電動打蛋器爛咗

     Brian已經係20號返咗他西岸嘅屋企探他屋企人, 我係依日見自己悶悶哋咪做個蛋糕仔
cooking-Spatula.gif image by vickyngkiki
food30-3.gif image by vickyngkiki
比自己食囉!! 都係好普通...整返自己平時好少失手嘅芝麻蛋糕食
food14-5.gif image by vickyngkiki
!! 但用電動打蛋器
cooking-mixer.gif image by vickyngkiki
...發發下雞蛋,無端端啲雞蛋
food40.gif image by vickyngkiki
液飛彈到周圍都係, 我平時好少有依個情況架!!! 我當時立即關調個發蛋器
cooking-mixer.gif image by vickyngkiki
,睇下咩事喇!! 原來,個電動打蛋器....其中一支鐵枝斷咗!! 都唔知點解!??
   好彩個蛋糕都能用最簡單的方法完成!

   

             
edge-cake-line.gif picture by vickyngkiki


    唔知世上係咪有因就有果?? 我十二月頭,成日同Brian去行街, 我哋曾經見過, 一個粉紅色電動打蛋機,  當是我同Brian都有走去八卦下!! 但我當時都話, 我自己又唔係無電動打蛋器, 如果買咗依個粉紅色就會好多餘,都係用到自己果個打蛋器
cooking-mixer.gif image by vickyngkiki
爛咗先至買過新!! 就係因為咁講,....我自己個發蛋器就好哋哋爛咗囉!! 結果, 真係要買過新!! 哈哈!!
  我依個打蛋器都好似用咗成三年喇!! 都應該換過新...哈哈!! 我媽咪屋企個果電動打蛋器用咗十幾年都無事,我用三年就要換...都唔知自己好彩定唔好彩喇!

           
edge-cake-line.gif picture by vickyngkiki


arrow-triangle_yellow_b.gif image by vickyngkiki
見唔見到我個電動打蛋器,有支鐵 "彎"咗...都唔知點解會係咁???0



arrow-triangle_yellow_b.gif image by vickyngkiki
睇下啲蛋白液彈到周圍都係...成個電動打蛋器都係蛋白積...真激氣!!0



arrow-triangle_yellow_b.gif image by vickyngkiki
就係做依個蛋糕, 令到我個打蛋器爛咗!0




arrow-triangle_yellow_b.gif image by vickyngkiki
今年聖誕節...除咗收到Brian送比我啲禮物之外...仲有額外收獲...就係同事送嘅禮物包!! 又可以食食食!!0





7 comments:

  1. 舊的不去... 新的不來!~
    [版主回覆12/26/2007 11:25:00]小威威:   你講得岩!! 但我好婆仔,等特價先買!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 我都未有打蛋器,想要去買。你快D去買番來再整過蛋糕吧!
    [版主回覆12/26/2007 13:28:00]happy Girl:   ~你真係留意我, 我係好仲意整蛋糕 (甜點)架!! 依家個打蛋器欄咗,個心就好想買過個新!  但我好婆仔..因為係一月..會有更加多店鋪減價!!所以, 我想等減價先買..哈哈!! 而且,我有時整啲甜點...都唔需要一定用電動打蛋器都得!!! 所以,唔洗話要即刻買都得!!   ~你見減價,都係香港買返個電動打蛋器,你又有焗爐!! 都可以整蛋糕比你自己and 你先生食!!咁咪可以多啲時間善用焗爐囉!!

    ReplyDelete
  3. 越新既產品越易壞呀
    買過個啦
    [版主回覆12/26/2007 13:41:00]通少:  ~我都同意你講法!! 依家有啲產品真係無以前咁"come"用!! 我媽咪有啲廚房用品用咗十幾二十年都ok...,哈哈!! 都唔知係咪自己用得比較厚老!! 哈哈!!   ~我好婆仔架!!我last year 見好多店鋪會係一月勁減價,所以,都係等一月中先買...如果唔減,...要用先買!! 因為我有時整甜點都唔洗用電動打發器住!!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 咁個粉紅色既咪等緊你接佢番屋企囉

    [版主回覆12/26/2007 13:50:00]Mui:   你知唔知呀!!我個電動打蛋器爛咗個陣時都有咁諗過!! 哈哈!! 我希望一月啲野會..計續減得仲多!!! ..所以,都係等一月先買..哈哈!!我好婆仔架!!

    ReplyDelete
  5. 哎呀,個打蛋器爛咗都好呀,俾我就會開心喇!因為可以買個粉紅色,仲好啦,可以俾個機會自己買個靚靚粉紅色,況且都用咗3年,都ok啦!
    唔緊要啦,買咗個新嘅返嚟就會開心返喇....仲有呀,粉紅色打蛋器真係好少有,我都未見過呀!...你買咗post俾我睇吓啦!
    Don't worry, be happy!
    [版主回覆12/26/2007 13:59:00]爆炸魔女:   我都估唔到啲打蛋器會咁容易爛, 照你話齋,可以有籍口買個新!!哈哈!! 我買完會post上黎!! 但你要等下,因為一月中會有減價呀!! 到時先再買....哈哈!! 好彩我有啲甜點..都唔洗用電動打蛋器都ok...! 而家仲可以整住啲布丁食下!!!

    ReplyDelete
  6. 年尾啦... 要換新野嘛
    哈哈哈
    [版主回覆01/02/2008 09:23:00]炭炭媽:   依家年頭喇!!祝你2008年快樂!!! 我揾唔返粉紅色打蛋器呀!!都唔知點好!!哈哈!! 要先買喇!!哈哈

    ReplyDelete
  7. oh~唯有買新囉...
    [版主回覆01/02/2008 09:34:00]MaGGie:   祝你2008 年快樂先!! 我係十二月都見到粉紅色打蛋機賣,但今日2008 年就揾唔返!!! 哈哈!! 謂有等下先買個新喇! 因為自己好仲意粉紅色架!哈哈!!

    ReplyDelete