go out for dinner

     我琴日無端端問我男朋友一條問題,我問他:"你知唔知我仲意食咩?" 他第一句就答我, 你咪仲意食麥當勞囉!! 我即刻笑咗出黎
little-people-birthday1.gif image by vickyngkiki
,....我都係想食薯條
food-fries.gif image by vickyngkiki
,咪成日都話想去麥當勞
food-mcdonalds.png image by vickyngkiki
囉!! 之後,我男朋友就正經d答: "Vicky,你咪仲意食雪糕
ice-cream-cup-1.gif image by vickyngkiki
and d甜野
ice-cream-Byogurt.gif image by vickyngkiki
囉!!" Good!!答對! 我係好仲意食雪糕...由細到大都仲意食
!!  

   
edge-bar001.gif picture by vickyngkiki


      到今日,friday,我男朋友一定會係lunch time打電話黎問我想食咩dinner! 我以前會好自然咁答他,我想去買雪糕返屋企食,...哈哈!  但而家唔會咁答佢喇!! 因為,我近排想食薯條, 我便好隨意咁答我男朋友,....dinner就去麥當勞喇!! 我男朋友聽完當然打個特喇!! 食fast food喎! 無理新意!!....他便提議去食chinese野!! 因為順便行下街,.....我聽到行街,咩都精神晒! 便答應出街食chinese
food-eat-rice.gif image by vickyngkiki
野!! 到放工時份,.....好大雪,又好大風,總之,就好凍喇!! 我都好想快d有d熱辣辣嘅野食係我面前!!! 就係依個時候,我就諗起熱辣辣的煲仔飯
food-hot-pot.jpg image by vickyngkiki
. 所以,一見到Brian就話比佢知,.......我想食熱辣辣嘅煲仔飯囉!! 都啱晒我男朋友要求, 因為煲仔飯係chinese 野!!

     
edge-bar001.gif picture by vickyngkiki


      街咗陣街,本來可以行耐d, 但渣車
transportation-yellow-beetle.png image by vickyngkiki
途中有police 封路
house-construction.png image by vickyngkiki
,所以,要左兜右兜先到商場
house-shop-1.gif image by vickyngkiki
, 行咗陣都開始肚餓,咪去食野, 叫咗班腩炒河
food-chinese-dish1-1.png image by vickyngkiki
,xo醬炒腸粉
food-dish-3.png image by vickyngkiki
 and 蠟腸滑雞煲仔飯
food-pot15.png image by vickyngkiki
. 首先係班腩炒河and xo炒腸粉到先, 我男朋友出親街食野,都會問我識唔識整依個,果個,今次,他話依個班腩炒河好味,問我識唔識煮?.......他話,...炒河唔好痴住晒, d炸魚係要外脆內軟喎!....好像投訴我平時煮藝咁
...我話我會試下架喇!! 係依個時候我男朋友一定會加句, 如果你煮到街外野...就開食店喇!! 真係咩都比他講晒!! 哈哈!! 有時真係比男朋友問得多,識唔識煮依樣個樣,...就係因為他食親咩都問,我就開始研究煮咖哩煲,黑椒雞,...之如似類,而家自己識煮多d餸菜喇....哈哈
!

    
edge-bar001.gif picture by vickyngkiki


     至於,我地依餐飯,都食咗幾耐, 因為等煲仔飯等咗陣...但食得好開心,由其事望住出面大風
littlepeople-21.gif image by vickyngkiki
,又凍又有雪
littlepeople37-1.gif image by vickyngkiki
嘅天氣, 但自己就坐係室內食暖苙苙煲仔飯,感覺好舒服,好似坐係火爐面前咁呀!!
littlepeople40-1.gif image by vickyngkiki
.......
    
edge-bar001.gif picture by vickyngkiki


 

arrowpink.gif image by vickyngkiki
食chinese 野! xo醬炒腸粉, and 班腩炒河0






arrowpink.gif image by vickyngkiki
熱辣辣..蠟腸滑雞煲仔飯,....依個煲仔飯好得意,有碗上湯另上架! 所以, 食到最尾個陣時倒d上湯落個煲裡面撈飯焦食,好好味架!! 食完野埋單, d侍應仲比Fortune cookies
food-fortune-cookies.gif image by vickyngkiki
比我食!! 好happy 呀!

7 comments:

  1. 好難得身邊的人了解自己的口味!~
    好似做二十幾年我的媽媽都唔知我的喜好食物!~... 唉!~
    [版主回覆12/03/2007 16:42:00]小威威:   係呀!真係好難得他了解我口味架!!而媽咪多數都係煮健康菜,她唔係唔了解你,我諗你媽咪想係屋企食得健康d者!!健康野一定無街d野咁好食架!!

    ReplyDelete
  2. 我又係好鐘意食煲仔飯,不過唔係成日叫,因為通常要等好耐,而我又無乜耐性
    炒河炒得好好有難度,我個爐頭唔夠熱,所以一定無街咁有鑊氣,同埋里度又無新鮮河粉賣
    [版主回覆12/03/2007 16:47:00]Mui:   ~ 我平時都好怕要等架! 但個日因為好凍,好大風,所以,好想出街食煲仔飯! 因為想食,等多陣都ok!!     ~ 係屋企煮親咩,都無咩穫氣喇!! 因為係屋企d爐頭都唔同食店d爐頭,  所以,有好多野都係街食好d!! 費事,自己煮...可能會浪費d食物..哈哈!

    ReplyDelete
  3. 你哋果邊食中國菜好唔好食架,睇相好似都ok咁喎~~
    [版主回覆12/03/2007 16:50:00]檬檬:   多倫多都好多chinese移民架! 所以,都有好多chinese食店,d野食都ok架!!

    ReplyDelete
  4. 聽日又 凍番d,著多件 衫 .... 唔好冷親 ^^
    [版主回覆12/05/2007 15:02:00]MaGGie:   ok!!收到...我會著多d衫出去架喇!!凍親無得出街玩仲唔抵喇!哈哈! 多謝你的關懷提示!!你都係呀!! 着多件衫,唔好貪靚,而着唔夠呀!!

    ReplyDelete
  5. セ唔係應該掉返轉,出街食D你平時烹唔到慨食物?! 如果你樣樣都識做時, 出街食飯咪冇セ樂趣?
    [版主回覆12/05/2007 15:05:00]高貓貓:   ~ 我多數係街叫d自己煮唔到嘅食物!!因為有d食物,真係出街先整得好味!!    ~ 你講得啱,如果樣樣都識整,咪唔洗指意出街食飯囉!!哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 你地個邊既中國菜外相都唔錯啵...味道幾好嗎?
    [版主回覆12/05/2007 15:39:00]心樂:   ~ 我依邊好多chinese移民架!有d城市直情50%都係chinese移民...所以,都好多chinese野食!但要睇邊區囉!! 講真,依邊啲chinese food都唔錯架!! 味道都好yummy!!   ~ 以前啲Chinese食店裝修馬馬!!但而家陸陸續續開啲chinese food裝修都好好,好舒服架!!  

    ReplyDelete