又行街

           係呀!!一Friday(Dec 7)一放工,就重復行街嘅動作,唔知係咪十二月,雖然出面好凍, windchill成-10c 好勁呀
littlepeople53.gif image by vickyngkiki
!!但周街都好多人
littlepeople6-9.gif image by vickyngkiki
littlepeople27-4.gif image by vickyngkiki
!! 我地依日都係行電器鋪為主, 睇LCD電視
equip-compter.png image by vickyngkiki
, 但係Downtown 啲sales 好"吋" 架!! 你買就買,唔買就唔好左住晒, 因為人流多, 買嘅人大有人在, 而且,啲電器sales 以 commission 黎賺取人工, 所以, 啲sales知你要諗, 即刻唔"採"你
littlepeople58.gif image by vickyngkiki
, 攪到我都唔想幫襯downtown 啲鋪頭
!!   因此,今日都無收獲...但我男朋友有啲頭水,...我成日叫男朋友唔好浪費啲錢買電視! 而且,屋企又唔係無LCD電視!! 但一出街見到啲新款LCD電視,顏色又好好多,我都有啲心動,買部新LCD.  哈哈!!


                            
edge-sweet.gif picture by vickyngkiki


        行到成九點,就去咗商場food court食野,我食咗杯Blueberry cheesecake ice-cream
ice-haagenDazsCappuccino.png image by vickyngkiki
. 我食到一半已經好飽, 男朋友仲買埋壽司
jap-sushi-3.gif image by vickyngkiki
jap-sushi-salada-maki.png image by vickyngkiki

sushi6.gif image by vickyngkiki
jap-sushi-philadelphia.png image by vickyngkiki
, 我都係食咗兩,三件壽司已經,好夠!! 唔知點解我自己突然間變得細食咗!!

                           
edge-sweet.gif picture by vickyngkiki



         食完野,行完商場,臨返屋企,仲去超市買啲日常用品, (例如:眼睛水, Gel, pasta....)因為男朋友係度,可以幫我攞下野!! 哈哈! 行到返屋企人都tired晒
littlepeople61.gif image by vickyngkiki
!! 仲好想瞓,但同男朋友係咁discuss邊部LCD好,所以,都好晚先瞓
!!!

                          
edge-sweet.gif picture by vickyngkiki



arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
係商場見到棵聖誕樹幾靚,所以,就行埋去影! 你地睇下我身後有幾多人行街!0






arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
我叫咗杯blueberry cheesecake ice-cream 食,我男朋友(Brian)就order咗Orea mint ice-cream食0



arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
Brian 食食下雪糕就走咗去買壽司食!!0



arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
行街見到啲禮物包,依個禮物包係所有整蛋糕嘅用具,唔知有無人會送比我呢??哈哈!0

3 comments:

  1. 終於都11111111喇!
    你如果o係香港,我見到你鍾意呢份禮物包,我一定會送俾你架!
    你又去行街街,真係好開心呀!...點解咁凍你地都可以食雪糕同sushi架?俾我咁凍就唔想食喇,睇到都覺得好凍呀!
    你地成日都去睇LCD電視,即係話你地多數都會買架啦!
    [版主回覆12/11/2007 17:39:00]爆炸魔女:   ~ 我依邊先至啱啱係冬天,但已經周不時-10度,真係有排先暖返!!!我依邊室內會開20度暖氣架!!所以,着住冬天衫行商場,有時行得耐,個身都會有汗,(但一出街就好凍),所以,商場裡面啲雪糕店都好多生意架!!哈哈!!     ~ 點解你咁好笑架!! 你話: "如果我係香港見到份好仲意嘅禮物包,你就買比我??" 你好想送禮物比我咩!!? 唔洗喇!你太客氣喇!! 你知唔知我本來都想問你攞地址,寄聖誕卡比你架!! 但前日已經"節"郵喇!! ...我反而想問你幾時生日!!我估係March 25號,right? 到時問你攞地址寄生日卡比你吖!!    講真丫!! 我有時見到啲特別野食,或者用具都好想買比你架!!哈哈!!    ~ 份禮物包,係整cake用具,講真, 依份禮物包,我好多野都有齊,但我貪心想要多啲,哈哈!!...由其事個大mixer bowl,好似個特大杯,好cute!!    ~ 你真精明,我同男朋友行街街,就係睇LCD,而且,琴日就已經買咗喇!!

    ReplyDelete
  2. 棵聖誕樹好靚喎~~你有無同你男朋友講個禮物包入面d野好啱你呀,同佢講"唔知有無人送比我呢"???睇下佢有咩反應~~~
    [版主回覆12/12/2007 06:29:00]檬檬:   ~ 講真份禮物包裡面啲野!!我大部分都有架! 但人都係貪心, 咩都想要!! 我其實係仲意個大mixing bowl...好似隻大杯!!   ~ 我有叫我男朋友唔可以買, 如果,我要買,他一定會買, 但我廚房太多野喇!!唔想買啲自己有嘅野!! save money!!哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 我鐘意去best buy 買多D , 因為佢哋冇commission , 好似冇咁hard sell, Future shop 就好怕買完之後自己會退貨,累個sales 食白果and 空歡喜咁!
    [版主回覆12/12/2007 06:32:00]高貓貓:   我係best buy或者future shop買野都無所謂,只要邊樹比到我要嘅information and 價錢合理就會買! 哈!

    ReplyDelete