情侶錶

November 4 (Tuesday)
       我本來Halloween 個日好想post 篇blog!! 點知寫咗一, 兩句, 就眼瞓, 所以, 都無係度同啲blog 友講Happy halloween 添!! Halloween 夜, 我都無出街玩, 同Brian 打完邊爐, 我就瞓!!! 哈哈!!

       我近排, 除咗多野做外, 我好像特別想睡!! 見到張臺, 想伏係張臺瞓, 見到sofa 更加趴住成張sofa 瞓!!! 總之, 就好眼瞓喇!! 平時, 唔多肯瞓嘅我!! 終於, 要瞓返夠本!! 有時, 我還比Brian 更加早入睡!! 哈哈!!

         --------------------------------------------------------------------------------


      過去個weekend加拿大轉咗冬令時間, weekend 多了一小時休息, 真係舒服!! 係Weekend 同Brian 出下街食下野!! 而Brian 行街時, 買咗對錶, 大家一人一隻!! 由於, 錶帶and 牌子相同, 所以, 我當Brian 買了對情侶錶架喇!! 雖然, 唔算得係啲咩名貴錶, 但隻錶幾容易襯衫!! Yeah!!!  

      其實, 我唔係貪啲情侶錶, or 情侶手鐲啲人!! 我個人最緊要實際!! 唔好浪費就ok!! 前排Brian 唔知點解話要買情侶手鐲, 我覺好唔實際架!! 做咩無喇喇買依啲野!! 平時都唔帶開手鐲, 無端端話想買, 買咗咪要帶囉!! 之後, 我問Brian 點解要買情侶手鐲?  Brian 個解釋得好好笑!!
    Brian 話:「如果有日唔見咗我, 啲差人問我, Vicky身上有咩特別野!! 我咪即刻show 隻手鐲比啲差人睇!! 話比差人知, Vicky 都有依隻手鐲囉!!!等啲差人容易啲揾我!!!」
   
我:「已經係咁笑, 哈哈哈!! 我有幾何會走失!! 就算走失我都識自己坐車返屋企喇!!」

       不過, 無論男士 or 女士, 要買野都有特別理由嘅喇!!! 好彩, Brian 無買到手鐲, 買咗錶, 我覺實際啲!! 可以時時用到!!! 


▼一人一隻錶......買完錶就去食Brian 最喜歡嘅hamburger!!  


▼夜晚, 我煮飯..蝶雞係我煮完先攞個煲上, 扮煲仔菜!! 哈哈


▼同場加演....我近排換啲免費物品!!係blog 友比啲coupons 我, 我得閒就去換, 有啲換完, 直情用咗!! 無影到相!!! 而支飲品係街頭啲唔知咩咩推廣, 總之, 見人就派依支野飲品喇!!  


6 comments:

  1. 邊個靚女聰明又醒又錫你既blog 友送畀你架? 死Vivian, 爆向口啊下!!! 我唔鐘意o個支水耶 個gum 我都有拿...畀左個frd個同事
    [版主回覆11/08/2008 02:25:00]Kitty:   ~邊個靚女,我費事講喇!! 我驚講唔出...哈哈!!!   ~V記驚咗你喇!! Msn 我,要我立刻delete 她個message!! 你嚇親V記喇! 哈哈!!!   ~我都唔鐘意支紅色水!! 好難飲....我飲咗一啖之後無飲....但我見我有啲同事係每日一支, 依啲紅色水!!! 唔知點解!!!   ~個gum 就ok!!! 有機會再羅過, 啲味道幾特別架!!!   ~唔怪之得,你一班馬,就有人幫你手做野喇!!  原來啲gum 係你哋友情禮!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 我都有去食burgers , 買一送一 , 抵 !
    [版主回覆11/08/2008 02:28:00]高貓貓:   我都係有買一送一依個優惠!!! 感覺好抵食!! 但我唔食牛架!! 平時,只係Brian 自己食依隻burger架!!

    ReplyDelete
  3. 哈哈!~Brian對你真係好好呀!~
    [版主回覆11/08/2008 02:29:00]小威威:   哈哈!! 係架!! 我認他對我好架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 妳咁快就進入冬眠狀態啦!成日都想訓!哈哈!
    Brian 買野藉口都特別喎!唔見左妳,用隻鐲來認妳,咁一定要刻埋名先得喎!
     
    [版主回覆12/08/2008 11:42:00]Mandy@多倫多:   ~我都想冬眠! 哈哈!我相信換咗冬令時間之後, 日光時間開始早, 真係時時都想sleep!!! 而且, 又多野做!! 真係要sleep 多啲,啲體力先會返黎!!!   ~Brian 想買野就會有好多籍口!! 但買錶都實際啲, 可以日日用!!! 睇下時間!!

    ReplyDelete
  5. Vicky: 又一事實証明Brian既細心啦,雖然唔係真正既情侶錶,但佢既例子 話你唔見左)都証明佢係一個好搞笑同埋愛錫你既人啦! 間食漢堡包既係咪叫做Hero呀?好有型喎佢地個set,可能係成個包裝 都係黑色既原因啦!而且,我見佢既薯條係屬於粗薯條,個人認為粗既 係好食過幼既。係咪好好食架呢間既薯條? 薯仔怪陶陶夫人
    [版主回覆12/09/2008 01:12:00]陶陶夫人:   ~其實, 女仔買野都有好多籍口,可況男仔!! 有時, 我覺Brian 買依隻錶, 有少部份都係佢自己想買隻錶...但見特價, 就順便買多隻比我!! 我唔多帶錶, 但Brian 會想籍口要我帶隻錶!! 但就諗咗個搞笑籍口囉!! 哈哈!!   ~間漢堡包店係叫Hero!! 依間啲漢堡包, 算係漢堡包中幾好食嘅店鋪, 但一分錢一分貨, 依時Hero burger, 我都覺幾貴架!! 都唔係成日食, 我依日係有special coupons, 所以, 就同Brian 食囉!! 至於, Hero啲薯仔...都幾好味, 但我覺New yorks fries 啲薯條會更加好食啲!!! 不過, 你係薯條怪....Hero 啲薯條, 你都應該會好仲意食架!!

    ReplyDelete
  6. 你地果邊又幾好窩有free stuff我地呢邊冇D甘既荀野架~
    [版主回覆12/09/2008 01:15:00]睛天娃娃:   其實, 我都係識啲blog 友, 我先開始知道啲窿路去換取free stuff...haha!!!

    ReplyDelete