不尋常的雪,發神經的我

       
weather-snow-4.gif image by vickyngkiki
weather-snow-4.gif image by vickyngkiki
weather-snow-4.gif image by vickyngkiki
weather-snow-4.gif image by vickyngkiki
weather-snow-4.gif image by vickyngkiki
weather-snow-4.gif image by vickyngkiki
weather-snow-4.gif image by vickyngkiki
weather-snow-4.gif image by vickyngkiki

   
    嘩!! 好多雪呀
chirstmas-snow-1.gif image by vickyngkiki
!! ...我一起身就係咁"阿"出黎!! 我搬咗黎依樹住之後, 都未試過有咁大雪架!! 多雪得好利害!! 我專登約男朋友出去食早餐
Bacon-Egg-icon.gif image by vickyngkiki
food-fast-egg-mac.png image by vickyngkiki
drink2-1.jpg image by vickyngkiki
, 順便去玩雪
weather-snowing.gif image by vickyngkiki
!  其實依個行為, 都幾發神經架!!  因為條街都未有政府職員剷雪, 又無咩人....我仲走出街...,真係同行山無分別,哈哈!

   
edge-snow-1.gif picture by vickyngkiki

   一開大廈道門
house-door-1.png image by vickyngkiki
,啲風
weather24.gif image by vickyngkiki
and 雪
weather-snow-2.gif image by vickyngkiki
直擁埋黎, 而且啲雪已經覆蓋咗我塊面同埋我對鞋,...講真連前進依個咁簡單嘅動作,都有啲困難!! (我講到自己好似行緊玉珠峰咁!!) 本來步行三 分鐘就可以到達嘅麥當當, 但今日因為一邊行一邊用腳推開啲雪...所以,要成六,七分鐘先到麥當當, 差啲連早餐都無得食!!! ...去到麥當當,我見到--排我前面個哥哥攞住兩支雪pole........原來他用雪pole滑過黎麥當當, 依啲情景都係滑雪場先見到,但今日竟然係一條本來繁忙嘅街道(Yonge Street) 見到有人玩滑雪
weather-snow-5.gif image by vickyngkiki
!!(其實,依條街道有如,香港皇后大道) 見到依啲咁嘅情景真係眼都特埋
littlepeople2-9.gif image by vickyngkiki
!!! 我仲偷偷哋影咗滑雪哥哥係街道上滑緊雪張相!!哈哈!!!
littlepeople6-2.gif image by vickyngkiki
依個世界真係nothing is impossible!!哈哈!
littlepeople2.gif image by vickyngkiki


  
edge-snow-1.gif picture by vickyngkiki

   到我食完早餐,我就去玩雪
littlepeople32-1.gif image by vickyngkiki
weather19.gif image by vickyngkiki
喇!!! 順便影啲落雪相!! 但啲雪真係好大,好多,我一除帽一陣,我已經成頭變白喇!! 好似老婆婆
littlepeople1-13.gif image by vickyngkiki
咁!!!連眼睫毛都係雪!! ....依場雪真係落得好勁!! 好不容易先影到張相
take-pic.gif image by vickyngkiki
!! ....我仲攞啲雪玩, 我攞完啲雪...個啲雪印已經好快比新落緊啲雪cover返!!好誇張!! 但好好玩
hello-cold.gif image by vickyngkiki
!!  講真如果我大膽啲,我可能會瞓係行人路啲雪上,"陸黎陸去"
littlepeople37.gif image by vickyngkiki
.....因為啲雪厚度,好似張床墊咁
equip-bed.jpg image by vickyngkiki
!!!應該話仲厚過我張床墊!!
  
  
edge-snow-1.gif picture by vickyngkiki


     之後,返到屋企成身潮晒,除完啲衫,大褸,啲雪仲係件大褸個樹...依場雪真好誇張!後尾開電視
little-people-watch.gif image by vickyngkiki
聽新聞講, 今場大雪已經有二百班行機, 無法起飛
transportation-plane-1.gif image by vickyngkiki
,cancel咗!!  真係好大雪呀!!

  
edge-snow-1.gif picture by vickyngkiki


arrow-1.gif image by vickyngkiki
一出大廈門口睇下幾多雪....啲雪落到剷唔切!!0



arrow-1.gif image by vickyngkiki
好大風呀!! 其實,我都睇唔係好到野!! 啲雪吹入眼咁濟!! 隨手攞起啲雪,地上啲雪印,都已經好快比新落啲雪cover咗!!0




arrow-1.gif image by vickyngkiki
我變白頭髮呀!!
0


arrow-1.gif image by vickyngkiki
我染咗頭呀!! 我染咗白色呀!!


arrow-1.gif image by vickyngkiki
好大風呀!企唔穩呀!!幸好有手柄頂住!! 而棵樹幹隔離本來係花槽, 但已經比雪cover晒!0




arrow-1.gif image by vickyngkiki
依個哥哥係麥當當排我前面, 他order外賣,但我見他排隊時已經攞住兩支雪poles.  已經覺得好得意, 我坐麥當當門口張table,透過玻璃望見到他...原來他真係準備滑雪架!!


arrow-1.gif image by vickyngkiki
準備完滑雪用具喇!開始出發....滑雪喇!! 真係奇景呀!!


arrow-1.gif image by vickyngkiki
以下slide啲相,係影啲雪落得幾多and高...同埋我點玩雪!!
weather-snowing.gif image by vickyngkiki







No comments:

Post a Comment