回家....變大胃王

October 28 (Tuesday)
     我真係好耐, 無update 過自己個blog, 我要慢慢追返上黎!!!

     首先, 講一講......上個weekend,  (Oct 19)我本來好想返媽咪屋企架!! 但我媽咪叫我唔好返!! 因為, 有個Uncle 由香港黎咗加拿大, 所以, 我媽咪and daddy 要招呼Uncle, 因此, 我daddy 唔洗我返去....叫我自己係自己屋企休息!!! 但其實, 我上個星期日(Oct 19), 我座大廈要check up 電機房, 所以, 會係星期日停半日電!!! 無電力供應!! 人住apartment, 我住apartment, 我都唔知點解, 我座apartment 有咁多野要check!!! 又每年都有新工程要整!! 連電梯都換過!! 雖然, 有工程時, 我覺唔方便, 但整完我又好鐘意...哈哈!!

    上個sunday, 無半日電用, 就無電腦, 無得煮野食(因為加拿大通常係用電爐煮食)!! 我就索性瞓耐啲.....瞓到2pm...哈哈!! 都唔知幾爽!! 起身睇下報紙, 雜誌! 就有返電用!! 其實, 無半日電用都唔難過!!! 哈哈! 係有返電時, 要我較返全屋啲跳字鐘囉!!

↓上個weekend (Oct 18-19), 我同Brian 一齊過咗個好優閒嘅weekend!! 去下飲咖啡, 食下chinese 食物.....沿途仲見到啲紅色楓葉, 而飲咖啡地方已經開咗火爐, 證明天氣開始凍了....



↓Oct 18 號食嘅chinese dinner!! 有港式奶茶, 魚片粥,腸粉 and 魚香茄子炒米


↓Oct 19 我座大廈無咗半日電!! 有返電時, 要幫啲電子鐘較返啲時間!!



   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

   Oct 25-26 個weekend, 我唔想返媽咪屋企, 因為近排工作比較太忙, 想weekend 係自己屋企差電 and 做下家居清潔!! 但Daddy 話要同我食飯, 有啲野要交抵比我, 而且, 啲妹又話有野要比我!! 所以, 好眼瞓都係早啲起身返媽咪度!! 但好彩有Brian 拍我起身, 如果唔係我一定唔想起身!!!

   每次,我返媽咪屋企, 都好似變咗大胃王化身!! 因為, 我媽咪真係留咗好多野食比我!! 我知媽咪 and daddy 錫我!! 但真係留咗好多野比我!! 我得一個胃, 邊食到咁多野, 邊飲到咁多湯吖!! 而且, 我媽咪時常都有一個概念, 就係覺我自己係外面住一定無啖好食!! 無湯水可飲!!! 所以, 我每次返媽咪度, 真係唔洗飲水, 因為喝湯已經夠水份喇!!

   雖然, 我每次要返媽咪屋企之前, 都會有唔想返媽咪屋企嘅感覺, 但返到媽咪屋企之後, 我又即刻開心返!! 由其事見到媽咪為我準備啲食物, 真係好touching....仲有, 返媽咪屋企可以同啲妹係度傾計, 越傾越大聲, 成日比daddy 鬧我哋好嘈, 但我知daddy 鬧得我哋好開心!! 哈哈!!..........到夜晚係屋企食咗啲好豐富嘅媽咪餸, 我哋飯後仲去 "許留山" 食甜品(Brian 請架!!yeah), 之後, 夜麻麻我仲同daddy and 啲妹 and Brian 玩"鋤大啲" 玩到半夜三間添!! 哈哈!! 玩下,傾下, 食下有過完個weekend!!

↓Brian 又換咗新電話...差好電返我媽咪屋企!! 去媽咪度, 有羊腩煲食, 媽咪好興食羊腩煲, 連煲上, 可以順便陸啲菜食...., 食完飯, 每人都上下網玩下!!! 啲細妹最興係依個時候玩電腦時, 一定叫Brian 幫她們add 啲唔知咩咩program 入電腦!!! Add 完啲program...就同啲妹去許留山食甜品! .....而星期日Oct 26, 一朝早, 我daddy 唔知咩事, 話要影全家福!! 因為太耐無影 (其實,月頭先影過, 哈哈!!), 我哋個個嗱拿聲梳洗, 眼都"甲硬"增大, 影咗好多張全家福!! 而Brian 就做我哋個攝影師喇!!!..


No comments:

Post a Comment