自己煮先好!!

October 27 (Monday)

   我數數手指, 都發覺自己好耐無打過一篇網誌喇!! 我真係好似冬眠咗咁!!哈哈!! 其實, 一唔寫blog 就會開始懶咗!! 有時,我食完晚飯, 都有掂下電腦, 都有走下人哋個blog 遊下, 但就懶得打字囉!! 雖然, 我無咩係blog 留言 or 寫網誌, 但我發覺我個blog, 每一日都會有人黎探下我.....真係多謝支持!! 

  近排, 工作比較多, 每一日都有好多工作做, 真係日日新鮮!! 有時真係費事煮晚飯, 求其係街買啲外賣返屋企食就算!! 因為如果我再煮, 我手腳又慢,  可能同食宵夜無分別喇! 哈哈!!

   有時真係懶到, 求其食快餐店啲快餐burger, pizza 有時買啲飯盒囉!!!     不過, 食得多街外野, 都無咩益!!! 我覺自己食咗街外野之後, 感覺自己個肚腩大了許多!!! 都係自己煮好, 因為自己煮實少鹽啲, 自己用油方面, 都唔會太多喇!! 所以,我好掛住自己個廚房呀!! 幾時都係自己煮健康啲!!!

↓有日食泰國便當黎架!! 一個飯盒, 可以自己選擇兩個肉類餸, 再揀飯or 炒河粉, 仲附送沙律!! 但我食唔晒一個便當...因為份量好多!! 但味道唔錯!! 其實,我唔知自己屋企附近係有泰國便當賣架! 係Brian 放工時, 買返黎我先知....哈哈!!



↓有時就食pizza 又當一餐!! or 再encore 泰國便當


↓有日Brian 話想食乾炒牛河,我唔食牛, 所以,我就食辣子雞丁飯, ....而有日就買燒蠟再加星洲炒米又一餐!!


↓上個月Blog 友送咗啲自製咸蛋比我!! 我見岩時間...就整黎加餸囉!!!味道好好架!!  想encore 囉!! 哈哈!!


 


No comments:

Post a Comment