一堆人,打邊爐, 行夜街

Oct 12 (Sunday)

   依篇blog, 應該一早係月頭要post,  因為我月頭同啲妹打邊爐, 但係我係依日event 完全無影過相, 所以, 要等見到三妹and 四妹先有相...好喇...當我遇上四妹時, ....我都係四妹部相機攞咗部分相, 啲重頭戲啲相仲係三妹男朋友個相機度...但如果, 我再唔post 依日個網誌, 就真係唔想post ﹐因為變咗舊聞, 舊到唔想post 喇!! 見攞咗啲相, 就post 依篇blog 出黎!!

Oct 3 (Friday)

  自從, 上個月(九月)啲妹去咗Brian 屋企玩bbq, 就好似深深愛上咗Brian 屋企咁!!! 我啲妹又"係咁二" 諗啲籍口去Brian 屋企玩, 今次, 就係玩打邊爐!! 由於, 我四妹and 五妹讀書地方好近Brian 屋企, 所以, 啲妹一放學行陣商場, 行到夠時間就彈咗去Brian 屋企等食....哈哈!!  而今次, 三妹and 三妹男朋友都一放工, 就渣車上黎Brian 屋企度玩hot pot dinner!

  今次, 所有打邊爐食物, 飲品 and 打邊爐工具都係Brian 一個人負責架!! Brian 好勁呀!! 一個人準備咗好多野食,...真係成日冰箱都係打邊爐食物. 而且, Brian 仲買埋啲甜品放係雪櫃, 等打完邊爐都有啲"口淋濕"比我啲妹食...哈哈!! 雖然, 係準備好多野食, 我啲妹都食得晒大半....哈哈!!都幾叻, 清得晒!!

↓依日天氣幾涼, 得單位數字, 打邊爐就岩晒!! 一大班人hot pot 就最開心!!



↓打邊爐前, 玩下合照先!!! 哈哈!! 白色衫係三妹, 黑色衫係四妹, 灰色衫係五妹囉!!


食完打邊爐本想玩wii, 但三妹唔記得帶wii 啲game, 而原本啲games 又唔太有興趣玩, 所以, 啲妹 and 三妹男朋友就提議出夜街玩...因為, downtown 啲街有好多鋪頭都係半夜先close, 有啲店鋪直情開足24 hours....啲妹and 三妹男朋友想感受依種氣氛喎!! 而且, 近排, downtown 有條馬路係可以打斜過馬路, 好似日本啲馬路咁, 三妹and 她男朋友話想玩下依條馬路喎!! 哈哈!!

一行六人走去行夜街....都幾好玩吖!! 仲一邊行一邊影相, 但我唔記得帶相機, 今次攝影師係三妹男朋友.....玩完打斜馬路, 就去咗一個好"正"嘅地方食甜品, 依個地方係新開架!!! 裝飾好舒服唔在講, 個patio 係喺市中心最繁忙嘅上面....可以在高處望住五光十色嘅大電視廣告營幕 and 最繁忙嘅downtown街景, 又望住條斜馬路食野or 飲野,.....個感覺好真係豪華呀!!! 我哋係咁影相, 因為patio 內景 and 街景實在太正喇! 雖然, 我哋係坐露天patio, 但天花板上有heat 開放, 所以, 得單位數字溫度, 都唔覺凍!!!  本來一心想去依間新開餐廳食甜品and 飲酒, 但後尾好似望景多過食野...哈哈!! 去完依間新餐廳玩完之後, 又一行六人行返Brian 屋企, 行返屋企途中啲妹都好似發咗癲, 見咩都話要影相....真係玩到半夜先返歸!!! 但就好好玩!!

↓係新餐廳食甜品...個廁所門口啲牆壁printing 好特別...所以, 都影咗幅相!!!


    其實, Brian 好喜歡同我啲妹玩架!! 上次玩bbq, 今次玩打邊爐 plus 出夜街, Brian 都好享受, 唔介意要出街買食物, 又唔介意我啲妹嘈嘈貢.....Brian 仲想plan 下次同我啲妹去邊度玩添!! 0下!! 又plan, 我咪又要執屋囉!! 哈哈!!

↓依日同啲妹出夜街玩, 除咗食甜品and 欣賞downtown 景之外, 我哋仲去咗24 hours 嘅超市行, 貪得意就買咗啲新飲品...但就唔多好飲...哈哈!!


↓依部就係三妹男朋友部相機, 有啲我好鐘意啲相就係依部相機影, 但三妹男朋友去咗旅行, 所以, 到而家都攞啲唔到餐廳景觀啲相囉!!!!


10 comments:

  1. 哈哈.....終於都到呢篇blog喇, 真係掉到亂晒龍呀.......
    得單位數字溫度真係最啱打邊爐, 香港雖然都涼涼地, 但都有廿多度, 所以打邊爐都仲要開住冷氣呢!
    你地不嬲都同d妹好感情, 真係好羨慕.....其實難得有咁多人去打攪屋企, 都唔錯丫, 就算要執屋都無所謂, 最緊要係開心嘛!
    你話d drink唔好味, 睇個樣又唔似喎, 因為我覺得個罐又幾靚, 真係俾佢呃咗添......
    [版主回覆10/24/2008 05:17:00]爆炸魔女:   ~其實, 我遲啲都會寫多篇blog 係關於依日夜晚出街啲片段出黎架!! 因為,我手頭上, 已經有依批夜街相, 但我到而家都懶, 未整理好!!   ~我依邊除咗單位數字溫度, 仲係Oct 22 落咗場雪喇!! 不過, 係飄雪, 唔會績, 一落地就溶!!! 今年真係比較早咗涼!!! 所以, 打邊爐就最岩.......哈哈!! 都唔知,我返到去hk, 會唔會仲係好熱呢!   ~我哋除咗二妹之外, 個個妹都同我好close,好多野講, 雖然,我年記大啲, 但都可以打成一片, 哈哈!!  而家Brian 開咗一次party 之後, 啲妹個個月都諗啲籍口, 再玩過!!  雖然, 玩完一定大把野執, 但玩個時真係好開心!! 有時weekend返媽咪度, 同啲阿妹係臨瞓前講返依啲片段, 大家都笑到停唔到!!哈哈!!   ~啲drink 都係得個樣!! 啲味有啲怪!! 可能,我唔慣喇!! 但試一次就唔再飲 lu!!

    ReplyDelete
  2. 你和你姊妹好似樣... 好靚女呀!~ 哈哈
    [版主回覆10/24/2008 05:20:00]小威威:   多謝讚賞呀!! 我其實同啲妹啲年齡都差好多架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 生日快樂
    [版主回覆10/24/2008 05:25:00]Kitty:   多謝祝福!! 你今年,真係同我講咗好多個生日快樂呀!!!

    ReplyDelete
  4. 我又要同你去
    [版主回覆10/24/2008 05:24:00]Kitty:   哈哈!! 我lunch 有時間同你食野喇!!

    ReplyDelete
  5. 生日快樂
    [版主回覆10/24/2008 05:26:00]Edison and Cherry:   多謝你祝賀!!

    ReplyDelete
  6. 生日快樂~~
    [版主回覆10/24/2008 05:27:00]C&K:   多謝你呀!!!

    ReplyDelete
  7. 你四妹同你都幾似樣喎!~~~
    [版主回覆10/24/2008 05:30:00]V&M:   係呀!! 我出街啲Auntie and Uncle 都認唔到我哋咁多個, 一時話我似三妹,一時話我似四妹or 五妹!! 但我哋就係姐妹, 唔理似邊個都玩到癲架!!!

    ReplyDelete
  8. Vicky: Brian所處理既打邊爐野食都整得井井有條喎,估唔到男仔都整得(prepare得)咁好! 可能你d妹覺得去Brian屋企玩可以玩得更放,所以就特別鍾意囉!最重要既係,Brian又好樂意同佢地玩呢,咁成班人一齊玩,當然成日都想係埋一齊顛架啦! 你三妹部機個鏡頭都好勁下喎,你係咪玩開相機架?
    [版主回覆10/24/2008 05:51:00]陶陶夫人:   ~其實,我整齊過Brian 架!! 但Brian 係男仔當中算係井井有條個款!! 依餐dinner 係Brian 準備, 我都估唔到Brian 準備得好充足, 連酸梅湯都買埋!!! 比我可能唔記得買酸梅湯!!!   ~我啲妹貪一放學, 唔洗點坐車就去到Brian 住所玩...而且, Brian 又好樂意同我啲妹癲, 所以, 我啲妹時常諗啲籍口去Brian 住所玩囉!! 十一月尾, 又有party 喇!!!   ~我三妹男朋友係玩相機, 我哋當日影咗好多相, 都係由依個相機影出黎, 我遲啲會開篇新blog, 係講係依個相機影啲相!! 講真, 都係三妹男朋友玩相機, 我先知而家啲相機原來咁多野玩!! 而且, 玩相機嘅價錢都好貴!!!  

    ReplyDelete
  9. 一班人打邊爐 的確係好開心~~
    如果我見到果幅牆壁... 我... 都會係咁影... 哈哈哈
    [版主回覆10/24/2008 05:55:00]畫:   ~一大班人打邊爐, 可以食多啲野添!! 打足幾個鐘頭都得!! 依日唔知係咪開心, 真係食得晒啲打邊爐食物!!! 哈哈!!   ~照你係影相發燒友, 我都相信你見到依幅牆壁都會忍唔住影相!! 其實, 我依日去間餐廳比較特別....我遲啲會再開篇BLOG 係講依間餐廳啲環境架!! 哈!!!

    ReplyDelete
  10. 一班人打邊爐 好開心 呀!!!
    [版主回覆10/24/2008 05:57:00]Little Greenworm:   我都好鐘意打邊爐架!! 一大班人食野除咗開心外, 仲可以食多啲唔同款食物添!!!

    ReplyDelete