


↓我的生日dinner,有fried calamari, Proscictto and Melon, 有pizza and creamy pasta, 仲有computer mouse 添!!



   其實, 我今年生日都無特別wish 自己有咩禮物...or 去邊度食野!!  但今年我所收到嘅生日禮物, 祝福語, ......係我收到最多嘅一年!! 好多謝你哋....(你哋自己知係邊個,....我唔一一講名), 而且Brian 也為我生日而請假, 感覺自己生日, 好像一個十分濃重假期!!  我今個生日真係好開心呀!!! 

   我覺開心....自己一個人係開心唔到架!! 要身邊果個人 and 啲朋友都一齊登你開心, 咁就真係笑都笑得燦爛啲架!!


**我今個生日仲有件值得高興事,....就係Brian 收到公司消息, Brian 升咗職....yeah yeah!!! 依個消息我生日事來臨...真係份外高興!!!
***各位blog 友, 我近來唔係太抽到時間回blog....所以, 我覆你哋啲message 好緩慢...但我會慢慢追上軌道, 慢慢回message and 去探你哋!!


No comments:

Post a Comment