新寵兒

Oct 9 (thursday)

         唔知我今年做咩野呢??...我今年生日
特別多人提早送生日禮物比我!! 而且,今年仲特別多生日禮物收到! 早倫收越洋禮物, 之後, 收到咸蛋喇, 頸巾 and handcream 喇!! 

             ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        而今晚, Brian 就送咗個迷你電腦比我作生日禮物!!! !! 我真係好開心呀
! 因為我真係好鐘意依部迷你電腦囉!!帶出街都唔覺"咗訂"! 哈哈!!   

             ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        唔覺之得, Brian 依幾排成日神神秘秘係度上網睇啲資料, 原來就為咗我個新寵兒, 而瞧急!! 哈哈!! 我份生日禮物, 一開機就已經玩得, Brian 已經幫我set 好晒我需要啲軟件入電腦!! Brian 真係悉心安排我份生日禮物!!! 多謝晒!!!


             ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        雖然,現時仲未習慣新電腦個keyboard...所以, 打chinese 比較緩慢...但我相信我好快就適應用部新電腦黎打字, 而Brian 其實, 考慮過好多mini 電腦啲牌子, 經Brian 思前想後, 發覺依個迷你電腦最適合我, 因為, 物質比較"硬"啲, 所以, 我"倫盡" 啲都ok...哈哈
!! 但我覺依部mini 電腦貴咗啲囉!! 我一定會小心啲用!!! 

             ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        其實, 我間唔中都會係Brian 面前發脾氣架!! 我又成日迫Brian 做依樣, 做個樣...雖然, Brian 次次唔太願意, 但都會聽我啲idea!! 哈哈!! 有時,我都覺Brian 好慘架...哈哈!! 但我生日, 什麼日子, 什至, 我屋企咩日子, Brian都會惦記住!! 有時, 仲提我添!!! 真係好感謝Brian 仲對我咁好!!  Touching touching!!


依個就係我部新電腦......又係我生日禮物,我而家就係用依部電腦寫blog 架!!


14 comments:

  1. 呢部 hp mini note 香港都有得買呀!~ 要成 $4300!~ 我縑拒太細部啦!~ ....
    哈哈!~... 如果你留抵地址... 我就送一份生日禮物給你啦!!
    [版主回覆10/23/2008 03:13:00]小威威:   ~依部機原來係香港賣成$4300.....我都係你講我先知, 但我要成日攞住部電腦, 所以, 我要細部啲, 方法攜帶嗎!!!   ~你唔洗客氣喇!! 唔洗送禮物比我喇!! 你同我講咗"生日快樂"已經係好好嘅祝賀喇!! Thank you!

    ReplyDelete
  2. Brian真係好細心呀!!!!
    [版主回覆10/23/2008 03:17:00]V&M:   係呀!! 所以, 我收到依份禮物都好開心!

    ReplyDelete
  3. 部電腦真係好迷你喎!開心屎你喇~
    [版主回覆10/23/2008 03:34:00]C&K:   我真係好鐘意依部mini 電腦架!! 因為我成日都要帶住電腦周圍走架!! 所以, 我有依部電腦, 我真係好開心!!

    ReplyDelete
  4. 唔怪之得你o個日msn 唔同左display pic 啦, 原來有新電腦
    [版主回覆10/23/2008 03:43:00]Kitty:   你真係心水清呀!! 依日仲係Brian 幫我開個msn,我自己都唔知開咗, 攪到大把message 都無覆, 好似又係度扮大牌咁, 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 細細部真係好啦,拎出街都方便d,Brian真係細心啦,幫你set好晒,一開就玩得
    [版主回覆10/23/2008 04:13:00]Mui:   我都最開心係, 一開機就玩得, 唔洗等我望住部新機, 坐係部新電腦傍邊等Brian set up 電腦!!! 因為我無耐性, 會"吹"Brian 快啲set up架!!!!

    ReplyDelete
  6. Hi hi! I left Toronto so long ago ... It must have changed ..
    [版主回覆10/23/2008 04:28:00]Mrs. Tin Tin:   ~Nice to meet you!!!!   ~我自己係Toronto, 每一年都覺Toronto 真係轉變咗好多!!! 而家周圍都有建築地盆....

    ReplyDelete
  7. Happy Birthday  ! Brian眞係對你好sweet ! 咁你依家咪有兩部Notebook ? 我記得你之前果部都唔係買咗好耐!
     
    [版主回覆10/23/2008 04:39:00]高貓貓:   ~多謝你同我講"生日快樂"   ~你真係有記醒, 記得我仲有部notebook....我以前個部都唔夠我用, 所以, Brian 諗住幫我放以前個本notebook.   ~我而家唔理lu!! 用緊新notebook 打message,真係好開心!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 好迷你呀....Brian好有心思呢
    [版主回覆10/23/2008 04:41:00]心樂:   係呀!! 我比較喜歡細細部嘅電腦, 因為攜帶方便嗎!! 所以, 我好開心Brian 買依份禮物比我!!

    ReplyDelete
  9. 原來你換咗呢部....我二哥都係用梗呢部架,佢都用咗幾個月喇!
    Brian不嬲都對你咁好架啦,而你又其實同樣對佢都好好喎,你都好尊重佢,又好聽佢話架!
    [版主回覆10/23/2008 04:51:00]爆炸魔女:   ~又會咁"橋"嘅!! 原來你二哥同我用同一部電腦!!!   ~其實, 我有時對Brian 都唔太好, 我無係度講出黎, 唔通係度講自己啲衰野咩!!!哈哈!! 係都同你私低下講喇!! 哈哈!!   ~不過, 我覺既然大家都係埋一齊, 一定係會有啲argue...實有啲野, 大家係會唔一至意見架喇!! 有時我尊重佢, 佢尊重我咁囉!! 我哋就係咁一齊行咗九年喇!! 但依九年我覺係開心架!!!

    ReplyDelete
  10. happy birthday Vicky 
    [版主回覆10/23/2008 05:07:00]Bobo de Licious:   ~多謝你同我講生日快樂呀!!   ~我已經食咗你啲咸蛋喇!!! 味道真係幾好!!! 連Brian 都話好味呀!!!

    ReplyDelete
  11. 細細部真係好啦!!!
    [版主回覆10/23/2008 05:36:00]Little Greenworm:   我比較喜歡細部電腦, 因為攜帶方便!!

    ReplyDelete
  12. 真係好架啫 有新電腦用~~~
     
    [版主回覆10/23/2008 05:49:00]畫:   係呀!! 好開心有新電腦用!!!  不過, 最開心係Brian 知道我需要啲咩!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  13. brian甘好你就要好好珍惜喇~ 祝你生日快樂同日日都同 brian甘開心
    [版主回覆10/23/2008 05:59:00]睛天娃娃:   ~我會架喇!!   ~多謝你對我生日嘅祝福!!

    ReplyDelete
  14. Vicky: 呢部mini電腦真係好細,你用佢黎寫blog會唔會好辛苦呀?我覺得好似細得滯,睇到對眼會好易累!我自己既心水mini係Mac book,又夠靚,當然,我係唔會買啦,發左達咩! 但如果你呢部電腦只係for出街or去旅行用就真係好夠用啦,而且仲咁的式同慳位,Brian果然心思細密,你呢個男朋友真係唔話得呀,怪唔之得你咁鐘意佢啦!哈哈
    [版主回覆10/23/2008 08:18:00]陶陶夫人:   ~我比較喜歡用細細部嘅電腦, 因為方便攜帶, 攞去邊都得!! 我覺用依部mini電腦寫blog 唔辛苦架!! 我可以搬去屋企邊一個各落寫blog 都可以!!! 哈哈!   ~我早幾年都好想買Mac Mini 架!! 貪佢細細部嗎!! 但Mac Mini 要連接monitor 先用到, 如果帶返媽咪度會有啲唔方便!! 而且, 我中咗Window癮, 真係用window 會開心啲!!!雖然, 而家可以用Apple做window 啲野!! 但我都係喜歡細細部電腦!!! 我覺比較適合我周圍走(因為我返媽咪度都帶電腦)嘅性格!!   ~早輪,Apple 出咗新Mac book, 你有無睇到呀!!個樣幾smart 架!  其實, 我係七,八年前已經用Apple 電腦, 當時Apple 電腦真係唔太普遍, 但我當時又用得幾開心!! 但自從買咗Sony 啲細電腦之後, 我就轉咗目標, 用細電腦喇!! 感覺用得好舒服!! 哈哈!!   ~你咁讚Brian, Brian 一定好開心!! 哈哈!!

    ReplyDelete