Friday Shopping & Dinner+ Laptop

        今日Dec 14係星期五,我男朋友話未到六點,成間公司空晒!! 無晒人!! 個個都話辦年貨!! 所以, 我哋一放工就走咗去shopping
喇! 襯下熱鬧!! 但今日super 凍(-13度),
只係由停車場行去商場個幾步路,都凍到耳都紅晒!! 入到商場就係咁行,啲sale牌終於出現喇!! 咪試咗啲衫
fashion-jacket5.jpg image by vickyngkiki
,....但無收獲! 
            

                  
edge-clip.gif picture by vickyngkiki


     之後,去咗Swiss Chalet 食dinner
cook-tool-plate.gif image by vickyngkiki
! 嘩!!都成八點幾先食,但都好多人,等咗一倫先有野食! 等到我唔肚餓,都變肚餓! 我哋兩個都食咗roast chicken
food-turkey-1.gif image by vickyngkiki
....都幾好食!!! 我地一邊食仲講埋下年聖誕
chirtmas-tree.gif image by vickyngkiki
點過!!!我哋係咁....咩都講一餐!!

                   
edge-clip.gif picture by vickyngkiki

     食完野
,見到間間store都仲開門,唔知係咪holiday hours已經開始咗!!...,我同Brian見啲店鋪未close,咪照行街, 當消化下都好!!  但我哋就行電器鋪多,(Best buy, Future shop, Wal-mart) 咩都行, 我男朋友係今日買咗份聖誕禮物
gift.gif image by vickyngkiki
比他自己,就係一部手提電腦
equip-labtop-2.png image by vickyngkiki
!! 因為減緊價,所以,買得特別開心...返到屋企當然係set up新電腦喇!! 而家啲電腦其實好快就set up完, 可以上網!! 但有新電腦,當然要左click下,右click下先開心喇!!   講真,Brian都有一段時間無買啲重型野比自己,(除咗手提電話,因為他時常換,所以,我唔計)...見他好着約!! 我都開心埋!!

                
edge-clip.gif picture by vickyngkiki



   明天,天文台話會落heavy snow
weather-snow-3.gif image by vickyngkiki
!! 但我哋係聽日都有節目!! 都係行街,食野居多!! 但會早啲啲行,   因為就聖誕
chirstmas-coming-to-town.gif image by vickyngkiki
,好仲意行街....雖然預咗啲商場會好多人,但咁先感受到聖誕節氣氛!!!(我認為)....哈哈!!


                 
edge-clip.gif picture by vickyngkiki

arrow-here.png image by vickyngkiki
依個係Brian叫嘅dinner...Half chicken with fries!



arrow-here.png image by vickyngkiki
依個係我叫嘅dinner---quarter chicken with festival pudding..本來有order 頭盆(ribs),但太肚餓,一黎就食晒,所以,無影到相!!0




arrow-here.png image by vickyngkiki
依部係男朋友新買個部電腦!! 他很喜歡放上梳化玩,因為可以一邊睇電視一邊玩電腦!!0



**今朝起身唔知做咩!好肚痛,但食完野就無事! 以為無事!! 但買完laptop又痛返!! 唔知做咩!!唔想有事, weekend我好想玩呀!!

4 comments:

  1. 你男友真開心,有新laptop用!
    dinner很正,很好食咁樣!
    Christmas下雪,很有氣氛呢!
    [版主回覆12/17/2007 17:05:00]Happy Girl:   ~ 我都登男朋友開心,因為有新laptop....我哋仲一齊玩!!哈哈!!  依間餐廳啲野食,都幾好嘅!! 但個日好多人,所以,等好耐先有野食!!   ~~ 唔知點解,今年冬天一到就係咁落雪!! 岩 岩過去個果星期日仲落得更加多雪,天文台話落咗30cm雪...初初落雪好好玩!!哈哈!!但落得多出街就唔方便!   

    ReplyDelete
  2. 有新玩具玩,你男朋友實好開心。我都係用laptop,一路睇電視,一路上網
    我都好鐘意Swiss Chalet,多數叫chicken & ribs呀又係,不過d汁我就唔點
    你無事啦?唔好比我既腸胃炎傳左比你呀
    [版主回覆12/17/2007 17:11:00]Mui:   ~ 我間唔中都有,一邊睇tv 一邊玩電腦, 但唔係時時...因為好難一心二用!!哈哈!!   ~~ 我反而喜歡Swiss Chalet啲汁...都ok架!! 但每次食完Swiss Chalet 啲汁,返到屋企都會口渴!!    ~~~ 我腸胃好返!! (i think!!!)因為我食雪糕都無再痛喇!!

    ReplyDelete
  3. 我都好想買份聖誕禮物比自己呀
    不過唔知買咩呀
    [版主回覆12/17/2007 17:16:00]炭炭媽:   我諗到,你咁喜歡整甜點,就買啲整甜點工具喇!! 一定會開心...再湧約啲整甜點比屋企人食!! 依個idea ...ok嗎!! 或者save 個quota留返比自己,到弟時見到仲意嘅野,先送比自己喇!! 諗唔到買咩比自己就唔好晒錢買住喇!!!

    ReplyDelete
  4. 嘩.......-13度
    [版主回覆12/17/2007 17:18:00]檬檬:   好凍呀!! 唔開heater都唔得!!

    ReplyDelete