樹底禮物!

    我不流都喜歡聖誕節架
chirstmas-tree5.gif image by vickyngkiki
! 但我父母對聖誕節唔會特別慶祝架! 好多聖誕節嘅野都係要我地五姐妹要求才有!  但反而我屋企對chinese new year比較着約啲!

            
edge-snowflower.gif picture by vickyngkiki


    黎咗加拿大之後,過聖誕好開心,連學校啲老師都好着約!! 未到十二月啲老師已經話想點裝飾
chirstmas-ball.gif image by vickyngkiki
班房, 或者他們點裝飾自己嘅屋企
chirstmas1.gif image by vickyngkiki
!!  所以,黎咗加拿大先發覺聖誕節有好多野玩!! 我男朋友屋企比較西化,他們對聖誕節
chirstmas-wreath-3.gif image by vickyngkiki
好着約,年年十一月就已經會諗定聖誕假期去邊樹玩and 食野!! 男朋友係聖誕節有多傳統. 例如boxing day先會開禮物
gift-12.gif image by vickyngkiki
equip-box-4.png image by vickyngkiki
and 聖誕食火雞
food-turkey-1.gif image by vickyngkiki
.  而每年我男朋友都會送樹底禮物and 聖誕禮物比我!! 樹底啲禮物就緊係boxing day先開
gift2-2.gif image by vickyngkiki
,但我多數開完之後先放返係聖誕樹下面,Boxing day先再開過!!而聖誕禮物係男朋友臨聖誕就會送,多數比我係聖誕節用!!

           
edge-snowflower.gif picture by vickyngkiki


  今年, 我已經陸陸續續收到樹底禮物,第一份係星期六行街買架! 係一個環境袋
fashion-handbag2.jpg image by vickyngkiki
,第二份樹底禮物係一張 8gb SD (HC)記憶卡
equip-memory-card.png image by vickyngkiki
! Yeah!依份禮物等咗好耐,而且好有用!! 收到好開心,講真,以上個兩份禮物已經用緊. 但無理由聖誕樹下面係無聖誕禮物. 所以,我會放d空盒係聖誕樹底, 扮有聖誕禮物
gift1-5.gif image by vickyngkiki
....我覺得咁樣先似棵完美的聖誕樹
chirstmas2.gif image by vickyngkiki
. 哈哈!!

           
edge-snowflower.gif picture by vickyngkiki



   而今日(Monday,Dec 3),一放咗工,就同男朋友出咗街買新手提電話
equip-cell-front1.png image by vickyngkiki
, 我男朋友好追碰high technology 手提電話,一有新型號上市,就會換, (好彩住係加拿大,如果居住係香港,我諗我男朋友成日換手提電話都似), 今次他換手電, 連帶我個部手提電話都換埋新!! 我都用咗陣部新手電一陣, User 都好friendly!又有
equip-gps.png image by vickyngkiki
! 都幾好用!!  由於依份新手電係十二月收到,我都計埋依份禮物係樹底禮物之一, 我已經放咗個手電空盒係聖誕樹底!! 而家我棵聖誕樹底,都無份禮物
gift-4.gif image by vickyngkiki
係有野!!啲禮物全部得個樣!!哈哈!

           
edge-snowflower.gif picture by vickyngkiki


arrow-purple.gif image by vickyngkiki
chirstmas-cap.png image by vickyngkiki
依份就係8 gb memory card (HC)!0

chirstmas-cap.png image by vickyngkiki



arrow-purple.gif image by vickyngkiki
chirstmas-cap.png image by vickyngkiki
依個環境套,係sony store睇電視時,啲sales叫我地買,因為依個環境套好似係有慈善用途架!! 而家我用緊依個套係超市買餸!0




arrow-purple.gif image by vickyngkiki
chirstmas-cap.png image by vickyngkiki
我的新手提電話...用返我至喜愛得wallpaper!!0

chirstmas-cap.png image by vickyngkiki



2 comments:

  1. 其實我都好少收聖誕禮物... 因為我地比較中化!~ 如果聖誕加上新年的習俗就好了!~
    例如 "聖誕利是"...
    [版主回覆12/08/2007 05:51:00]小威威:   你都幾"市僧" ..哈哈!! 聖誕都係開心日子嗎!! 禮物都同利是咪差唔多,禮物仲多心意喇!!...祝你聖誕快樂喇!!

    ReplyDelete
  2. 哈哈.....你咁快用樹底禮物,boxing day開禮物咪係"吉"個啖囉~~不過我都係鍾意早左收禮物就早d用,唔會等架~~~
    [版主回覆12/08/2007 05:55:00]檬檬:   原來我地都幾似,因為我哋都唔仲意等...哈哈! Boxing day 都係開空盒禮物...但都好好玩!! 當係個意式囉!!

    ReplyDelete