番茄豬扒飯

       今日係lunch time
聽到Brian係電話
話我知,Sobeys超市啲新鮮生蠔
大減價, 所以,黃昏時份,我咪走去睇下,點知我屋企附近個間Sobeys超市
house-shop1-2.jpg image by vickyngkiki
,啲店員話無得買喎!!...我又費事渣車
wording-run.gif image by vickyngkiki
去第二間買, 因為街道上啲績雪仲好多,而且啲積雪仲好高!! 行路都好似誇欄咁,(因為要被開地上啲雪)Brian本來都話渣車去第二樹買, 但我話費事喇! 為咗啲生蠔而渣車又要費神!!  我哋就係咁錯過咗生蠔減價deal 喇!!  謂有等下次先食喇!!  當我沿途返屋企途中,我見到有間賣聖誕節用品店,好多人,咪走入去襯下熱鬧囉!! 原來好多聖誕節用品
減價
wording-sales.gif image by vickyngkiki
...我都拾咗幾樣野返屋企....哈哈!! 我拾咗兩個方形蝶, 蘋果批蠟燭
cooking-tool-candles-1.jpg image by vickyngkiki
, and 一個bear bear
bear7-1.gif image by vickyngkiki
熊碗....全部都係玻璃野!! 個店鋪sales 好好,逐樣幫我用紙包好,先至放入我個環境袋個樹....今日總算有收獲!!哈哈!! 唔會空手而回!!

                     
edge-star-flower.gif picture by vickyngkiki


        返到屋企,咪煮飯囉!! 無新鮮蠔食,但我屋企都有野煮,
cook-Fast-food-icon.gif image by vickyngkiki
我就整咗洋蔥番茄
tomato1.gif image by vickyngkiki
food-red-onion.png image by vickyngkiki
豬扒飯, 飯後仲有什果0者喱
ice-sorbet.gif image by vickyngkiki
做甜品!! 雖然,我今餐煮得超簡單,但Brian話好yummy
!! 他話yummy, 我就覺好味架喇!!哈哈!!


                           
edge-star-flower.gif picture by vickyngkiki

arrow-here5.png image by vickyngkiki
今日我的收獲, 買咗兩個方型蝶,因為自己早排打欄咗啲蝶,見特價即刻買返兩隻作保給...而似蘋果批的擺切,其實係蠟燭"左"黎架!!打開咗個批面,裡面有蠟燭架!  而bear bear熊碗,係用黎裝糖果架!!0



arrow-here5.png image by vickyngkiki
今日dinner..又係蝶頭飯...蕃茄洋蔥豬扒飯...(Brian話要多汁啲喎!!)0




arrow-here5.png image by vickyngkiki
飯後甜品---什果0者喱! 啲o者喱全部都係自己用果汁mix 魚膠粉整成!! 屋企有提子汁剩就整提子0者喱,見有荔枝汁咪整荔枝0者喱!!0



   **唔知點解我近排好懶寫blog, 可能Brian就黎要返西岸喇!!!所以, 我無咩心機寫blog囉!!但我有去你哋啲blog睇架!! 大家(My Blog 友),請原諒我覆得慢!!

2 comments:

  1. 豬扒多汁, 正呀
    [版主回覆12/22/2007 10:35:00]通少:   多謝讚賞,我平時煮野食好求其架!! 多數食蝶頭飯就搞掂!! 有蔬菜,肉,飯就係咁!

    ReplyDelete
  2. 我都好鍾意食生蠔架~~~
    [版主回覆12/24/2007 15:41:00]檬檬:甲   你同我嘅口味都幾相很有可能相似!! 而且哋又岩傾...大家都幾夾!!

    ReplyDelete